X16XEL jede na tři válce

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 30 bře 2008, 17:24

elvak píše:
Majklus píše:Takze pro spravnou funkci musi byt AGR vycisten,spravna zaslepka ( tu mas ) a pokud ti nesviti zadna kontrolka na palubni desce tak je budto spatna lista nebo to muze byt vstrik :roll:

A nebo taky špatnej kompresní tlak ve válci, ale to bych byl z toho na mrtvici, už ted´jsem :x

A dají se ty vstřiky nějak rozebrat a vyčistit? To musí jít ven celá ta vstřikovací lišta, co? Jinak jsem do benzínu už něco přidával na čištění, ale nepomohlo to.
Ty sracky ktere dotoho prodavajio bych tam nenalil ani za mak ( muj nazor ) ano vstriky se daji rozebrat a vycistit v ultrazvuku,pokud ti diagnostika napise treba: spatne zapalovani 1 valce tak ten vstrik z 1 valce vyndej a dej ho treba na 4 valec,pak se musi na diagnostiku aby to vymazali a jezdit,a pokud to zase hodi chybu ato tu ze spatne zapalovani 4 valce tak jeto jasne :roll:
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

Reklama
 

elvak
Příspěvky: 30
Registrován: 01 led 2007, 22:40
Bydliště: Dobřany

Příspěvek od elvak » 30 bře 2008, 17:36

Majklus píše:
elvak píše:
Majklus píše:Takze pro spravnou funkci musi byt AGR vycisten,spravna zaslepka ( tu mas ) a pokud ti nesviti zadna kontrolka na palubni desce tak je budto spatna lista nebo to muze byt vstrik :roll:

A nebo taky špatnej kompresní tlak ve válci, ale to bych byl z toho na mrtvici, už ted´jsem :x

A dají se ty vstřiky nějak rozebrat a vyčistit? To musí jít ven celá ta vstřikovací lišta, co? Jinak jsem do benzínu už něco přidával na čištění, ale nepomohlo to.
Ty sracky ktere dotoho prodavajio bych tam nenalil ani za mak ( muj nazor ) ano vstriky se daji rozebrat a vycistit v ultrazvuku,pokud ti diagnostika napise treba: spatne zapalovani 1 valce tak ten vstrik z 1 valce vyndej a dej ho treba na 4 valec,pak se musi na diagnostiku aby to vymazali a jezdit,a pokud to zase hodi chybu ato tu ze spatne zapalovani 4 valce tak jeto jasne :roll:

Aha, já myslel, jestli tam není třeba ještě před tím samotným vstřikem nějaké sítko, jako to bylo u starších osmiventilových motorů, ale tam byl jenom jeden injektor.
No starostí hafo, díky moc za rady, snad se mi podaří někoho přemluvit na tu lištu. :wink:

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 30 bře 2008, 17:40

elvak píše:
Majklus píše:
elvak píše:
A nebo taky špatnej kompresní tlak ve válci, ale to bych byl z toho na mrtvici, už ted´jsem :x

A dají se ty vstřiky nějak rozebrat a vyčistit? To musí jít ven celá ta vstřikovací lišta, co? Jinak jsem do benzínu už něco přidával na čištění, ale nepomohlo to.
Ty sracky ktere dotoho prodavajio bych tam nenalil ani za mak ( muj nazor ) ano vstriky se daji rozebrat a vycistit v ultrazvuku,pokud ti diagnostika napise treba: spatne zapalovani 1 valce tak ten vstrik z 1 valce vyndej a dej ho treba na 4 valec,pak se musi na diagnostiku aby to vymazali a jezdit,a pokud to zase hodi chybu ato tu ze spatne zapalovani 4 valce tak jeto jasne :roll:

Aha, já myslel, jestli tam není třeba ještě před tím samotným vstřikem nějaké sítko, jako to bylo u starších osmiventilových motorů, ale tam byl jenom jeden injektor.
No starostí hafo, díky moc za rady, snad se mi podaří někoho přemluvit na tu lištu. :wink:
Sitko tam jee PALIVOVEJ FILTR :lol:
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

elvak
Příspěvky: 30
Registrován: 01 led 2007, 22:40
Bydliště: Dobřany

Příspěvek od elvak » 30 bře 2008, 17:57

To jo, ten je vyměněnej. Ale palivový filtr je i u staré Vectry a ještě kolem vstřiku sítko (pro jistotu). :lol:

Marian
Příspěvky: 802
Registrován: 27 zář 2006, 20:40
Bydliště: Kósek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marian » 30 bře 2008, 20:08

Zdarec. Lišta by měla pasovat i ze zetkovýho motoru. Mám motor Z16XE a lištu jsem půjčoval borcovi na srazu co má motor jako ty. A taky mu to jelo na 3 válce a s mou lištou na všechny 4. Tož asi tak :wink:

