Malo napeti v siti auta

Odpovědět
Diabl0
Příspěvky: 18
Registrován: 26 dub 2011, 13:07

Malo napeti v siti auta

Příspěvek od Diabl0 » 29 dub 2011, 00:11

Ahoj vsetci, neviete niekto z akeho dovodu mi moze klesat prud v aute? ked stojim na krizovatke tak obcas sa stane aj take ze mam zapnuty ventilator na 2 a na sekundu ako keby sa vypol a zapol ale to urcite suvisi s napetim. aj rano ked je zima a nastartujem tak obcas svieti airbag a obcas zasa nejde hned servo..kvoli nedostatku prudu. podotykam ze premeriaval som baterku tak ukazuje 14V co je super ...alternator je urcite v poriadku.. nevie niekto ci tam nieje nejake regulator alebo nieco podobne co moze byt v haji ? alebo z akeho dovodu moze kolisat pru v aute ?
Opel Astra G, r.v. 1999, 1.8 16V.

Reklama
 

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Malo napeti v siti auta

Příspěvek od Alzafir » 29 dub 2011, 07:27

Jediným regulátorem je regulátor na alternátoru. Pokud stojíš na volnoběhu a trhneš volantem , určitě nastane pokles v síti díky odběru serva. Zkus si napojit voltmetr do zapalovače a sledovat napětí za provozu. Sice píšeš, že jsi na 14V, ale kdy jsi to měřil, za provozu, nebo při otevřené kapotě? Kontrolka dobíjení neproblikává, občas?
Kolísání proudu je důsledek velkých odběrů- resp nárazů v odběru.
Co kabeláž, zkontroluj připojení baterky, altíku, serva...kostry.
A dej si do podpisu auto 8)
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

APiK
Příspěvky: 5922
Registrován: 31 črc 2008, 22:26

Re: Malo napeti v siti auta

Příspěvek od APiK » 29 dub 2011, 09:08

1) dobít akumulátor mimo vozidlo dobíječkou do 100%
2) zkontrolovat (změřit) dobíjení
3) pak se dá laborovat co dál ...
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka

Diabl0
Příspěvky: 18
Registrován: 26 dub 2011, 13:07

Re: Malo napeti v siti auta

Příspěvek od Diabl0 » 29 dub 2011, 10:52

Tak o baterke pochybujem ze by bola spatna nakolko raz mi dosiel benzin a startoval som ako divy a nevybila sa .. ano ked stojim a zacnem tocit volantom je taky odber ze az ztmavnu svetla na stotinu sekundy .. baterka nepreblikava a alternator myslim by mal byt v poriadku ked som meral na volnobehu s otvrenou kapotou tak alternator tlacil do baterky 14V.
Opel Astra G, r.v. 1999, 1.8 16V.

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Malo napeti v siti auta

Příspěvek od Alzafir » 29 dub 2011, 11:56

Tak si zkontroluj ovládání ventilátoru. Nevím jak to tam máš, jestli odporový dělič nebo tyristorová regulace. Když ti ale svítí i airbag....To bych viděl na řádnou kontrolu celé elektriky. Už jsem tu zmiňoval zemnící body, pak víme, že průchodky ve dveřích a polámané kabely taky nadělají paseku...Konkrétní radu nedostaneš. Chce to měřit, měřit, vylučovat...
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

APiK
Příspěvky: 5922
Registrován: 31 črc 2008, 22:26

Re: Malo napeti v siti auta

Příspěvek od APiK » 29 dub 2011, 12:26

Alzafir píše:Konkrétní radu nedostaneš. Chce to měřit, měřit, vylučovat...
Ano, tak jak píše Alzafir ! A začni tímto:
APiK píše:1) dobít akumulátor mimo vozidlo dobíječkou do 100%
2) zkontrolovat (změřit) dobíjení
3) pak se dá laborovat co dál ...
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka

Diabl0
Příspěvky: 18
Registrován: 26 dub 2011, 13:07

Re: Malo napeti v siti auta

Příspěvek od Diabl0 » 30 dub 2011, 02:09

Fuuu najhorsie je ze elektrikar niesom, a za take nieco treba dobre zaplatit :(
Opel Astra G, r.v. 1999, 1.8 16V.

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Malo napeti v siti auta

Příspěvek od Alzafir » 30 dub 2011, 09:14

Anebo znát někoho, kdo to dělá jako hobby a rozumí tomu. Odkud jsi? Dej si to do podpisu, třeba ti někdo píchne. 8)
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Uživatelský avatar
santik
Příspěvky: 889
Registrován: 27 úno 2007, 01:36
Bydliště: Trencin
Kontaktovat uživatele:

Re: Malo napeti v siti auta

Příspěvek od santik » 06 úno 2012, 17:31

Astra Y17DT dobija iba 13.5V (merane na volnobech) , alternator po repase , baterka nova je to normalne?
Astra G 1.8 5dv ´03 Elegance -----> SAAB 9-3 SS ´09 1.8t

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: Malo napeti v siti auta

Příspěvek od vasekpetr1 » 07 úno 2012, 20:35

Je to málo, měl by i při volnoběhu dávat okolo 14V. V jaké kondici je baterka? Pokud je staršího data, tak také dokáže stahovat napětí - je přece jen paralelně pověšená na alternátoru. Ono se to napětí změnou otáček už moc nemění - regulátor v altíku by to měl držet na stejné úrovni s rozdílem 3-4 desetin Voltů.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Malo napeti v siti auta

Příspěvek od denny » 07 úno 2012, 20:50

Alternátory u motoru Y17DT mají regulaci na 13,5V,takže to je dobré.

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: Malo napeti v siti auta

Příspěvek od vasekpetr1 » 07 úno 2012, 21:02

denny :oops: :oops: to víš - já benzíňák! Takže ještě jednou sorry za dezinformaci.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Odpovědět