Takze si dovedes predstavit, jak to vypada v Bogote, kde jsem necely dva roky pobejval, je to skoro ve 3000m nad morem. Ve spojeni s jejich "kvalitnim" benzinem je to horor, 140konovej 2.0 v Mazde 6 se chova jak 1.4 ve Fabii u nasArwy píše:Peknú úkážku poklesu výkonu som zažil v Chorvátsku pri ceste na Sv. Jur, kde z nulovej nadmorskej výšky sa šplhá až na zhruba 1700 metrov nad morom. Ale tam to skôr ako s teplotou súviselo s hustotou vzduchu. A to že auto nešlo bolo naozaj cítiť. Posledných 200 metrov som musel ísť len na 1, na 2 s pedálom na podlahe motor nevládal.
Změna výkonu na závislosti okolní teploty
Re: Změna výkonu na závislosti okolní teploty
99' Astra Caravan 1.6 16V
- Reklama
Re: Změna výkonu na závislosti okolní teploty
karburátory jdou rychleji do otáček než vštřiky, takže vliv okolní teploty jde poznat líp u aut co mají karbectappaja píše:Rek bych, ze u karburatorovejch aut to bude poznat vic, nez u motoru rizenych RJ, kde se rizeni motoru prispusobuje vic faktorum a je zavisly na mnoha cidlech. Takze ten motor jede prakticky ve vsech rezimech stejne.
Nicmene i z tech karburatoru to za chladu, deste zadnou megaraketu neudela, ale jak rikas, muze to byt zivejsi. Nicmene tenhle pripad, co se tu popisuje, s timhle popisovanym jevem nema co delat.
Re: Změna výkonu na závislosti okolní teploty
někde jsem slyšel, že motory, který jsou určený do různých zemí jsou vždy naladěny trochu jinak (kvůli vlhkosti počasí), protože jinak by to auto jelo třeba v Rusku a jinak v Itáliitappaja píše:Takze si dovedes predstavit, jak to vypada v Bogote, kde jsem necely dva roky pobejval, je to skoro ve 3000m nad morem. Ve spojeni s jejich "kvalitnim" benzinem je to horor, 140konovej 2.0 v Mazde 6 se chova jak 1.4 ve Fabii u nasArwy píše:Peknú úkážku poklesu výkonu som zažil v Chorvátsku pri ceste na Sv. Jur, kde z nulovej nadmorskej výšky sa šplhá až na zhruba 1700 metrov nad morom. Ale tam to skôr ako s teplotou súviselo s hustotou vzduchu. A to že auto nešlo bolo naozaj cítiť. Posledných 200 metrov som musel ísť len na 1, na 2 s pedálom na podlahe motor nevládal.
Re: Změna výkonu na závislosti okolní teploty
takze by to teoreticky mohlo byt cidlo teploty nasavaneho vzduchu. A kdyz ne tak co tedy?
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
Re: Změna výkonu na závislosti okolní teploty
Pak me uz napada jen RJ. Ale jeste zkontroluju cidlo na vacce a potenciometr skrtici klapky. Pak uz muze nasledovat snad jen hod ze skaly...Phrz píše:takze by to teoreticky mohlo byt cidlo teploty nasavaneho vzduchu. A kdyz ne tak co tedy?
99' Astra Caravan 1.6 16V
Re: Změna výkonu na závislosti okolní teploty
A čo ešte mrkúť na čidlo podtlaku vzduchu v saní?
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Re: Změna výkonu na závislosti okolní teploty
I na to jsem myslel, poridil jsem kvuli tomu pretlakovou-podtlakovou pumpu a taky ho budu umet zmerit dynamicky na osciloskopu. Ale to podle TECH2 nevykazuje zadny prapodivny hodnoty.Arwy píše:A čo ešte mrkúť na čidlo podtlaku vzduchu v saní?
99' Astra Caravan 1.6 16V
Re: Změna výkonu na závislosti okolní teploty
Tento typ motora by mal získavať informáciu o množstve nasávaného vzduchu z čidla podtlaku. V nejakej literatúre som čítal že čidlo teploty nasávaného vzduchu sa využíva len pri štarte motora, ale neviem či sa to vzťahuje aj na Multec.
A ako tu už bolo písané, nie je naozaj pre prímorské krajiny nejaký iný softvér pre riadiacu jednotku? Veď Ty si už na tom aute premeral a zdiagnostikoval už všetko čo sa dalo - som zvedaví že kde bude nakoniec zakopaný pes.
A ako tu už bolo písané, nie je naozaj pre prímorské krajiny nejaký iný softvér pre riadiacu jednotku? Veď Ty si už na tom aute premeral a zdiagnostikoval už všetko čo sa dalo - som zvedaví že kde bude nakoniec zakopaný pes.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL