X16XEL jede na tři válce
Nez neco zacnete delat 1 vec je dat zaslepku na AGR a uvidite sami!
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
- Reklama
Zdar chlapi,
tak jsem dneska obdržel novou zapalovací lištu a hned jí vyměnil a už je po problému, astra už zase skáče přes kaluže
Takhle nejezdila ani když jsem jí kupoval.
Ale moc jsem v to nedoufal, nakonec když už jsem jí objednal, tak jsem začal mít podezření spíš na čidlo klikového hřídele, nebo vačky.
Totiž když jsem motor vytočil na 3, nebo 4 rychlostní stupeń přes 5.000 otáček, tak to najednou chytlo na všechny 4 válce.
Ale byla to ta lišta.
Díky všem moc za rady a za pomoc.
tak jsem dneska obdržel novou zapalovací lištu a hned jí vyměnil a už je po problému, astra už zase skáče přes kaluže
Takhle nejezdila ani když jsem jí kupoval.
Ale moc jsem v to nedoufal, nakonec když už jsem jí objednal, tak jsem začal mít podezření spíš na čidlo klikového hřídele, nebo vačky.
Totiž když jsem motor vytočil na 3, nebo 4 rychlostní stupeń přes 5.000 otáček, tak to najednou chytlo na všechny 4 válce.
Ale byla to ta lišta.
Díky všem moc za rady a za pomoc.
Verim ti tve nadseni ale ja jsem na novou listu najel 500 km.a zacalo to delat znovaelvak píše:Zdar chlapi,
tak jsem dneska obdržel novou zapalovací lištu a hned jí vyměnil a už je po problému, astra už zase skáče přes kaluže
Takhle nejezdila ani když jsem jí kupoval.
Ale moc jsem v to nedoufal, nakonec když už jsem jí objednal, tak jsem začal mít podezření spíš na čidlo klikového hřídele, nebo vačky.
Totiž když jsem motor vytočil na 3, nebo 4 rychlostní stupeń přes 5.000 otáček, tak to najednou chytlo na všechny 4 válce.
Ale byla to ta lišta.
Díky všem moc za rady a za pomoc.
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
elvak píše:Verim ti tve nadseni ale ja jsem na novou listu najel 500 km.a zacalo to delat znova
Díky za povzbuzení
Uvidíme, o tom EGRu uvažuju taky už dlouho, že ho vyměním, ale ted´ jsem měl docela vydání [/quote]
Jasne ja jsemjen chtel rict zeto neni vzdy 100% abys pak nebyl sklamanej azto pejede na3 jako kdysi mne
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
No tak uz jsem najel neco km se zaslepenym AGR a ta kontrolka motoru me zlobi. Asi mam teda 2 lambdy ale co s tim ? Kdyz jedu normalne (nezenu ot. za 3 tis.) tak se mi ta kontrolka nerozsviti.Boči píše:Hoja,
tak jsem dneska zaslepil EGR ale ..... udelal jsem vse jak je popsano na www strankach opelastra.cz tzn -> zaslepil, projel, odpojil baterku (cca 5 min), znovu projel a najednou mi porad sviti kontrolka motoru. Kdyz auto zhasnu a znovu nastartuju tak nesviti. Po cca 2 min se opet rozsviti.
tak co vcil ?
Dík
No chtel jsem se jen zeptat jestli se nemuzu neco odpalit nebo pokazit, kdyz mi sviti ta kontrolka motoru.
Dík
Opel Astra G 1.6 16V X16XEL sportovní vložka K&N, sportovní výfuk Ulter Sport, pružiny Weitec -35/20
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4398
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4398
ahoj,
tak anabáze s motorem pokračuje. Včera jsme zaslepili EGR, po zkušební jízdě mně přijde, že je to minimálně stejné, ne-li horší. Cukatura motoru pokračuje. Svíčky u všech válců mokré, černé. Přeměření kompresních tlaků - u všech válců stejné, v normě. Palivový filtr nový. Zkusím sehnat na zápůjčku lištu, jestli to nakonec nebude opravdu tím zapalováním.
Dám vědět.
tak anabáze s motorem pokračuje. Včera jsme zaslepili EGR, po zkušební jízdě mně přijde, že je to minimálně stejné, ne-li horší. Cukatura motoru pokračuje. Svíčky u všech válců mokré, černé. Přeměření kompresních tlaků - u všech válců stejné, v normě. Palivový filtr nový. Zkusím sehnat na zápůjčku lištu, jestli to nakonec nebude opravdu tím zapalováním.
Dám vědět.
Astra Caravan 1,6 16V - Z16XE - 2002
Tak tenhle pokus moc nevyšel.... Občas na tři válce a po týdnu se začala rozsvěcet kontrolka, několikrát, vždycky po ujetí tak 5-6km. Záslepka šla do popelnice a je pokoj Sice ten rozdíl na výkonu je "opravdu znát" , ovšem bez kontrolky....Majklus píše:Nez neco zacnete delat 1 vec je dat zaslepku na AGR a uvidite sami!
pansuu píše:Tak tenhle pokus moc nevyšel.... Občas na tři válce a po týdnu se začala rozsvěcet kontrolka, několikrát, vždycky po ujetí tak 5-6km. Záslepka šla do popelnice a je pokoj Sice ten rozdíl na výkonu je "opravdu znát" , ovšem bez kontrolky....Majklus píše:Nez neco zacnete delat 1 vec je dat zaslepku na AGR a uvidite sami!
Pokud se nemůžeš vyrovnat se ztrátou výkonu při činnosti EGRu, tak zkus tenhle návod od Spermina. Taky se mi vždycky ta kontrolka po zaslepení rozsvítí po 5-6 km. Asi to zkusím vyřešit taky takhle.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=5436
No bohužel, při bržděním motorem a při 2000 OT se mi už taky rozsvítí, takže nevím, ujelelvak píše: Pokud se nemůžeš vyrovnat se ztrátou výkonu při činnosti EGRu, tak zkus tenhle návod od Spermina. Taky se mi vždycky ta kontrolka po zaslepení rozsvítí po 5-6 km. Asi to zkusím vyřešit taky takhle.
jsem 2000 km bez jakýchkoliv problémů, ale teď se asi jednotka poučila a už svítí motůrek, na výkonu není nic znát
dnes jede ASTŘÍČKA do OL a určitě to bude SCHELL takže pokud bude v poho vím že to dělá benzín.
Pokud bude blbnout, vyhodím záslepku, zda bude vše v pořádku.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Ale já téměř žádnej rozdíl ve výkonu nezaregistroval . Jen na mě začala čučet ta kontrolka, jakoby nestačilo hladový vokoelvak píše: Pokud se nemůžeš vyrovnat se ztrátou výkonu při činnosti EGRu, tak zkus tenhle návod od Spermina. Taky se mi vždycky ta kontrolka po zaslepení rozsvítí po 5-6 km. Asi to zkusím vyřešit taky takhle.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=5436