Cukání motoru
Re: Cukání motoru
Zdravím, pročetl jsem tady vše o "cukání" (motor Z 16XE),ale vždy to je při zahřátém motoru. Mně to začalo taky při zahřátém motoru,ale teď už to dělá od startu. jednak špatně startuje (tak na 3.-4.pokus)-baterie v pořádku, a musím ho držet pořád pod plynem, jinak volnoběž.otáčky padnou klidně na 200-300 a motor prostě zdechne. Musím ho držet celou cestu pod plynem, jinak cuká a volnoběh při přeřazení nebo dojezdu na křižovatce klesne opět na 200 a zdechne. Dělá to od nastartování. Při případném chcípnutí motoru jde velmi blbě nastartovat. Najeto 180tis.,rok 2001, zapal.lišta měněna před cca.5 lety-cukalo to, ale byl to egr ventil, svíčky měním každý rok, žere hodně olej, čistím egr. diagnostika vždy 0, jen když byla napojená při jízdě a zastavilo to motor, napsala egr (před 5 lety). Příznaky jsou stejné jako tehdy (egr), ale tehdy to dělalo jen při zahřátém motoru. Co radíte?
díky!
díky!
- Reklama
Re: Cukání motoru
Zrovna predvčerom som riešil rovnaký problém, EGR bol zaseknutý v otvorenej polohe, ale to by si mal uložené chybové kódy .....
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Re: Cukání motoru
že by motorek volnoběhu(volnoběžný regulační ventil)???? ..sice mi to nechcípalo ale převalovalo se to někde okolo 500ot/min ... ze začátku to dělalo jen při zahřátém motoru a pak už kdy se mu zachtěloquido píše:Zdravím, pročetl jsem tady vše o "cukání" (motor Z 16XE),ale vždy to je při zahřátém motoru. Mně to začalo taky při zahřátém motoru,ale teď už to dělá od startu. jednak špatně startuje (tak na 3.-4.pokus)-baterie v pořádku, a musím ho držet pořád pod plynem, jinak volnoběž.otáčky padnou klidně na 200-300 a motor prostě zdechne. Musím ho držet celou cestu pod plynem, jinak cuká a volnoběh při přeřazení nebo dojezdu na křižovatce klesne opět na 200 a zdechne. Dělá to od nastartování. Při případném chcípnutí motoru jde velmi blbě nastartovat. Najeto 180tis.,rok 2001, zapal.lišta měněna před cca.5 lety-cukalo to, ale byl to egr ventil, svíčky měním každý rok, žere hodně olej, čistím egr. diagnostika vždy 0, jen když byla napojená při jízdě a zastavilo to motor, napsala egr (před 5 lety). Příznaky jsou stejné jako tehdy (egr), ale tehdy to dělalo jen při zahřátém motoru. Co radíte?
díky!
Re: Cukání motoru
Díky Arwy, bylo to přesně cos říkal, zaseklý AGR ventil v otevřené poloze, už to nešlo rozchodit Četl jsem hodně o zaslepování AGR ventilu (měnil jsem ho už 2x, takže by s emi to vyplatilo, teď by mě to čekalo potřetí, ale u motoru Z16XE to prý nejde. Můžete mi poradit? Jde nebo ne? Bude po příp.zaslepení svítit nějaká kontrolka? Projdu emisema? Budu jinak vše(ŘJ) fungovat ok? díky za odpověď!
Re: Cukání motoru
Ak ho zaslepíš, tak bude svietiť kontrolka na palubke. Kúp v Opli repas (musíš odovzdať Tvoj pokazený), cena na SK je okolo 130 EUR.
Prípadne sa skús v Opli informovať, či sa dá na Tvojom motore aktualizáciou softvéru v RJ motora deaktivovať EGR ventil.
Prípadne sa skús v Opli informovať, či sa dá na Tvojom motore aktualizáciou softvéru v RJ motora deaktivovať EGR ventil.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Re: Cukání motoru
Dobrý den všem,
s cukáním mám také problém už asi víc než rok.
Zaslepil jsem ERG, vyměnil svíčky, vyčistil škrtící klapku. Nic nepomohlo.
Včera jsem nechal udělat diagnostiku a píše to asi 3 chyby ohhledně nastavení vyčkového hřídele A.
Mohl by mi někdo prosím poradit, co bych měl nyní udělat? výměna čidla?
Motor cuká jen v nízkých otáčkách. Jak je motor v otáčkách, tak šlape jak má.
Děkuji předem za všechny užitečné odpovědi.
s cukáním mám také problém už asi víc než rok.
Zaslepil jsem ERG, vyměnil svíčky, vyčistil škrtící klapku. Nic nepomohlo.
