1,6 16V - Škubání

Odpovědět
kamilk
Příspěvky: 10
Registrován: 21 led 2007, 21:18
Bydliště: Moravská Třebová

Příspěvek od kamilk » 05 lis 2008, 15:14

Chci se jen zeptat na radu, řeším podobný věci asi 3 týdny, do té doby auto jezdilo jak má, nyní mi to někdy ne vždy ale většinou (spíše se studeným motorem) po nastartování a následném rozjezdu spíše zdechá musí se dát hodně plynu aby se auto rozjelo, pokud nechám auto bublat na volnoběh je to v pořádku. Jindy to jede jak má. Takto se motor zachová i při jízdě, auto jede a po přeřazení náhle nemá výkon (jede jako na tři válce) a zničeho nic zase chytne dech a jede (to se většinou děje při zátěži – do kopce a při akceleraci) podotýkám, že né vždy. Stalo se mi to při cestě do Olomouce – tam jelo auto dobře a při rozjezdu v Olomouci náhle výkon nikde a tak se to táhne do dnes. Opraveno – vyměněn středový díl výfuku – dost rezavý a s dírou, zkontrolován vizuálně katalyzátor, odzkoušeny jiné svíčky, na zkoušku zaslepen ARG vyměněn vzduch filtr palivový před 10 000 km, vyčtena pamě%t a jediná chyba co tam byla 0170 Nesprávné složení směsi - směs příliš chudá nebo příliš bohatá – ta se mi tam ale neobjevila po poruše ale sem tam průběžně při vyšším rychlostním stupni a nízkých otáčkách na křižovatce a v koloně, nyní sama zmizela i když auto jezdí a chyba není, jiná chyba v paměti není. Včera jelikož auto při akceleraci nechtělo jet se objevila poprvé chyba 0200 Poškození/porucha v obvodu vstřikovače – známý opravář řeši podobné chování i u jiné astry a všichni ho směřují na zapalovací lištu, tak nevím.
Opel Astra G Caravan 1.6 16V, r.v. 1999, červený

Reklama
 

kamilk
Příspěvky: 10
Registrován: 21 led 2007, 21:18
Bydliště: Moravská Třebová

Aktuální

Příspěvek od kamilk » 14 lis 2008, 10:09

Vracím se zpět, zase se stejným dotazem, myslel jsem že už mám záhadným způsobem klid, jelikož od vypsání chyby 200 auto jelo jak má, ale při včerejší delší cestě se po zastavení na benzince stalo něco, co způsobilo stejné chování jako předtím. Při rozjedu nebo sešlápnutí plynu na místě má auto tendenci spíše zdechnou než se rozjet, musí se dát hodně plynu – při jízdě na volnoběh nebo zapnuté klimatizaci – která zvýší otáčky motor tendenci zdechnout nemá, při roztažení rychlosti 1až x auto více škube než jede až do otáček cca 4500 někde na 4500 to chytne druhý dech a jede bez cukání. (takže spolehlivě auto jede jen v otáčkách 4500 a výše). Za klidné jízdy mimo město 2500 – 4000 otáček auto někdy jede někdy ne ale stoprocentně zazlobí při akceleraci, nebo zátěži do kopce. Otravuji jelikož v mém okolí není nikdo kdo by poradil (když je paměť bez chyb – snad jo to opravdu tou lambdou ? chyba 170, která se jednou za čas objeví) a dát auto do Oplu a platit tisíce za pokus omyl nechci a nehodlám.
Opel Astra G Caravan 1.6 16V, r.v. 1999, červený

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 14 lis 2008, 12:15

kolik ti to žere? normálně?

kamilk
Příspěvky: 10
Registrován: 21 led 2007, 21:18
Bydliště: Moravská Třebová

Příspěvek od kamilk » 14 lis 2008, 13:02

standrt kolem 7l teď s nuceným vytáčením do vyšíších otáček víc 7,5 ?
Opel Astra G Caravan 1.6 16V, r.v. 1999, červený

Uživatelský avatar
MAX - CZ
Příspěvky: 2263
Registrován: 21 zář 2008, 11:35
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: Aktuální

Příspěvek od MAX - CZ » 14 lis 2008, 13:12

kamilk píše:Vracím se zpět, zase se stejným dotazem, ...l ... a dát auto do Oplu a platit tisíce za pokus omyl nechci a nehodlám.
Tak přesně stejný problém jsem měl před půlrokem, když jsem měl ještě Forda Escorta 1,6i. Byly vadný zapalovací kabely. Před týdnem za mnou došel soused se stejným problémem. A co to bylo??? No samozřejmě v háji zapalovací kabely. Doporučuju vyzkoušet z nějaký druhý Astry, kde jsou určitě OK. eventuelně je proměřit ohmmetrem a pokud bude mít nějaký výrazně vyšší odpor, tak je to ono, ale to měření je nespolehlivý. Lepší si je od někoho půjčit, nic to nestojí a práce na pár minutek. :wink:
OPEL ZAFIRA 2,2DTI Y22DTR OPC line 2005

https://www.automilacek.cz

kamilk
Příspěvky: 10
Registrován: 21 led 2007, 21:18
Bydliště: Moravská Třebová

Příspěvek od kamilk » 14 lis 2008, 13:17

taky mě to napadlo, ale protože tam je ta blbá lišta a né kalbely nebyla možnost vyzkoušet, známej řeší něco podobného u jiného člověka taky astry a pobné chování, zatím jim nic nepomohlo, nyný zhání lištu na zkoušku
Opel Astra G Caravan 1.6 16V, r.v. 1999, červený

laddie
Příspěvky: 2
Registrován: 07 říj 2008, 08:06

Re: Mám podobný problém

Příspěvek od laddie » 24 lis 2008, 08:45

Tak nakonec to byla opravdu ta lišta. Cena v autorizáku (BS auto) se vším dohromady (tj. včetně diagnostiky atp.) pod 4800 (30% sleva na materiál). A už neskáču přes kaluže :D Třeba to někomu pomůže, až tady bude taky hledat.

