Zdravim Vás,
pročítám zde fora a řekl jsem si, že se také poradím.
Mam tuto motorizaci a uz delší dobu občas cuka po zahřátí a do cca 2200 otáček, pak ne. Projevovalo seto havně v zimě a někdy to jelo jen na tři valce, resp. nejelo
V létě pokud je "zapnuty sitič" auto jede super, po zahřátí začína cukat. Pokud vemu 100oktanový beznín, cuká méně.
Někdy se u toho rozsvítila kontolka motoru. diagnostika vždy ukazala valec myslim, že čtvrty. Tak začali měnit, svičky, lištu, egr, čistili co se dalo a do benzinu se také přidávalo co šlo. Dělali zátěžové testy, tlaky ve válcích a nic. vyplázl jsem za to cca 15tis a výsledek je, že řekli, že to je přidřený ventil. Oprava cca 20tis.
Rád bych se zeptal, co by jste doporučili, popřípadě, dokázal-li by to někdo za rozumnou kačku nějak zkouknout popřípadě opravit?
Díky moc!
1.4 16V r.v. 2000 - přidřený ventil !?
- Reklama
Re: 1.4 16V r.v. 2000 - přidřený ventil !?
přidřený ventil a tlaky normální, to se mi nezdá, zkusil bych protáhnout motor ve vysokých otáčkách .
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Re: 1.4 16V r.v. 2000 - přidřený ventil !?
To protažení pomůže max. do dalšího nastartování. Mám stejný motor a ty ventily se mi projevovaly mimo léto, když klesly venkovní teploty cca pod 20 až 15 st. Před opravou bylo z motoru hodně slyšet cvakání ventlů, teď je pěkně tichej.
ASTRA G CAR 2000 |1.4_16V X14XE|
Re: 1.4 16V r.v. 2000 - přidřený ventil !?
Ty tlaky se me take nezdaji... Bud to neni ventil a nebo kecali.
zahrati pomuze, protazeni take, ale stale i po hodine jizdy pri nizsich otackach pokukava... staci vic pridat a pridusi se.
Co se tyce zvuku, tak me prijde celkem tichy, nic necvaka. Po case i zhasne kontrolka motoru. Vzdy pokud jede na tri valce se rozsviti.
Jednou se i rozsvitila a kdyz jsem to privezl do servisu, tak to rano nastartovali a nesvitila a slapal jako hodinky.. trvalo dva dny, nez ji zas nacapali na svastkach
Je to desne nevyspitatelny. A nevim nakolik testovali vsechny mozny cidla co tam jsou.
Tomino : Kolik te stala oprava ?
zahrati pomuze, protazeni take, ale stale i po hodine jizdy pri nizsich otackach pokukava... staci vic pridat a pridusi se.
Co se tyce zvuku, tak me prijde celkem tichy, nic necvaka. Po case i zhasne kontrolka motoru. Vzdy pokud jede na tri valce se rozsviti.
Jednou se i rozsvitila a kdyz jsem to privezl do servisu, tak to rano nastartovali a nesvitila a slapal jako hodinky.. trvalo dva dny, nez ji zas nacapali na svastkach
Je to desne nevyspitatelny. A nevim nakolik testovali vsechny mozny cidla co tam jsou.
Tomino : Kolik te stala oprava ?
Re: 1.4 16V r.v. 2000 - přidřený ventil !?
Ak sa raz rozsvieti kontrolka motoru, chybový kód zostane v pamäti aj po jej zhasnutí (asi 10 štartov), takže diagnostika by ho prečítala. Pozri si niekoho, kto je k tebe najbližšie, aby ti aspoň vyčítal závadu po rozsvietení kontrolky: http://astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f ... iagnostika
Re: 1.4 16V r.v. 2000 - přidřený ventil !?
To uz bylo nekolikrat. Vzdy zavada ukazuje na valec 4 nebo nejaka sonda vyfukovych plynu.
Kdo a za kolik by umel udelat ty ventily? Jaka by mohla byt skutecna cena v servisu?
Díky
Kdo a za kolik by umel udelat ty ventily? Jaka by mohla byt skutecna cena v servisu?
Díky