a to je podle tebe comanli2 píše: tak popřemejšlej která součásta má co dočinění s teplotou...
škubání v nízkejch otáčkách (X18XE1)
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
- Reklama
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
Re: Stejný problém.
a priznaznaky byly stejny jak ja popisuju dik za odpovedpecouldek píše:Ahoj lidi, já mám sice astru (Njoj 1,6 68 000 km)asi dva měsíce, ale už jsem tento problém řešil. Tyto problémy způsobuje tkzv. AGRV ventil (snad jsem to napsal správně). Cukání v nízkých otáčkách a při dodržování konstantní rychlosti. Čím nižší kvalt, tím je cukání horší.V servisu mi ho pročistili, ujel jsem asi 10 km a cukání bylo ještě horší, takže nezbylo než ho celý vyměnit. Repasovaný z Německa vyjde na 3500 Kč, originál kolem 5000 Kč. Po výměně mám pokoj. Mějte se.
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO