Právě proto,že z EGR vyjíždí jehla by měl být v záslepce důlek(ne otvor) aby jehla nechytla kontakt se záslepkou. Pokud tam není,jehla se dotkne záslepky a ejhle - svítííííDefender píše:Teda kluci nechci vám do toho kecat, ale já màm na X16XEL EGR se zasouvací jehlou. Takže pokud vůbec záslepku, tak by tam asi měla být ta bez děr (k mání u Opela bratru za 170 kačen ), ale mám vyzkoušeno, že se to stejně při brždění motorem ve vyžších otáčkách rozsvítí
1,6 16V - Škubání
Re: 1,6 16V - Škubání
Opel Astra1,6 16V,ABS,klima....
- Reklama
Re: 1,6 16V - Škubání
Tokine vysouvací (směrem ven z těla ventilu) zasouvací (dovnitř ventilu)
Mobil : 602318645
Re: 1,6 16V - Škubání
jednoduchá nápověda, konektor zhora= zasouvací
z boku= vysouvací
TOKINE máš opravdu X16 XEL..----____::??????????
z boku= vysouvací
TOKINE máš opravdu X16 XEL..----____::??????????
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Re: 1,6 16V - Škubání
dobrý for,teda....spermin píše:jednoduchá nápověda, konektor zhora= zasouvací
z boku= vysouvací
TOKINE máš opravdu X16 XEL..----____::??????????
konektor je zhora,samozřejmě,že zasouvací,jenže jehla,když je v krajní poloze(vysunutá) tak její okraj převyšuje okraj EGR a tím pádem se potom dotýká záslepky.Proto musí být v záslepce důlek(ne dirka) aby se jí jehla nedotkla.
Opel Astra1,6 16V,ABS,klima....
Re: 1,6 16V - Škubání
No dobře teda, ale nechápu tu funkci (chybovou hlášku) v případě origo záslepky kde je jedna průchzí díra právě u jehly a stejně to při brždění motorem hodí chybu
Mobil : 602318645
Re: 1,6 16V - Škubání
Origi záslepka má díru???Já ji tedy namám ale to by snad mít neměla.
Opel Astra1,6 16V,ABS,klima....
Re: 1,6 16V - Škubání
je to furt dokola, u našich motorů je ,,jehla" v rovině plochy ventilu
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Re: 1,6 16V - Škubání
2 Defender: Máš pravdu, 230 a ne 30Kč, spletl jsem si to s těsněním pod EGR
Koukněte na moji anabázi s EGR, jsou tam i fotky záslepek.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... A1#p256811
Koukněte na moji anabázi s EGR, jsou tam i fotky záslepek.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... A1#p256811
Re: 1,6 16V - Škubání
Tak s tím souhlasím na 100%.Přesně to jsem měl na mysli.Miguello píše:2 Defender: Máš pravdu, 230 a ne 30Kč, spletl jsem si to s těsněním pod EGR
Koukněte na moji anabázi s EGR, jsou tam i fotky záslepek.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... A1#p256811
Opel Astra1,6 16V,ABS,klima....
Re: 1,6 16V - Škubání
egr konečne vymenený a auto ide ako má...
Opel Astra G 2001 1.6 16v 74 kW Z16XE
Re: 1,6 16V - Škubání
Předsedo, to proto, že RJ očekává nějakou změnu na čidlech ohledně teploty, kyslíku apod v sání a na lambdách, jelikož ale žádná změna nenastane, jelikož je egr zaslepen, vyhodí ti to jako chybovou hlášku, že egr nepracuje.Defender píše:No dobře teda, ale nechápu tu funkci (chybovou hlášku) v případě origo záslepky kde je jedna průchzí díra právě u jehly a stejně to při brždění motorem hodí chybu
END
Re: 1,6 16V - Škubání
Zdravim, takze tiez mam podobny problem na astre 1.6 16v Z16xe. Pri ustalenych otackach na trojke astvorke pri zohriatom motory dost trha, nasledne pri vyradeni zdochne.egr je zaslepeny( auto som kupil so zaslepenym). Nasledne nastartujem, obcas v pohode obcas az na 6. krat, obcas sa potom rozsvieti kontrolka auta s klucom. Tak, a teraz ta zaujimava cast. Z auta tiekol olej, ked uz bol oleja minimum auto netrhalo a nezdochinalo. Akonahle som dolial olej po prejdeni cca 15 km po vyradeni padli otacky a auto zdochlo. Vsimol som si, ze ak padnu otacky-rozsvietia sa kontrolky ako pri starte. Ak vtedy zaradim rychlost a pridam plyn auto zvykne chytit bez potreby startovania. Neviete v com by mohol byt problem? Hlavne je to zaujimave v spojeni s tym stavom oleja
- pankid
- Příspěvky: 337
- Registrován: 16 kvě 2010, 16:39
- Bydliště: Praha a LPG-OBCHOD.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6 16V - Škubání
Zkusil bych vyčistit škrtící klapku.