drevak
Příspěvky: 7
Registrován: 13 říj 2008, 21:44

škubání a zhasínání motoru astra1,6 16v

Příspěvek od drevak » 29 lis 2008, 10:44

Takže tenhle problém jsem měl já. V oplu mi řekli, že je ucpaný kanál škrtící klapky a vyčistily. Dobré to však nebylo a tak jsem jel na diagnostiku jinam a problém byl s egr ventilem který byl vyčištěn tak snad dá pokoj, ale ještě je podezření na palivové čerpadlo a tak zkusíme pojezdit a případně odzkoušet. Egr ventil stojí kolem 3500 a zaslepení ho není vždy možné, protože se motor může přepnout do nouzového režimu. Každopádně je dobré zajet někam na diagnostiku. Mějte se drevak.

kamilk
Příspěvky: 10
Registrován: 21 led 2007, 21:18
Bydliště: Moravská Třebová

Příspěvek od kamilk » 04 pro 2008, 11:00

Dobré informace, lištu jsem ještě nezkoušel, nechce se mi kupovat pokud to nemám odzkoušeno a vím na 90 a více %, že to tou lištou je. A tak auto jednou jezdí jak nové a podruhý jako traktor. Pamět prázdná - max při přemáhání motoru aby jel když se mu nechce a já potřebuji (křižovatky) se jen výjmečně objeví kód 0170, ale to jsem již psal. Opel a metodu pokus omyl (jak jsem to tady pročítal) za x tisíc podstoupit nechci (půl nového motoru nebudu platit pokud není potřeba) a položky jako zapalovací lišta a erg jsou zrovna ty za x tisic.
Opel Astra G Caravan 1.6 16V, r.v. 1999, červený

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 04 pro 2008, 11:19

kamilk píše: A tak auto jednou jezdí jak nové a podruhý jako traktor.
pokud takto jezdí, může to být pravděpodobně pouze nějaký kontakt :oops:
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

kosik16
Příspěvky: 2
Registrován: 14 led 2009, 18:48

Příspěvek od kosik16 » 14 led 2009, 18:56

Ahojda taky přidám svůj příspěvek ohledně škubání atd... Je to asi dva týdny co sem nechal vyměnit startovací lištu za novou (naštěstí na zaručák) a po ujetí cca 100km to bylo na novo,takže to mám teď mám zase v servisu a sou z toho taky zoufalí...říkali že to bude možná tryskama ale po přečtení odkazů na fóru tomu moc nevěřím...naštěstí tam mám známýho,takže to kdyžtak utnu za včasu aby mě oprava nestála x tisíc,na to fakt nemám :(

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: 1,6 16V - Škubání

Příspěvek od Trdlo » 14 led 2009, 20:52

Vstřik je dost nepravděpodobnej. Navíc pokud hlásí chybu vstřiku, většinou je problém na liště....
END

kosik16
Příspěvky: 2
Registrován: 14 led 2009, 18:48

Re: 1,6 16V - Škubání

Příspěvek od kosik16 » 15 led 2009, 19:46

Nvm no,uvidim co mi reknou,ale asi to stejne necham ve stavu jakym to je a casem bych do toho investoval poradny penize aby se to dalo do poradku,zatim to jezdi a pokud se mi stane ze to zacne skubat a netahnout tak vim jak uz na to,takze je to v pohode...

kamilk
Příspěvky: 10
Registrován: 21 led 2007, 21:18
Bydliště: Moravská Třebová

Re: 1,6 16V - Škubání

Příspěvek od kamilk » 26 led 2009, 13:44

to: kosik16

jen dotaz přišli na něco v tom servise, nebo Vám to pořád zlobí, já jsem to ještě neviřešil, nebyl ani čas
Opel Astra G Caravan 1.6 16V, r.v. 1999, červený

lukas_rambajz
Příspěvky: 19
Registrován: 10 kvě 2010, 21:52

Re: 1,6 16V - Škubání

Příspěvek od lukas_rambajz » 10 kvě 2010, 22:03

Ahoj, taky se pridavam do klubu cukani.

Mam motor X16XEL. Z niceho nic mi to zaclo cukat. Hlavne kdyz prudce seslapnu plyn v nizsich otackach. Nekdy se stava kdyz tam mam dvojku ze otacky jdou nahoru ale vykon ne.. pak to po chvili cukne a vystreli dopredu. Kdyz je motor studeny tak to nedela. Byl jsem s tim v servisu na diagnostice (na ktere nic nenasli) a bylo mi receno ze to je spatnym stavem rozvodu.. Dneska jsem nechal udela novy rozvody, vymenit olej a je to stejny.. nemate nejakou radu co s tim ?

Diky

Odpovědět