Ahoj / Dobrý den,
vlastním Astru G r.v. 2000, 1.6. V zimním období se mi stává (teď je to vlastně pořád), že se rozsvítí kontrolka elektroniky motoru a motor ztratí tah a část výkonu (to je nejspíš ten nouzový stav "na dojezd"). Při přidávání plynu kontrolka pro změnu bliká - což by měl být imobilizér. Někdy se toto stane hned, někdy až po X km. Teď se mi dokonce stalo, že za jízdy při volnoběhu motor chcípnul. Byl jsem s tímto problémem už v jednom servisu a bylo mi řečeno, že vlastně neví co s tím a že se to možná s vyššími teplotami umoudří. Super, že ano.
Rád bych věděl zda někdo z vás měl podobný problém nebo teorii co by to mohlo být, případně jestli v oblasti Praha / Praha - západ nevíte o někom, kdo se v elektronice motoru vyzná a dovedl s tím něco udělat nebo alespoň říct, co s tím je. Pouhý pohled na diagnostiku asi moc nepoví, když nevěděli ani v servisu, ale tam si nedělám iluze o tom, že se nějak moc snaží.
Předem mockrát díky za vaše odpovědi.
Elektronika motoru
- Reklama
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektronika motoru
Nespíš máš "různé vynechávání různých válců".To blikání značí,že chyba je a není přítomná.99% má´se ti přidírají ventily v motoru.
Re: Elektronika motoru
Mám úplně stejný problém... Už jsem to tu psal, ale nějak mi moc porazeno nebylo V zimě, ráno, po mírným zahřátí a jízdě konst. rychlostí se rozbliká a sepne nouz. režim.. Po vyndání klíčku, nastartování vše o.k...
jezdím jen krátké trasy, z práce do práce cca 4 km.. když jsem na Silvestra jel 200km daleko, vše bylo o.k, i 14dnů potom bez problému... ale pak zas a znova....
Přidírání ventilů? Už jsem tu o tom něco četl... Jak se to dá řešit? Jsem v tomhle tak nějak laik...
jezdím jen krátké trasy, z práce do práce cca 4 km.. když jsem na Silvestra jel 200km daleko, vše bylo o.k, i 14dnů potom bez problému... ale pak zas a znova....
Přidírání ventilů? Už jsem tu o tom něco četl... Jak se to dá řešit? Jsem v tomhle tak nějak laik...
Re: Elektronika motoru
Taky jsem tenhle problém loni řešil, jenže u mého x14xe se kontrolka nerozsvěcovala,příznaky stejné, po určité době po nastartování,start vždy na 4 a v pohodě, jízda na 3, po vytočení nebo zhasnutí a nastartování v poho a do dalšího vychladnutí o.k.Nic neškubalo,jen jelo na 3. Měsíc jsem se trápil, tankoval jsem u Tesca a vlastně ani nevím čím to bylo. Vyměnil jsem olej,filtr,svíčky a stejné.Až po natankování u Schell a OMV , dal jsem přísadu do benzínu na pročištění vstřiků,do motoru Xeramic, pomalu to odeznělo a je klid.Motor zatím šlape jak hodinky a doufám že mu to už vydrží Bylo to v březnu a datum se blíží Teď už tankuji jen u OMV
Opel Astra K r.v.2016 enjoy 1,4 74kw - současnost
Červený sedánek Opel Astra G CD, r.v 1999 1.4 16V X14XE, ,69000km - historie
Červený sedánek Opel Astra G CD, r.v 1999 1.4 16V X14XE, ,69000km - historie
Re: Elektronika motoru
V mém případě to je porucha řídící jednotky, jak se ukázalo. Takže konečná. Pokud by měl někdo zájem o Astru třeba na náhradní díly, tak budu prodávat
Re: Elektronika motoru
Rixo RomanK by nepomohl? http://carteam.cz/
nyní: Zafira B Z18XER, 2007
ex2: Z16XE Caravan, 2003
ex1: X16SZR Htb, 2000
ex2: Z16XE Caravan, 2003
ex1: X16SZR Htb, 2000
Re: Elektronika motoru
Snad nebude tak zle.Cena ve značkovým je samozřejmě nesmysl.Odkud jsi?Mám typ na celkem zajímavej Opel servis.Sami si seženou použitý díly,ceny přijatelný.Je to v Praze.V případě zájmu Ti pošlu SZ.Rixo píše:V mém případě to je porucha řídící jednotky, jak se ukázalo. Takže konečná. Pokud by měl někdo zájem o Astru třeba na náhradní díly, tak budu prodávat
Astra 1,4 16V