Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu
Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu
Zdravim vas, uz nejakou dobu to tu postupne procitam a doufal jsem ze sem nebudu muset prispivat i se svym problemem, bohuzel to nastalo vcera.
Mam astru 1.6 16V r.v. 2001, pred cca 15000 km se konala vymena jednoho deraveho ventilu, odkarbonovani vsech ostatnich ventilu a vycisteni valcu. Vcera kdyz si jedu se z niceho nic opet rozsvitila znama priserna kontrolka (zluty motor) ///
Podle rad tady na foru co jsem nasel jsem vyblikal jedinou zavadu a to 0301 (vynechavani zapalovani na prvnim valci)
Auto se chova asi takhle : nastartuju v pohode, neutral slape v pohode na 4 valce, ale jakmile se zacnu rozjizdet zacne se dusit, ale jde to, pokud jedu ve stejnych otackach konstatni rychlosti nic nepocitim, jakmile seslapnu plyn az k podlaze a akceleruju, tak auto zacne cukat, plynule pridava ale do toho hrozne cuka ///// je to priserny, to same na 1,2,3 i 4. na 5 jsem to zatim nezkousel, ale to je detail, proste jedu-li konstatni rychlosti nic, pridupnu to a zacne to cukat, je cejtit ze je tam tah, taky to zrychluje, ale skace to jak postrelenej kun ////
Dokazal by mi nekdo poradit jen takhle z popisu? jsem smiren ze auto dam do servisu, planuju ho pak hned prodat, ale tohle potrebuju nechat opravit jinak to nema smysl.
Diky za kazdou radu, mejte se a at vam to jezdi
Mam astru 1.6 16V r.v. 2001, pred cca 15000 km se konala vymena jednoho deraveho ventilu, odkarbonovani vsech ostatnich ventilu a vycisteni valcu. Vcera kdyz si jedu se z niceho nic opet rozsvitila znama priserna kontrolka (zluty motor) ///
Podle rad tady na foru co jsem nasel jsem vyblikal jedinou zavadu a to 0301 (vynechavani zapalovani na prvnim valci)
Auto se chova asi takhle : nastartuju v pohode, neutral slape v pohode na 4 valce, ale jakmile se zacnu rozjizdet zacne se dusit, ale jde to, pokud jedu ve stejnych otackach konstatni rychlosti nic nepocitim, jakmile seslapnu plyn az k podlaze a akceleruju, tak auto zacne cukat, plynule pridava ale do toho hrozne cuka ///// je to priserny, to same na 1,2,3 i 4. na 5 jsem to zatim nezkousel, ale to je detail, proste jedu-li konstatni rychlosti nic, pridupnu to a zacne to cukat, je cejtit ze je tam tah, taky to zrychluje, ale skace to jak postrelenej kun ////
Dokazal by mi nekdo poradit jen takhle z popisu? jsem smiren ze auto dam do servisu, planuju ho pak hned prodat, ale tohle potrebuju nechat opravit jinak to nema smysl.
Diky za kazdou radu, mejte se a at vam to jezdi
- Reklama
Re: Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu
Podle chyby zapalovací lišta nebo ŘJ. S opravou bych ale neotálel, nespálený benzín letí do katalyzátoru (u Z motorů na svodech), tam shoří a zapeče se katalyzátor.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Re: Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu
lista ma najeto cca 20 000 km
s timhle problemem jsem zatim najel cca 12 kilometru, takze pocitam ze to pristi tyden rovnou odvezu, neni treba moznost i spatne svicky? i kdyz ty maji taky stejne jako oprava ventilu 15 000 +-
s timhle problemem jsem zatim najel cca 12 kilometru, takze pocitam ze to pristi tyden rovnou odvezu, neni treba moznost i spatne svicky? i kdyz ty maji taky stejne jako oprava ventilu 15 000 +-
Re: Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu
Můžou to být i svíčky, ale pokud je volnoběh v pořádku a při prudkém přidání plynu motor zacuká, je to nejčastěji lišta. Příčinou proč lišta odejde, mohou být i špatné svíčky.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Re: Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu
Heh, "jen" 20 tis? No už jsem viděl i lišty, které odešly po 100km.......
END
- p.somik
- Příspěvky: 992
- Registrován: 15 dub 2010, 20:50
- Bydliště: Moravskoslezský
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu
to snad strašíš
ZAFIRA 1,8i 16V 2003 Z18XE, TC,AUT.KLIMA, PC,TEMPOMAT,LPG sekvenční BRC(od 63.000km)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)
Re: Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu
Nn, bohužel. A u dvou jsem se dokonce při reklamaci dozvěděl, že výrobce za nic nemůže....
END
Re: Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu
tak jsem byl prekontrolovat servisku a menim parametry. ackoliv vim ze to k nicemu neni ale teda presneji, na nove svicky a novou listu ktera byla menena zaroven najeto pouze 12 tisic, trochu sem to poplet, to mi nerikejte ze to odeslo znova kazdopadne asi furt lepsi lista nez RJ
Re: Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu
Tyhle problémy co popisuješ jsem měl po koupi astry taky.Cukalo to neskutečně a pak jak když Tě někdo zezadu nakopne a vystřelilo to jak drak.zdenda80 píše:tak jsem byl prekontrolovat servisku a menim parametry. ackoliv vim ze to k nicemu neni ale teda presneji, na nove svicky a novou listu ktera byla menena zaroven najeto pouze 12 tisic, trochu sem to poplet, to mi nerikejte ze to odeslo znova kazdopadne asi furt lepsi lista nez RJ
Svítila mi kontrolka motoru - výsledek,špatná řídíci jednotka motoru. Cena: 27.000,- V rámci akční slevové kampaně "jen" 8.000,-..