Propálený píst 1,6 16V
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 24 kvě 2008, 14:37
Propálený píst 1,6 16V
Včera mi při 150km/h začal jít dým z výfuku.
Výsledek - prasklá hlava,propálený 3 píst.
Tak mám radost.
Výsledek - prasklá hlava,propálený 3 píst.
Tak mám radost.
- Reklama
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 24 kvě 2008, 14:37
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 24 kvě 2008, 14:37
Vada - únava materiálu. Jezdím docela šetrně.Salám píše:A jak se to stane? skrytá vada, nešetrné zacházení nebo jak..?
Stalo se to při 4000 t/min. Začala svítit kontrolka všeobecné poruchy, výkon šel okamžitě dolů tak jsem to odstavil a nechal odtáhnout.
Bylo mi řečeno, že jsem měl ještě štěstí ,že se to nezadřelo a klikovka nevyběhla z bloku motoru.
Ta díra v pístu je tak 2x3cm.
Jo je lepsi koupit nekde jinej motor nez opravovat tento stavajici
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
Asi tak,zkrachoval by rozpocetpansuu píše:Petr Novosad píše:james11 píše:kolik bude stát oprava?
Cena cca 25000,- neautorizovaný servis. Servis Opel cca 50000,-
Tak to Ti opravdu nezávidím. Zřejmě by totálně zkrachoval můj rod. rozpočet
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
Mohl jsi jezdit na nekvalitní benzín - např. neodpovídající oktanové číslo - tedy nižší. Všeobecně platí, že spalování příliš chudé směsi zvyšuje neúměrně teplotu spalování - což by nemělo platit v tomto případě, jelikož bohatost směsi si řídí ŘJ motoru sama. Dalším faktorem ovlivňujícím teplotu spalování jsou špatně zvolené svíčky - tedy neodpovídající teplotní číslo. No a také zanedbaná údržba olejového systému, který má kromě mazání i fci chlazení motoru - tj. např. ucpání nějakého mazacího kanálu a následné trvalé zvýšení teploty na určitém místě motoru, což může vést i k propálení pístů.