venca píše:Já mám stejný problém. Mám Astru bertone s motorem Z20LET a za normální jízdy když motor točim od 1700 do 2200 mi sežere asi litr na 1000km když motor vytáčím zhruba do 3500 až 4000 dolívám po 400 km.... dnes jsem ho dovezl ze servisu a řekl, že turbem to není že potrubí je čisté, že to pujde přes kroužky. Má cenu zkusit na rozpouštění toho karbonu??? když jsem si měnil olej dával jsem tam na rozpuštění carbonu přísadu. Tipuju tu opravu tak na 10 000 a mechanik mi řekl, že neručí zato, že to měsíce se ty kroužky zas nesjedou... mám ji koupenou zhruba 8 měsíců. Bívalí majitel mi lhal, že motor olej nežere.... Co mám dělat????
A ktore potrubie ti kontroloval? ja som tiez vybral trubku zo spodu turba,,sucho bolo, zaujimave ze olej som nasiel az za intercoolerom , v tom zlome,,,,lebo mne tiez spapka trochu viac oleja,,,klasika, netesni uz uplne turbo,,,,