www.LPG-OBCHOD.cz
Přestavby na plyn LPG s nádrží místo rezervy, homologací a zápisem do TP.
Zdarma ochrana ventilů originál www.FLASHLUBE.cz
1Km na benzín = 2.70 Kč nebo 1Km na plyn LPG = 1.30Kč. Úspora na 1Km = 1,40 Kč !
Litr plynu LPG 14 Kč - Litr benzínu 34 Kč (7/2018)
Přestavby na plyn LPG s nádrží místo rezervy, homologací a zápisem do TP.
Zdarma ochrana ventilů originál www.FLASHLUBE.cz
1Km na benzín = 2.70 Kč nebo 1Km na plyn LPG = 1.30Kč. Úspora na 1Km = 1,40 Kč !
Litr plynu LPG 14 Kč - Litr benzínu 34 Kč (7/2018)
Re:
Ahoj, řešil jsem teď delší dobu přesně tenhle problém - a hledal jsem na fóru odpovědi. Našel jsem tenhle popis problému (a pak ještě jednou někde jinde, ale to teď honem nemůžu najít), je to přesně ten případ, docela přesně a stručně popsanej. Bohužel je to starší příspěvek - a navíc bez popsanýho řešení. Nicméně mně se to nakonec podařilo vyřešit, tak to sem píšu, třeba to někomu dalšímu pomůže.samsinak píše:K tomu škubnutí, pokud se bavíme o stejném: průjezd křižovatkou, zařazená dvojka, za křižovatkou sešlápnutí plynu, zacukání, někdy i hodně prudké škubnutí... po škubnutí volnoběžné otáčky náhle vyletí tak na 2000-2500, a drží takto i při zastavení, i po prošlápnutí plynu.... nutno chcípnout, pak znova natočit.... volnoběh vyletí na 2000-2500 a postupně tak cca 15 vtařin se pomalu začíná ustalovat zase na svých 600-800. Malý škubání bych možná vydržel, ale to náhlý je fakt blbý, pak stojím na červenou a mám tam otáčky na volnoběhu vysoký, že když lidi přecházej na přechodu, tak se trošku bojí
Ještě to doplním o to, že to typicky škubalo pouze za teplého motoru, otáčky po opakovaném škubnutí (bez toho, abych je nechal "slézt") vyskočily ještě výš a výš, a znovu dolů pak začaly (velmi) pomalu lézt dolů jenom, když jsem zastavil auto a nechal běžet motor na volnoběh. Zkoušel jsem výměnu EGR, čištění škrtící klapky a volnob. trysky, výměnu čidla tlaku v sání...
Nakonec to nicméně byla řídící jednotka! Po výměně motor zase šlape jako hodinky .
Teď zpětně to vypadá jako naprostá drnkačka a jasná věc, jenže já se s tím autem trápil skoro půl roku (mezitím to i na chvíli "přestalo"), obzvlášť proto, že jezdím na LPG (a ovlivňovalo to teda mnohem víc faktorů). Ze začátku to dělalo jenom velmi nahodile, pak už častěji a uměl jsem to i zopakovat, nicméně i přesto to byl zapeklitý problém - při připojení na diagnostiku se řídící jednotka tvářila, jakoby nic .
Moc děkuji za podněty a pomoc celé řadě mechaniků, za finální radu hlavně KOMImu, který to odhadnul správně a hned - po telefonu.
Re: 1,6 16V - Škubání
Ahoj chalani..mam astru r.v. 2000 1,816V a síce mi nesvieti žiadna chybova kontrolka, auto mi cuka..stale pri rozbehu na 1, 2 a niekedy aj na 3..je to ten ERG ventil? a ešte jedna vec..plynovy pedal ma volu...čo s tym? diki