vymena motoru jak to je s urady ?
vymena motoru jak to je s urady ?
nevite nekdo jak je to s vymenou motoru a naslednym zapsanim do tp a jestli to urady tolerujou? je jasne ze treba 1,8 za 1,8 jde... ale treba vymenit 1,4 za 1,8 jde to pak nejak poresit aby to bylo legalni? nekde jsem slysel ze se toleruje narust cvykonu cca 20% kamarad ma golfa 4 a nacpal tam motor 1,8T (a vse co tomu nalezi brzdy poloosy prevodovku atd atd) ale urady vubec neresil...
nemate nekdo skusenosti? reseni uradu a hlavne s vymenou u astry?
mam prave nabydku na motor 1,8 125hp tak premyslim....
nemate nekdo skusenosti? reseni uradu a hlavne s vymenou u astry?
mam prave nabydku na motor 1,8 125hp tak premyslim....
- Reklama
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: vymena motoru jak to je s urady ?
Ofiko změna na jiný obsah a nebo změna na jiné palivo není možná a to definitivně od 1.1.2007.Do té doby to třeba u BMW nebo Mercedesu nebyl problém.Dokonce BMW povolilo klidně přestavbu kombi na kabrio,pakliže to byla jedna modelová řada,např. E30 nebo E36.......apod.
-
- Příspěvky: 4563
- Registrován: 09 dub 2007, 19:55
- Bydliště: Hlinsko v Cechcach
- Kontaktovat uživatele:
Re: vymena motoru jak to je s urady ?
ozaj preco v amerike napr upravuju take dela veterany a davaju tam motori silne jako svina a pohode stym mozu jazdit ? a predavaju to aj do europy tusim ? to je riez upravovane
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: vymena motoru jak to je s urady ?
lukaskpd:Já myslel,že žiju v Čechách,ty v Americe?
Že by Hlinsko bylo u New Yorku?
Že by Hlinsko bylo u New Yorku?
-
- Příspěvky: 4563
- Registrován: 09 dub 2007, 19:55
- Bydliště: Hlinsko v Cechcach
- Kontaktovat uživatele:
Re: vymena motoru jak to je s urady ?
to ma tak napadlo tak nic no
1,4 za 1,8 vymena motoru
mam v nabydce motor 1,8 premyslim to udelat... jen jeste ani nevim jestli to pujde v pohode jako u vw .. nemate nekdo skusenost?
Re: vymena motoru jak to je s urady ?
Já jsem už motor měnil a chtěl jsem dát též silnější ale po zjištění žě bych to už ofiko na papíry nepostavil jsem od toho úmyslu upustil.
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
Re: vymena motoru jak to je s urady ?
ja bych napred asi resil vymenu a pak urad no poptam se jeste...
Re: vymena motoru jak to je s urady ?
Jenže já potřeboval jezdit a ruskou ruletu nemusím.
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
-
- Příspěvky: 2642
- Registrován: 03 zář 2008, 09:15
- Bydliště: Metropole Libouň (na dohled Blaník)
- Kontaktovat uživatele:
Re: vymena motoru jak to je s urady ?
Je to jen příklad, jde o škodovky, ale bude to stejné.
Citace ing. Říhy ze společnosti Dekra:
Výměna motoru ve Škodě Fabia 1.4 16V(55 a 74kW) nebo 2.0(85kW) za 110/132kW motor 1.8 Turbo ze Škody Octavia RS
Tato přestavba předpokládá výměnu motoru s příslušenstvím a převodovky, včetně související elektroniky. Úpravce musí doložit nejméně plnění emisí škodlivin, přičemž při zachování původního palivového systému jde pouze o emise výfukových plynů, v případě jeho výměny nebo změny se kontrolují i emise uhlovodíků ze stojícího vozidla (tzv. SHED test). Dále je nutné zachovat funkce palubní diagnostiky pro zachování kontroly fukčnosti katalyzátoru a systému řízení motoru. Dále je nutné použít sériový výfukový systém "dárce", aby bylo možné emisní předpis vůbec ověřit. Zkušebna také kontroluje hladinu vnějšího hluku, provozní hmotnost, popř. spotřebu paliva. Při změně výkonu nebo provozní hmotnosti je nutné v tomto případě počítat dále se zkouškami brzd, maximální rychlosti a dle typu nového motoru i se zkouškami elektromagnetické kompatibility (rušení). Při změně provozní hmotnosti může dojít ke změně obsaditelnosti, resp. užitečné hmotnosti. Orientační cena, kterou případný zájemce dá za přezkoušení takové úpravy v typové zkušebně, se pohybuje kolem 35 - 50 tis. Kč, samozřejmě v závislosti na absolvovaných zkouškách. Co se týče výměny nebo úpravy brzdového systému, tak tu si vyžádají nebo naopak nevyžádají až zkoušky brzd a maximální rychlosti. Je možné, že v případě 110kW verze motoru nebude vzhledem k pohotovostní hmotnosti fabie i octavie a dosahované maximální rychlosti brzy měnit vůbec. V případě 132 kW verze je možné, že bude potřeba posílit brzdový systém (např. pomocí sady brzdičů a kotoučů). S tím ovšem souvisejí i další zkoušky brzdového systému, které bude nutno provést v případě, že výrobce brzdové sady nemá k dispozici schválenou homologaci pro daný typ vozu, případně, pokud budou použity brzdy z jiného vozu koncernu VW. Provozní hmotnost takto upravené fabie nebude nikdy vyšší než u dieselových verzí, bude ovšem nutné vpředu nasadit příslušně hmotnostně dimeznované pružiny. V případě pochybností si může úřad vyžádat pevnostní posouzení úchytů motoru (použití nestandardních držáků - nutnost doložení minimálně pevnostním výpočtem).
