auto skáče X16XEL 1998
auto skáče X16XEL 1998
borci mám nový egr, krokáč, olej, rozvody, filtry, a motor x16xel mě při akceleraci skáče, skoro zdechá, blikají kontrolky, ale auto samozřejmě jede dál. Už nevím co. Poraďí někdo?
Naposledy upravil(a) 9562 dne 25 říj 2008, 19:20, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
Kde jsi tankoval naposledy?
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
mám 1,6 8 ventil a dělalo mě to:
dokud byl sytič jelo to jakž tak, po zahřátí to občas při akceleraci začalo cukat a nechtělo to jet( stalo se to tak 1x za 100 km).
Takže jsem provedl:
1. výměna pal. filtru- výsledek nic
2. kontrola svíček a kabeláže-výsledek nic
3. kontrola rozvodů- výsledek nic
4. výměna vzduchového filtru- výsledek dočasné zlepšení
5. vyčištění klapky- výsledek nic, u 1 bodového vstřikování je klapka skoro vždy OK, protože ji omývá směs(byl jsem poučen)
6. výměna lambda sondy- sláva je po problému.
pozn. když jsem to měl napíchnuté tak to taky nic neukazovalo. Někde jsem se dočetl, že pokud dává lambda aspoň nějaký signál do ŘJ, nezapíše se žádná chyba, ale ŘJ dává špatně dál a auto nejede. Pouze pokud lambda odejde úplně, tak to zapíše, ale to si myslím, že by auto nejelo vůbec. Ale někdo zase tvrdí, že TECH II by to měl ukázat. Někdo zase lambda sondu proměří, nevím jak, ale prý to jde zjistit. Já jsem dal rovnou novou, protože byla původní.
Hodně štěstí, lambdu jsem dal od Bosche univerzál, za 1500,- Kč, výměna svépomocí (měl jsem sakra štěstí, že šla povolit)
dokud byl sytič jelo to jakž tak, po zahřátí to občas při akceleraci začalo cukat a nechtělo to jet( stalo se to tak 1x za 100 km).
Takže jsem provedl:
1. výměna pal. filtru- výsledek nic
2. kontrola svíček a kabeláže-výsledek nic
3. kontrola rozvodů- výsledek nic
4. výměna vzduchového filtru- výsledek dočasné zlepšení
5. vyčištění klapky- výsledek nic, u 1 bodového vstřikování je klapka skoro vždy OK, protože ji omývá směs(byl jsem poučen)
6. výměna lambda sondy- sláva je po problému.
pozn. když jsem to měl napíchnuté tak to taky nic neukazovalo. Někde jsem se dočetl, že pokud dává lambda aspoň nějaký signál do ŘJ, nezapíše se žádná chyba, ale ŘJ dává špatně dál a auto nejede. Pouze pokud lambda odejde úplně, tak to zapíše, ale to si myslím, že by auto nejelo vůbec. Ale někdo zase tvrdí, že TECH II by to měl ukázat. Někdo zase lambda sondu proměří, nevím jak, ale prý to jde zjistit. Já jsem dal rovnou novou, protože byla původní.
Hodně štěstí, lambdu jsem dal od Bosche univerzál, za 1500,- Kč, výměna svépomocí (měl jsem sakra štěstí, že šla povolit)
Astra J 1.7 CDTI ST, 96000 km.
Proboha v Opelu (kde to dělaj denně) snad nee. I když člověk nikdy neví. Mě spravili v Škodovce spínač zpátečky tak, že couvačka pak svítila nonstop. .Defender píše:Apíku jen akademicky, a to by mi o zub hodily i v Oplu při výměně rozvodů (tak mantáci jsou všude to je fakt ), ptám se jen orientačně, jak bych to poznal (kontrolka, diag, atd.)
Jinak, jak se to projevuje v Astře to naštěstí nevím, ale měl jsem tu možnost doskákat do servisu s ozub přesazeným rozvoďákem v renaultu. Madam majitelka stratovala s jedničkou bez spojky a ještě k tomu do kopce. Pak už to prej jen divně jelo . Špatný dlouhý starty, škubání, výkon v hajzlu, takovej nezdravej zdechací zvuk to mělo. Jinak tam žádný kontrolky nesvítily.
Diagnostika by mohla poznat tak maximálně špatný spalování, nebo tak něco, přesně ale nevím. Myslím, že pokud člověk není úplná lama, tak to prostě pozná . Hlavně ty starty a výkon...
EDIT: Obecně se ta jízda podobala Š 110 L, se zaneseným karburátorem po nabrání u nejmenované benzínky. To už je ale stráááášně dávno .
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
Může být přeskočená jenom jedna vačka (sání, výfuk) a to dopředu nebo dozadu, motor pojede ale s cukáním, prostě
to není to pravé OŘECHOVÉ a když nejsi u opravy, nevíš zda ti to nedělal UČEŇ NEBO BRIGÁDNÍK.
a dokaž, když odjedeš, že je to cyba servisu.
to není to pravé OŘECHOVÉ a když nejsi u opravy, nevíš zda ti to nedělal UČEŇ NEBO BRIGÁDNÍK.
a dokaž, když odjedeš, že je to cyba servisu.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic