1.6 8V , Po vyhodeni rychlosti otacky padaju velmi pomaly
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 22 čer 2008, 21:25
1.6 8V , Po vyhodeni rychlosti otacky padaju velmi pomaly
Sewas hosi ! Potrebujem helfnut.
Mam Astru G1.6 8 v. KEd jazdim a vyhodim rychlost, tak otacky relativne rychlo spadnu na 1500 a potom sa tam dost dlho (10 - 15 sekund) drzia a az potom padnu pod 1000. Pri zrychlovani obas jemnesklbe motor.
Co to je ? Vycistil som skrtiacu klapku, vymenil sviecky, vymenil filtre, vymenil RG Ventil a stale to takto je. Dal som to na pocitac a bolo to ok.
Mozu to byt este Kable rozdelovac - sviecky ? Resp. co ine ? Dekuji
Mam Astru G1.6 8 v. KEd jazdim a vyhodim rychlost, tak otacky relativne rychlo spadnu na 1500 a potom sa tam dost dlho (10 - 15 sekund) drzia a az potom padnu pod 1000. Pri zrychlovani obas jemnesklbe motor.
Co to je ? Vycistil som skrtiacu klapku, vymenil sviecky, vymenil filtre, vymenil RG Ventil a stale to takto je. Dal som to na pocitac a bolo to ok.
Mozu to byt este Kable rozdelovac - sviecky ? Resp. co ine ? Dekuji
- Reklama
Pokud je to při jízdě,tak je to OK,v tomto případě motor drží zvýšeně otáčky z důvodu bezpečné funkčnosti posilovače brzd a posilovače řízení,i když není servo u G-čka poháněno motorem,má velký odběr proudu...
Po zastavení by,ale měly otáčky klesnout cca na 1000.Pokud né,tak je chyba nejspíš v krokovém motorku volnoběhu-pomalu vyjíždí pístek...
Po zastavení by,ale měly otáčky klesnout cca na 1000.Pokud né,tak je chyba nejspíš v krokovém motorku volnoběhu-pomalu vyjíždí pístek...
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 22 čer 2008, 21:25
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Mám dotaz: Když povolím ty dva torxy, které drží motorek volnoběhu, půjde mně vytáhnout motorek bez potíží ven, nebo je tam ještě nějaký zádrhel v podobě nějaké pružinky, která dělá předpětí pro klapku či něco podobného? Mám problém v tom, že při volnoběhu otáčky mírně kolísají - na otáčkoměru ručička poskakuje okolo 800 otáček. Motor nemá klidný chod, mechanik mi řekl pročistit krokový motorek. Nebo mám spíš hledat problém v potenciometru nastavení škrtící klapky?
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)