Z tohoto jasně vyplývá, že taková výměna bude obdobná u všech značek. Nejde jen o motor, ale o spoustu souvisejících věcí. Takže výměna je možná, ale musí projít schválením a není to nic levného. To radši svoje prodej, přidej si těch cca 30 tis. a kup si rovnou silnější auto.
Citace ing. Říhy ze společnosti Dekra:
Výměna motoru ve Škodě Fabia 1.4 16V(55 a 74kW) nebo 2.0(85kW) za 110/132kW motor 1.8 Turbo ze Škody Octavia RS
Tato přestavba předpokládá výměnu motoru s příslušenstvím a převodovky, včetně související elektroniky. Úpravce musí doložit nejméně plnění emisí škodlivin, přičemž při zachování původního palivového systému jde pouze o emise výfukových plynů, v případě jeho výměny nebo změny se kontrolují i emise uhlovodíků ze stojícího vozidla (tzv. SHED test). Dále je nutné zachovat funkce palubní diagnostiky pro zachování kontroly fukčnosti katalyzátoru a systému řízení motoru. Dále je nutné použít sériový výfukový systém "dárce", aby bylo možné emisní předpis vůbec ověřit. Zkušebna také kontroluje hladinu vnějšího hluku, provozní hmotnost, popř. spotřebu paliva. Při změně výkonu nebo provozní hmotnosti je nutné v tomto případě počítat dále se zkouškami brzd, maximální rychlosti a dle typu nového motoru i se zkouškami elektromagnetické kompatibility (rušení). Při změně provozní hmotnosti může dojít ke změně obsaditelnosti, resp. užitečné hmotnosti. Orientační cena, kterou případný zájemce dá za přezkoušení takové úpravy v typové zkušebně, se pohybuje kolem 35 - 50 tis. Kč, samozřejmě v závislosti na absolvovaných zkouškách. Co se týče výměny nebo úpravy brzdového systému, tak tu si vyžádají nebo naopak nevyžádají až zkoušky brzd a maximální rychlosti. Je možné, že v případě 110kW verze motoru nebude vzhledem k pohotovostní hmotnosti fabie i octavie a dosahované maximální rychlosti brzy měnit vůbec. V případě 132 kW verze je možné, že bude potřeba posílit brzdový systém (např. pomocí sady brzdičů a kotoučů). S tím ovšem souvisejí i další zkoušky brzdového systému, které bude nutno provést v případě, že výrobce brzdové sady nemá k dispozici schválenou homologaci pro daný typ vozu, případně, pokud budou použity brzdy z jiného vozu koncernu VW. Provozní hmotnost takto upravené fabie nebude nikdy vyšší než u dieselových verzí, bude ovšem nutné vpředu nasadit příslušně hmotnostně dimeznované pružiny. V případě pochybností si může úřad vyžádat pevnostní posouzení úchytů motoru (použití nestandardních držáků - nutnost doložení minimálně pevnostním výpočtem).
Z tohoto jasně vyplývá, že taková výměna bude obdobná u všech značek. Nejde jen o motor, ale o spoustu souvisejících věcí. Takže výměna je možná, ale musí projít schválením a není to nic levného. To radši svoje prodej, přidej si těch cca 30 tis. a kup si rovnou silnější auto.
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI
EX The Golden Queen of Majesty --> EVOLUCE (str.21)
O nás
http://cardigan-bedwyr.blogspot.com/
EX The Golden Queen of Majesty --> EVOLUCE (str.21)
O nás
http://cardigan-bedwyr.blogspot.com/
Re: vymena motoru jak to je s urady ?
Svatá pravda-sice nemilá ale bohužel to tak je.
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
Re: vymena motoru jak to je s urady ?
No a hlavně, pokud máš teď 1,4 a chtěl by jsi tam dát 1,8 tak tě čeká nejen výměna motoru, ale taky kompletně předního svazku elektriky. A to už se fakt nevyplatí dělat...
END
Re: vymena motoru jak to je s urady ?
je i neni... motor bych mel za smesnou cenu a elektriku a tezsi veci by mi udelal kamarad co stavi auta na rally a ostatni i sam...m1lan píše:Nie je jednoduchšie kúpiť hneď astru 1.8 16v
uz jsme takhle redelavali lancii deltu, ale to byla jina doba jine auto oply v tomhle neznam..