vasekpetr1 píše:Ahoj mám dotaz: Když povolím ty dva torxy, které drží motorek volnoběhu, půjde mně vytáhnout motorek bez potíží ven, nebo je tam ještě nějaký zádrhel v podobě nějaké pružinky, která dělá předpětí pro klapku či něco podobného? Není tam nějaké těsnění, které je potřeba ohlídat, aby nikam nespadlo? Mám problém v tom, že při volnoběhu otáčky mírně kolísají - na otáčkoměru ručička poskakuje okolo 800 otáček. Motor nemá klidný chod, mechanik mi řekl pročistit krokový motorek. Nebo mám spíš hledat problém v potenciometru nastavení škrtící klapky?
A při jízdě do táhlého kopce na 2. nebo 3. převodový stupeň je cítit, že motor nejde plynule, ale občas si škubne. Motor má 210 tkm, olej nežere, jinak jsem s Astřicí spokojen. Prosím poraďte, jak na to.
Zádrhel tam není,jen je tam takoví těsnění který nesmíš ztratit a při nandavání zpátky tam jde ten spodní šroubek obzvláště špatně... Jinak já jsem měl ten samí problém jako ty a po vyčištění moturku a vnitřku sání kam ten motůrek přijde mam pokoj.