Včera jsem nechal udělat diagnostiku a píše to asi 3 chyby ohhledně nastavení vyčkového hřídele A.
Mohl by mi někdo prosím poradit, co bych měl nyní udělat? výměna čidla?
Motor cuká jen v nízkých otáčkách. Jak je motor v otáčkách, tak šlape jak má.
Děkuji předem za všechny užitečné odpovědi.
Re: Cukání motoru
to arwy:
Díky moc! Původní AGR byl zablokován, takže servisák koupil na vrakáči jiný a ten zaslepil (ten můj původní nefunkční prý zaslepit nejde), takže mám AGR ventil na Z16XE zaslepen, i když jsem na mnoha místech slyšel, že u tohoto motoru to prý nejde. Žádná kontrolka nesvítí a auto šlape jak hodinky! ještě jednou díky!
Ptal jsem se i na ty repasovaný AGR přímo v Opelu a na tenhle motor prý nejsou, stejně jako aktualizace SW na ŘJ pro deaktivaci činnosti AGR, prý to je jen pro 8mi ventil...
Díky moc! Původní AGR byl zablokován, takže servisák koupil na vrakáči jiný a ten zaslepil (ten můj původní nefunkční prý zaslepit nejde), takže mám AGR ventil na Z16XE zaslepen, i když jsem na mnoha místech slyšel, že u tohoto motoru to prý nejde. Žádná kontrolka nesvítí a auto šlape jak hodinky! ještě jednou díky!
Ptal jsem se i na ty repasovaný AGR přímo v Opelu a na tenhle motor prý nejsou, stejně jako aktualizace SW na ŘJ pro deaktivaci činnosti AGR, prý to je jen pro 8mi ventil...
Re: Cukání motoru
Ten repas má katalógové číslo 58 51 604 je to pre motory Z14XE, Z16SE, Z16XE, Z16XEP, Z16YNG. Nemám najnovšie EPC, tak je možné že to už neponúkajú, ale v cenníku táto položka figuruje.
Kontrolka sa možno rozsvieti, daj jej ešte trochu času .
Kontrolka sa možno rozsvieti, daj jej ešte trochu času .
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Re: Cukání motoru
to Arwy: Ok a když se ta kontrolka (jaká to je?) rozsvítí, je třeba něco řešit? nebo s tím mám jenom počítat a jezdit vesele dál? Projdu STK a emisema?
Re: Cukání motoru
Taky mám tento motor a EGR zaslepen bez problémů, ale je to jen o štěstí, protože motory s dvěma lambdama většinou zaslepit nejdou.quido píše:to arwy:
AGR ventil na Z16XE zaslepen, i když jsem na mnoha místech slyšel, že u tohoto motoru to prý nejde
Můžem být rádi, že nám to jde...
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Re: Cukání motoru
A aky mas motor?hamaradan píše:Dobrý den všem,
s cukáním mám také problém už asi víc než rok.
...
.
Astra G 1.8 5dv ´03 Elegance -----> SAAB 9-3 SS ´09 1.8t
Re: Cukání motoru
Mala by svietiť kontrolka emisií. Jazdiť sa s tým dá, akurát nebudeš vedieť či Ti svieti kontrolka kvôli zaslepenému EGR, alebo sa vyskytla nejaká ďalšia chyba systému emisií.
Na emisnej či prejdeš neviem, záleží od toho ako robia u vás emisie. Na Z motoroch by mali auto pred emisnou napichnúť na diagnostiku a ak sú uložené nejaké chyby tak by Ťa na emisnú ani nemali pustiť (nie to ešte so svietiacou kontrolkou).
Na emisnej či prejdeš neviem, záleží od toho ako robia u vás emisie. Na Z motoroch by mali auto pred emisnou napichnúť na diagnostiku a ak sú uložené nejaké chyby tak by Ťa na emisnú ani nemali pustiť (nie to ešte so svietiacou kontrolkou).
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Re: Cukání motoru
No abych pravdu řekl nevím. Je to AstraG j, 1,4 16 V, rok výroby 2000. výbava milenium. Jak tedy zjistím přesně typ motoru?santik píše:A aky mas motor?hamaradan píše:Dobrý den všem,
s cukáním mám také problém už asi víc než rok.
...
.
- Mike.S
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 28 zář 2007, 13:15
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání motoru
máš X14XE, motory Z14XE se vyráběly až od r.v. 2003
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Re: Cukání motoru
Poopravím Mika
Z14XE od roku 2001
Z14XEP od roku 2004
Z14XE od roku 2001
Z14XEP od roku 2004
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]