Špatné starty - mráz + delší stání X18XE1

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1180
Registrován: 12 led 2007, 18:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatné starty - mráz + delší stání X18XE1

Příspěvek od RomanK » 22 bře 2010, 19:40

Máš při startu jiskru na svíčce? Je slyšet čerpadlo v nádrži? Ukazuje diagnostika startovací otáčky? Nestřílí to při startu do sání nebo do výfuku?
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]

Reklama
 

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatné starty - mráz + delší stání X18XE1

Příspěvek od denny » 22 bře 2010, 20:01

Asi by to chtělo za studena měřit hned analyzátorem.Buď tam bude hoooodně HC a pak nepálí zapalko,nebo tam bude hooooodně málo HC a pak tam nejde dostatek paliva.U toho je samo nutno taky měřit dobu otevření vstřikovacích ventilů/určitě přes 3,5ms/.
Ještě mě napadá,když to při startu přikrmíš přes klapku třeba carburator clenerem a ono to bude hned chytat,tak je jasný problém v množství paliva.

Uživatelský avatar
casper2
Příspěvky: 80
Registrován: 11 úno 2008, 17:16
Bydliště: Táborsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatné starty - mráz + delší stání X18XE1

Příspěvek od casper2 » 22 bře 2010, 21:38

RomanK píše:Máš při startu jiskru na svíčce? Je slyšet čerpadlo v nádrži? Ukazuje diagnostika startovací otáčky? Nestřílí to při startu do sání nebo do výfuku?
Tak jiskru na svíčce nevím, čerpadlo je slyšet, na startovací otáčky jsem koukal a ukazovalo to 190, nikam to nestřílí. Jen se mi teď pár dní zdá ,že při jízdě slyším takové divné cvrkání někde pod palubkou...jako nějaké relátko...fakt nevím...netuším zda to může souviset. :?

Uživatelský avatar
casper2
Příspěvky: 80
Registrován: 11 úno 2008, 17:16
Bydliště: Táborsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatné starty - mráz + delší stání X18XE1

Příspěvek od casper2 » 21 dub 2010, 17:53

Tak přátelé "Astromilci" ,bohužel má modrá střela je stále mrtvá. Po všech možných i nemožných pokusech kdy nebyl nalezen žádný problém jak v mechanice motoru tak v elektrice, to vypadá ,že vstoupím do klubu majitelů vadné řídící jednotky :cry: . Poslal jsem auto na poslední velkou diagnostiku a do pátku bude rozhodnuto. tzn...vypadá to na dalších 10t :roll: . ...škoda, že soudruzi z NDR tehdy udělali tolik chyb.... :(

Uživatelský avatar
casper2
Příspěvky: 80
Registrován: 11 úno 2008, 17:16
Bydliště: Táborsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatné starty - mráz + delší stání X18XE1

Příspěvek od casper2 » 12 kvě 2010, 23:30

Tak přátelé klubáci...dlužím Vám vyústění celého příběhu:
celou příčinou mých více jak dvouměsíčních trablů s nestartující ASTROU bylo toto:

http://picasaweb.google.cz/lh/photo/Njb ... directlink

každý asi pozná těsnění pod hlavou ,které bylo propálené takovým způsobem (mezi 1-2 i 3-4 válcem) ,tj. při měření byly tlaky ve válcích vyrovnané a i zkušený servisman nevěřil v takovou-to závadu :shock: . A tak se na autě zkoušelo všechno možné i nemožné a až po závěrečné velké profi diagnostice se přistoupilo na půlení motoru.
Takže třeba to pomůže někomu dalšímu...až bude mít špatné studené starty a přitom se mu nebude ztrácet voda ani olej....i přesto to může být !blbé! těsnění pod hlavou.
Opelům zdar a Russelheimu zvlášťě :lol:

P.S.: i když to zatím nebyla vyhlášená poruchová řídící jednotka stejně mě tato sranda vyšla na cca 16 tisíc. Když už jsme byli vtom tak se vyměnily komplet hydroštely, gufírka na ventilech, přebrousila se hlava, sedla ventilů....a další náklady byla repase startéru, svíčky a další testy a diagnostika před rozborkou motoru. Už zase jede jako pila 8)

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatné starty - mráz + delší stání X18XE1

Příspěvek od denny » 19 kvě 2010, 21:39

Takže špatným postupem měřené tlaky valců.Vždy vytočil pouze jednu svíčku a po měření ji zase zatočil.Tato školácká chyba se stále opakuje.Kdyby vytočil všechny a měřil,tak musel naměřit kraviny a hlavu by ti sundal už dávno.
A toto na analyzátoru muselo mít tolik nespálených HC/uhlovodíků/,že mechanická závada byla evidentní.
Jen mít ten analyzátor a vědět co měří,viď.

Odpovědět