Těsnění si myslím, že bych poznal buď při měření tlaků, nebo na emisích, ale tam až na chudou směs se zdá být v pohodě. Navíc nemám ani tak problém s tím startem, jak s tím, že se po startu nedá jet a motor jede jakoby na 2-3 válce (hodně špatně).
Ta váha vzduchu se mi taky jeví jako možná přičina, ale na diagnostice reaguje pěkně, na odpojení taky odpovídá, ale jestli říkáš, že Tobě to hlásilo hodnoty taky OK a byla špatná, tak by to asi vážně chtělo vyzkoušet...
Je tu teda někdo z Olomouckého kraje se stejným typem motoru?
Ještě jednou díky za rady a typy, člověk si aspoň nepřipadá tak ztracenej!
Po neděli mám teda v plánu:
- test vstřikovačů osciloskopem
- sehnání druhé váhy vzduchu / zkušební výměna
- případná výměna škrtící klapky / zkušební výměna
- vyčištění vstřikovačů + test na zkušebně
Opel Zafira 1,8 92kw - za studena cuká, nereaguje na plyn
Re: Opel Zafira 1,8 92kw - za studena cuká, nereaguje na ply
Je lepší ztratit minutu v životě než život v minutě...
- Reklama
Re: Opel Zafira 1,8 92kw - za studena cuká, nereaguje na ply
Kde najdu ten odvětrávací ventil nádrže? A z názvu vyplívá, že slouží k odvětrání nádrže, takže jak to souvisí s chodem motoru?HerryCZ píše:Mno ja jsem ted nedavno zazil u jednoho clena, ze se choval motor podobne a byl to odpojeny odvetravaci ventil nadrze.
Je lepší ztratit minutu v životě než život v minutě...
-
- Příspěvky: 3041
- Registrován: 03 bře 2009, 20:57
- Bydliště: Frydek-Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Zafira 1,8 92kw - za studena cuká, nereaguje na ply
Mno odvetravaci ventil je nacvakly na airboxu. Ja ho chapu tak, ze proste jak cerpadlo vysava, tak on tam zpet vraci vzduch (jako z/do nadrze).
PS: To co jsem psal potom s tou vahou vzduchu, tak na diag bylo P0170 chuda nebo bohata vyfukova smes.
PS: To co jsem psal potom s tou vahou vzduchu, tak na diag bylo P0170 chuda nebo bohata vyfukova smes.
Re: Opel Zafira 1,8 92kw - za studena cuká, nereaguje na ply
Zdravím zase všechny Opeláky!
Auto mám spravené - celá záhada byla opravdu ve váze vzduchu.
Takže všem radím že i když auto nebude psát žádnou závadu, tak v první řadě vyzkoušet druhou/novou váhu vzduchu!
Díky všem za rady a za připomínky a v neposlední řadě taky díky za toto fórum, protože tady člověk najde opravdu hodně užitečných rad když umí trošku hledat.
Auto mám spravené - celá záhada byla opravdu ve váze vzduchu.
Takže všem radím že i když auto nebude psát žádnou závadu, tak v první řadě vyzkoušet druhou/novou váhu vzduchu!
Díky všem za rady a za připomínky a v neposlední řadě taky díky za toto fórum, protože tady člověk najde opravdu hodně užitečných rad když umí trošku hledat.
Je lepší ztratit minutu v životě než život v minutě...