AGR / EGR
Pokud je agr funkční a zaslepí se ta on funguje dále ,ale neprochází přes něho spalinya řídící jednotka nic nepozná.
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
- Reklama
Řídící jednotka pozná jestli je EGR funkční, nebo ne, ale už nepozná, jestli přes něho jdou spaliny, nebo jede "na sucho". Výraz "zaslepení EGR ventilu" úplně přesně nevystihuje o co jde. Lepší by bylo: zaslepení přívodu spalin do EGR ventilu. Ale to už je jenom o slovech. .
Opel Zafira 1,8 16V CDX, X18XE1
Prosimvas co bude mit za nasledek kdyz mi zustane viset jehla?Muze to spatne spalovat a dusitse?
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
Pokud se ti agr nezavírá tak zaslepit to nepomůže-bude pořád hlásit chybu.
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
Podle mne je vcudu ale diagnostika nic nenajde
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
re
Lidi četl jsem to tu celé asi hodinu a nejsem z toho moudrej.
Mám 2.0T 190PS motor Z20LET.
Stalo se mi následující při jízdě po dálnici 250km/h po dobu cca 10+- minut. Celou dobu auto jezdilo od koupě dobře (1000km). Po výše uvedené jízdě jsem jsem z dálnice způsobem, tak, že jsem nechal zařazenou 5 a jel do zastavení za nulovou spotřebu. Poté jsem se na STOPce rozjel a najednou mi začala 3x blikat CHECKCONTROL (oranžová kontrolka) a poté svítila následujících 15km než jsem dojel domů. Vypnul jsem motoro a ihned nastartoval - Coupe ihned nastartovalo bez problémů a CHECK zhasnul.
Od té doby kdykoli (téměř kdykoliv) prudčeji sešlápnu plyn, tak auto cuká a nechce pořádně jet. Pokud plyn držím při cukání, tak se CHECK rozsvítí a svítí do opětovného nastartování. Pakliže , ale přidávám plyn pomalinku, tak se TURBO pořádně chytí a auto jezde na 190PS. Pokud jedu celou dobu jako s Favoritem, tak chyba se nerozsvítí a jezdím si klidně.
ps.. Když jsem auto koupil a pořádně ho zkoušel, tak TURBO dávkovalo výkon při plném plynu jakoby kaskádovitě, ne plynule, takže to vypadalo, jako, když nohou stačíte plyn, po vteřině zase víc a zase....
Víte prosím někdo na co mám v domácích podmínkách kouknout? Jinak už jsem v OPLU Staiger objednán na kompletní rozvody a olej. Může být toto AGR , či co..?
Mám 2.0T 190PS motor Z20LET.
Stalo se mi následující při jízdě po dálnici 250km/h po dobu cca 10+- minut. Celou dobu auto jezdilo od koupě dobře (1000km). Po výše uvedené jízdě jsem jsem z dálnice způsobem, tak, že jsem nechal zařazenou 5 a jel do zastavení za nulovou spotřebu. Poté jsem se na STOPce rozjel a najednou mi začala 3x blikat CHECKCONTROL (oranžová kontrolka) a poté svítila následujících 15km než jsem dojel domů. Vypnul jsem motoro a ihned nastartoval - Coupe ihned nastartovalo bez problémů a CHECK zhasnul.
Od té doby kdykoli (téměř kdykoliv) prudčeji sešlápnu plyn, tak auto cuká a nechce pořádně jet. Pokud plyn držím při cukání, tak se CHECK rozsvítí a svítí do opětovného nastartování. Pakliže , ale přidávám plyn pomalinku, tak se TURBO pořádně chytí a auto jezde na 190PS. Pokud jedu celou dobu jako s Favoritem, tak chyba se nerozsvítí a jezdím si klidně.
ps.. Když jsem auto koupil a pořádně ho zkoušel, tak TURBO dávkovalo výkon při plném plynu jakoby kaskádovitě, ne plynule, takže to vypadalo, jako, když nohou stačíte plyn, po vteřině zase víc a zase....
Víte prosím někdo na co mám v domácích podmínkách kouknout? Jinak už jsem v OPLU Staiger objednán na kompletní rozvody a olej. Může být toto AGR , či co..?
AGR u 2.0 DTi
AGR u 2.0 DTi je rozdělen na 2 části. Jedna je vpravo od baterie s 2 hadičkami podtlaku a druhá je pod škrtící klapkou s přívodem jedné hadičky. Díl vedle baterie má konektor. Ví prosím někdo cenu a jestli se pod číslem 9128022 (na víčku) prodávají oba díly, nebo jde o samostatné věci. Jinak je to shodné s AGR u SAAB 9-3. Tam ho inzerují za 4400 bez DPH.
U mě se špatný egr ventil projevoval takto-rozvěcovala se kontrolka,klesání otáček při volnoběhu až na hranici 500 otáček,nepravidelný tah motoru-prostě hnus.Po výměně vše jak má být.
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
takze dnes som sa do toho pustil.prve som si to vyblikal a zistil som ze EGR poskodeny nechal som to prepojene a nastartoval chvilu to islo dobre a odrazu otacky zacali kolisat medzi 500 az1100 tak som to zacal rozoberat. vycistil som ventil a napojil priamo na baterku nieco v nom cvaklo ale neotvoril sa tak som ho namontoval prepol kluc v zapalovani zas to cvaklo ako keby sa otvoril ale islo to na 3 valce,tak som ho zas vymontoval a ta ihla ostala vysunuta jemne som ju zatlacil palcom a zaskocila dnu namontoval som ho nastartoval a vsetko ok. takze dospel som k zaveru ze ten EGR ventil je chybny.ale mne sa kontrolka rozsvieti len pri 90-100kmh a pri otackach nad 3500.
agr
Ahoj panove chtěl bych se zeptat ted jsem měl auto v oprave dělal mi tam kroužky gufera a hydra no a auto 2 dny ok až na to že to v zaběru cukalo no a ted už to skoro nejede.Když startuji tak musím přidat plyn a hlavně když ho pustím tak to chcipne a huli to.A svítí mi kontrolka motoru a na diagnostice mi to řika agr ventil.
Astra G Caravan 1,6 16V,2000
Re: agr
to ti menili kruzky na piestoch kolko mas nabehane. pod ten agr ventil skus dat zaslepovacie tesnenie.kukik20 píše:Ahoj panove chtěl bych se zeptat ted jsem měl auto v oprave dělal mi tam kroužky gufera a hydra no a auto 2 dny ok až na to že to v zaběru cukalo no a ted už to skoro nejede.Když startuji tak musím přidat plyn a hlavně když ho pustím tak to chcipne a huli to.A svítí mi kontrolka motoru a na diagnostice mi to řika agr ventil.
agr
Mam nalitano asi 128tis.Auto jsem dal do opravy protože to chcipalo a jelo na 3valce a on mi řekl že je to tímto,ale auto nejezdí a vyhodil jsem 12tis a stoji v garaži
Astra G Caravan 1,6 16V,2000