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 30 bře 2008, 20:09

Jo jdeto i tak :!:
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

elvak
Příspěvky: 30
Registrován: 01 led 2007, 22:40
Bydliště: Dobřany

Příspěvek od elvak » 30 bře 2008, 22:29

Majklus píše:Jo jdeto i tak :!:

V inzerci jsi jednu lištu nabízel, platí to ještě? Nebo už je fuč :(

POPO
Příspěvky: 3
Registrován: 31 bře 2008, 11:39

Příspěvek od POPO » 31 bře 2008, 13:54

Ahoj jsem tady novy . Chtěl jsem se zeptat.Ja mam sice Astru F 16 .16v.74KW,ale byl tam stejny problem.Tak jsem zaslepil ventil ERG a žadna změna.Nevěděl by někdo co by s tim mohlo byt?Nevim si s tim už rady.Děkuji za odpověd. :oops:

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 31 bře 2008, 14:21

elvak píše:
Majklus píše:Jo jdeto i tak :!:

V inzerci jsi jednu lištu nabízel, platí to ještě? Nebo už je fuč :(
Uz je fuc :roll:
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

kukik20
Příspěvky: 126
Registrován: 21 dub 2007, 16:53
Bydliště: Raspenava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kukik20 » 07 dub 2008, 23:16

Ahoj panove tak měl jsem ten samý problém,tak jsem to dal do servisu udělal mi nove kroužky gufera a těsnění pod hlavou,protože mi řekl že je to tím.No a oprava 10tis no ale bylo to dobry jen 3dny pak skoro to samé chcipalo to atd,no tak musím zitra zaslepit to agr,protože jsem ho čistil a hodněě se to zlepšilo.Ähoj
Astra G Caravan 1,6 16V,2000

sosacek
Příspěvky: 7
Registrován: 25 úno 2008, 19:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od sosacek » 08 dub 2008, 17:18

Ahoj, předevčírem jsem přivezl auto ( 1.6, 16V Z16XE - 2002) z opravy - měl jsem údajně to samé, dle diagnostiky přidřené ventily (to bych rád věděl, jak to z té diagnostiky u Oplů přečetli, bohužel jsem se nezeptal na kód chyby), po prohlídce a výměně výfukventilů a gufer jezdila dobře jen včera. Dnes přesně ten samý problém, jak popsáno v tomto vlákně ve všech příspěvcích týkajících se závad. Svíčky mám nové, lišta vypadá také funkční. Takže začnu také s EGR, potom se uvidí.

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 08 dub 2008, 19:42

sosacek píše:Ahoj, předevčírem jsem přivezl auto ( 1.6, 16V Z16XE - 2002) z opravy - měl jsem údajně to samé, dle diagnostiky přidřené ventily (to bych rád věděl, jak to z té diagnostiky u Oplů přečetli, bohužel jsem se nezeptal na kód chyby), po prohlídce a výměně výfukventilů a gufer jezdila dobře jen včera. Dnes přesně ten samý problém, jak popsáno v tomto vlákně ve všech příspěvcích týkajících se závad. Svíčky mám nové, lišta vypadá také funkční. Takže začnu také s EGR, potom se uvidí.
Na 100% budes mit to tim AGR! ja mam stejnej motor a stejnej problem sem vyresil timto :)
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

sosacek
Příspěvky: 7
Registrován: 25 úno 2008, 19:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od sosacek » 08 dub 2008, 20:21

už se na něj chystám, díky za pomoc při rozhodování, v kterém místě pokračovat ve výměnách či experimentováním se součástmi motoru.

Uživatelský avatar
iwo126
Příspěvky: 283
Registrován: 28 úno 2008, 17:16

Příspěvek od iwo126 » 08 dub 2008, 20:24

to bude asi najvecsia choroba :cry: nasich astriciek

sosacek
Příspěvky: 7
Registrován: 25 úno 2008, 19:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od sosacek » 09 dub 2008, 08:14

Na 100% budes mit to tim AGR! ja mam stejnej motor a stejnej problem sem vyresil timto :)[/quote]

Ahoj,
tak jsem dnes ráno zkoušel tu fintu se sešlápnutými pedály a zapnutým zapalováním - je to zde někde popsáno ( vlákno - vyblikání závad - motor X14XE), a ejhle ! Objevily se kódy 0300 - chyba zapalování, 0302 - zapalování 2. válce a 0303 - zapalování 3. válce. V tomto případě by to spíše vypadalo na lištu ( či nějakou jinou prasečinu v elektrice) než ten EGR. Tak jsem zase tam, kde jsem byl.
Astra Caravan 1,6 16V - Z16XE - 2002

Odpovědět