Kopec, zařazená 1 a vypnutý motor
- Dejvid1984
- Příspěvky: 47
- Registrován: 02 srp 2008, 15:35
- Bydliště: Brno
Kopec, zařazená 1 a vypnutý motor
Ahojte,
mám dotaz. Když zaparkuju v hodně mírném kopci, vypnu motor, zařadím jedničku a pustím spojku, tak mi auto pořád jede Je s tím spojený takový škubání jak písty překonávají kompresi. Je to normální?? Setkali jste se s tím? U předchozího Kadeta mi to nedělalo Je to auto težký nebo netěsnost v motoru?
Dík
mám dotaz. Když zaparkuju v hodně mírném kopci, vypnu motor, zařadím jedničku a pustím spojku, tak mi auto pořád jede Je s tím spojený takový škubání jak písty překonávají kompresi. Je to normální?? Setkali jste se s tím? U předchozího Kadeta mi to nedělalo Je to auto težký nebo netěsnost v motoru?
Dík
- Reklama
- Dejvid1984
- Příspěvky: 47
- Registrován: 02 srp 2008, 15:35
- Bydliště: Brno
Re:
a když bude komprese v háji jakej je další postup? to bude asi za ranecUdo píše:Komprese v háji - nechat změřit a pak uvidíš.
Opel Astra Caravan X16XEL 1.6 16V r.v. 2000 modrá metalíza
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Kopec, zařazená 1 a vypnutý motor
Dneska mají metody, že pro zabroušení ventilů ani nesundávaj hlavu. Shodí sací a výfukové potrubí, aby se k ventilům dostali z boku, nasadí "mašinku" na dřík ventilu a už zabrušují. Kolegovi to dělali na Fokusu a zatím mu to drží .
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)