Kopec, zařazená 1 a vypnutý motor

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dejvid1984
Příspěvky: 47
Registrován: 02 srp 2008, 15:35
Bydliště: Brno

Kopec, zařazená 1 a vypnutý motor

Příspěvek od Dejvid1984 » 03 lis 2008, 18:37

Ahojte,

mám dotaz. Když zaparkuju v hodně mírném kopci, vypnu motor, zařadím jedničku a pustím spojku, tak mi auto pořád jede :? Je s tím spojený takový škubání jak písty překonávají kompresi. Je to normální?? Setkali jste se s tím? U předchozího Kadeta mi to nedělalo :roll: Je to auto težký nebo netěsnost v motoru?

Dík

Reklama
 

Uživatelský avatar
monderka1
Příspěvky: 779
Registrován: 02 lis 2007, 17:06
Bydliště: Moravák žijící dočasně v Plzni
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od monderka1 » 03 lis 2008, 18:39

No normalni to urcite neni!!!
1,6 8V r.v. 10/98 - je to dravec !!!
https://www.astra-g.cz/galerie/etien/

Jocker
Příspěvky: 2115
Registrován: 15 črc 2007, 13:21
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jocker » 03 lis 2008, 18:42

jede daleko, nebo se jenom pohne o par cm?

Uživatelský avatar
Dejvid1984
Příspěvky: 47
Registrován: 02 srp 2008, 15:35
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dejvid1984 » 03 lis 2008, 18:49

Jocker:
no asi takhle: pohyb zhruba o dráhu pístu, pak chvilku pauza a pak znova o pár cm. Nevím jak jinak to popsat. Každopádně je to pomalý...a to jsem zjistil v opravdu mírným kopci, nevim nevim co to udělá v prudkým.. :shock:

Jo, a je to 1,6 X16XEL

YANEK
Příspěvky: 3073
Registrován: 21 led 2006, 20:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od YANEK » 03 lis 2008, 19:00

hm tak to bych tipnul na špatnou kompresi to by dělat nemělo já teda parkuju na zpátečku ta udrží všechno ale ani necukne ani prudkej kopec
Magma Red
Obrázek
http://www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
BAD TOYS FOR FAT BOYS

Uživatelský avatar
Udo
Příspěvky: 178
Registrován: 25 pro 2007, 19:11
Bydliště: Vysočina Pelhřimov

Příspěvek od Udo » 03 lis 2008, 19:23

Komprese v háji - nechat změřit a pak uvidíš.
Nikdy neříkej že něco nejde,nebo se najde blbec který nevi že to nejde a udělá to

Uživatelský avatar
beran
Příspěvky: 110
Registrován: 04 bře 2010, 18:19
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od beran » 20 bře 2010, 11:55

Udo píše:Komprese v háji - nechat změřit a pak uvidíš.
a když bude komprese v háji jakej je další postup? :? to bude asi za ranec
Opel Astra Caravan X16XEL 1.6 16V r.v. 2000 modrá metalíza

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: Kopec, zařazená 1 a vypnutý motor

Příspěvek od vasekpetr1 » 20 bře 2010, 12:23

Dneska mají metody, že pro zabroušení ventilů ani nesundávaj hlavu. Shodí sací a výfukové potrubí, aby se k ventilům dostali z boku, nasadí "mašinku" na dřík ventilu a už zabrušují. Kolegovi to dělali na Fokusu a zatím mu to drží 8) .
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Odpovědět