Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu

Odpovědět
zdenda80
Příspěvky: 3
Registrován: 17 zář 2010, 18:12

Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu

Příspěvek od zdenda80 » 17 zář 2010, 18:18

Zdravim vas, uz nejakou dobu to tu postupne procitam a doufal jsem ze sem nebudu muset prispivat i se svym problemem, bohuzel to nastalo vcera.
Mam astru 1.6 16V r.v. 2001, pred cca 15000 km se konala vymena jednoho deraveho ventilu, odkarbonovani vsech ostatnich ventilu a vycisteni valcu. Vcera kdyz si jedu se z niceho nic opet rozsvitila znama priserna kontrolka (zluty motor) :o///
Podle rad tady na foru co jsem nasel jsem vyblikal jedinou zavadu a to 0301 (vynechavani zapalovani na prvnim valci)

Auto se chova asi takhle : nastartuju v pohode, neutral slape v pohode na 4 valce, ale jakmile se zacnu rozjizdet zacne se dusit, ale jde to, pokud jedu ve stejnych otackach konstatni rychlosti nic nepocitim, jakmile seslapnu plyn az k podlaze a akceleruju, tak auto zacne cukat, plynule pridava ale do toho hrozne cuka :o///// je to priserny, to same na 1,2,3 i 4. na 5 jsem to zatim nezkousel, ale to je detail, proste jedu-li konstatni rychlosti nic, pridupnu to a zacne to cukat, je cejtit ze je tam tah, taky to zrychluje, ale skace to jak postrelenej kun :o////
Dokazal by mi nekdo poradit jen takhle z popisu? jsem smiren ze auto dam do servisu, planuju ho pak hned prodat, ale tohle potrebuju nechat opravit jinak to nema smysl.
Diky za kazdou radu, mejte se a at vam to jezdi

Reklama
 

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1180
Registrován: 12 led 2007, 18:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu

Příspěvek od RomanK » 17 zář 2010, 19:10

Podle chyby zapalovací lišta nebo ŘJ. S opravou bych ale neotálel, nespálený benzín letí do katalyzátoru (u Z motorů na svodech), tam shoří a zapeče se katalyzátor.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]

zdenda80
Příspěvky: 3
Registrován: 17 zář 2010, 18:12

Re: Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu

Příspěvek od zdenda80 » 17 zář 2010, 19:17

lista ma najeto cca 20 000 km :(

s timhle problemem jsem zatim najel cca 12 kilometru, takze pocitam ze to pristi tyden rovnou odvezu, neni treba moznost i spatne svicky? i kdyz ty maji taky stejne jako oprava ventilu 15 000 +-

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1180
Registrován: 12 led 2007, 18:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu

Příspěvek od RomanK » 17 zář 2010, 20:12

Můžou to být i svíčky, ale pokud je volnoběh v pořádku a při prudkém přidání plynu motor zacuká, je to nejčastěji lišta. Příčinou proč lišta odejde, mohou být i špatné svíčky.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu

Příspěvek od Trdlo » 17 zář 2010, 21:17

Heh, "jen" 20 tis? No už jsem viděl i lišty, které odešly po 100km.......
END

Uživatelský avatar
p.somik
Příspěvky: 992
Registrován: 15 dub 2010, 20:50
Bydliště: Moravskoslezský
Kontaktovat uživatele:

Re: Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu

Příspěvek od p.somik » 17 zář 2010, 21:33

to snad strašíš :(
ZAFIRA 1,8i 16V 2003 Z18XE, TC,AUT.KLIMA, PC,TEMPOMAT,LPG sekvenční BRC(od 63.000km)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu

Příspěvek od Trdlo » 17 zář 2010, 21:37

Nn, bohužel. A u dvou jsem se dokonce při reklamaci dozvěděl, že výrobce za nic nemůže....
END

zdenda80
Příspěvky: 3
Registrován: 17 zář 2010, 18:12

Re: Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu

Příspěvek od zdenda80 » 17 zář 2010, 23:23

tak jsem byl prekontrolovat servisku a menim parametry. ackoliv vim ze to k nicemu neni ale teda presneji, na nove svicky a novou listu ktera byla menena zaroven najeto pouze 12 tisic, trochu sem to poplet, to mi nerikejte ze to odeslo znova :( kazdopadne asi furt lepsi lista nez RJ

Uživatelský avatar
Gabe
Příspěvky: 68
Registrován: 10 dub 2007, 18:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu

Příspěvek od Gabe » 20 říj 2010, 13:48

zdenda80 píše:tak jsem byl prekontrolovat servisku a menim parametry. ackoliv vim ze to k nicemu neni ale teda presneji, na nove svicky a novou listu ktera byla menena zaroven najeto pouze 12 tisic, trochu sem to poplet, to mi nerikejte ze to odeslo znova :( kazdopadne asi furt lepsi lista nez RJ
Tyhle problémy co popisuješ jsem měl po koupi astry taky.Cukalo to neskutečně a pak jak když Tě někdo zezadu nakopne a vystřelilo to jak drak.
Svítila mi kontrolka motoru - výsledek,špatná řídíci jednotka motoru. Cena: 27.000,- V rámci akční slevové kampaně "jen" 8.000,-..

Odpovědět