Po vymene zvodov a vlnovca sa za zacala objavovat chybova kontrolka (auto s klucom). Prejavuje sa to stratou vykonu a velmi slabou reakciou na stlacenie plynu(pravdepodobne nudzovy rezim alebo take nieco). Obcas sa tato chyba neukaze ale tak do 15 kilometrov naskoci vzdy. Ked kontrolka nesvieti tak auto ide ako ma, uplne v poriadku. Na diagnostike to vyhodilo chybu 2. potenciometra na plynovom pedali a chybu skrtiacej klapky (presne cisla si bohuzial nepamatam). Mechanik mi aj ukazoval test ako sa po stlacani pedalu zvysuju hodnoty pri prvom snimaci ale pri druhom zostava nula. A chyba klapky je vraj sposobena prave tym pedalom.
Riesil niekto uz tento problem? Moje obavy su sposobene tym ze som na niekolkych anglickych forach nasiel viacero ludi co toto riesilo a vymena plynoveho pedalu bud nepomohla alebo pomohla len na kratko, viaceri to videli na chybnu riadiacu jednotku, bohuzial som sa nikde nedocital ako to finalne vyriesili.
Prave tej chybnej RJ sa desim lebo to by bola nechutne draha zalezistost predpokladam. Ma teda vyznam kupovat novy pedal, ked ten stary obcas ide(aj ked vzdy casom chyba nastane)?
Za akekolvek postrehy budem velmi vdacny
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)