cukání motoru když mám pod půl nádržě

Odpovědět
Klejdek
Příspěvky: 15
Registrován: 06 úno 2007, 17:37
Bydliště: Velký ořechov

cukání motoru když mám pod půl nádržě

Příspěvek od Klejdek » 05 lis 2010, 19:06

Ahojte. Mám problém. Motor se skoro zadusí když jedu do kopce a nahnu ho v zatáčce na jednu stranu. přestane upně táhnout,pak cukne a jede dál.Dělá to jen když mám pod polovinou nádrže. dřív to dělalo těsně před rezervou.Arg v přádku,klapka vyčistěná,krokový motorek vyčistěný,nový pal. filtr a taky jsem vyměnil paliv. čerpadol(nové),svíčky taky nové.
čerpadlo v nádrži nějak divně chroustá!

Reklama
 

Uživatelský avatar
Fritol
Příspěvky: 2005
Registrován: 21 led 2009, 20:20
Bydliště: Hradec Kralové
Kontaktovat uživatele:

Re: cukání motoru když mám pod půl nádržě

Příspěvek od Fritol » 05 lis 2010, 19:29

no co to je za značku čerpadla ?? made in china no name ??.. ale pokud chrousta skusil bych jet s budíkem na tlak paliva a kontrolovat co děla tlak paliva pri cukaní.. a při te zavadě co to ukaze na budíku třeba muze bejt špatné.. i kdyz je nove..
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí

Klejdek
Příspěvky: 15
Registrován: 06 úno 2007, 17:37
Bydliště: Velký ořechov

Re: cukání motoru když mám pod půl nádržě

Příspěvek od Klejdek » 05 lis 2010, 19:49

čerpadlo je kupované přímo v Oplu,je to Bosh Germani. To měření tlaku s budíkem je dobrý nápad,ale nevým kdo to dělá.

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: cukání motoru když mám pod půl nádržě

Příspěvek od Oťas » 05 lis 2010, 20:07

Udělej to sám....
Rozpoj benzínovou hadici co je palivový filtr, vlož mezi fitr a hadici " Téčko " které si jednoduše vyrobíš dle vnitřních průměrů hadice a na třetí výstup připoj hadici s manometrem do cca 5 atm. a tu si natáhni třeba okýnkem do vozu, kde budeš sledovat co se děje s tlakem.
Snad je to jasné...:-) Jsem totiž hroznej, když mám něco vysvětlit tak, aby to všichni pochopili.... :lol:,
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Uživatelský avatar
mexxo
Příspěvky: 2388
Registrován: 22 led 2008, 00:46
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Re: cukání motoru když mám pod půl nádržě

Příspěvek od mexxo » 07 lis 2010, 21:53

A čo odvetrávanie nádrže? Keď otvoríš viečko nádrže, neni tam velký podtlak?

Klejdek
Příspěvky: 15
Registrován: 06 úno 2007, 17:37
Bydliště: Velký ořechov

Re: cukání motoru když mám pod půl nádržě

Příspěvek od Klejdek » 08 lis 2010, 19:58

Odvětráním nádrže to nebude,skoušel jsem jezdit bez víčka a je to furt stejné. Ten nápad měření tlaku za jizdy je dost dobrý,ale něco takového nedokážu vyrobit! Skusím se zeptat u známého v servisu. Může to být praská hadice hned od čerpadla? Myslím tím tu hadičku co je ponořená s čerpadlem a pak se napojuje na hlavní přívod k motoru?

Odpovědět