AGR / EGR

Odpovědět
Saša
Příspěvky: 1861
Registrován: 02 lis 2006, 14:40
Bydliště: VALASSKE MEZIRICI-ZLIN

Příspěvek od Saša » 30 pro 2007, 20:31

Pokud je agr funkční a zaslepí se ta on funguje dále ,ale neprochází přes něho spalinya řídící jednotka nic nepozná. :wink:
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261

Reklama
 

Uživatelský avatar
duff74
Příspěvky: 127
Registrován: 10 říj 2007, 21:16
Bydliště: Holešov

Příspěvek od duff74 » 31 pro 2007, 12:08

Řídící jednotka pozná jestli je EGR funkční, nebo ne, ale už nepozná, jestli přes něho jdou spaliny, nebo jede "na sucho". Výraz "zaslepení EGR ventilu" úplně přesně nevystihuje o co jde. Lepší by bylo: zaslepení přívodu spalin do EGR ventilu. Ale to už je jenom o slovech. :wink: .
Opel Zafira 1,8 16V CDX, X18XE1

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 13 led 2008, 22:04

Prosimvas co bude mit za nasledek kdyz mi zustane viset jehla?Muze to spatne spalovat a dusitse?
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

Saša
Příspěvky: 1861
Registrován: 02 lis 2006, 14:40
Bydliště: VALASSKE MEZIRICI-ZLIN

Příspěvek od Saša » 14 led 2008, 15:59

Pokud se ti agr nezavírá tak zaslepit to nepomůže-bude pořád hlásit chybu. :wink:
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 14 led 2008, 16:26

Podle mne je vcudu ale diagnostika nic nenajde
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

Vesly
Příspěvky: 76
Registrován: 27 led 2008, 13:30
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od Vesly » 12 úno 2008, 21:18

Lidi četl jsem to tu celé asi hodinu a nejsem z toho moudrej.
Mám 2.0T 190PS motor Z20LET.

Stalo se mi následující při jízdě po dálnici 250km/h po dobu cca 10+- minut. Celou dobu auto jezdilo od koupě dobře (1000km). Po výše uvedené jízdě jsem jsem z dálnice způsobem, tak, že jsem nechal zařazenou 5 a jel do zastavení za nulovou spotřebu. Poté jsem se na STOPce rozjel a najednou mi začala 3x blikat CHECKCONTROL (oranžová kontrolka) a poté svítila následujících 15km než jsem dojel domů. Vypnul jsem motoro a ihned nastartoval - Coupe ihned nastartovalo bez problémů a CHECK zhasnul.
Od té doby kdykoli (téměř kdykoliv) prudčeji sešlápnu plyn, tak auto cuká a nechce pořádně jet. Pokud plyn držím při cukání, tak se CHECK rozsvítí a svítí do opětovného nastartování. Pakliže , ale přidávám plyn pomalinku, tak se TURBO pořádně chytí a auto jezde na 190PS. Pokud jedu celou dobu jako s Favoritem, tak chyba se nerozsvítí a jezdím si klidně.

ps.. Když jsem auto koupil a pořádně ho zkoušel, tak TURBO dávkovalo výkon při plném plynu jakoby kaskádovitě, ne plynule, takže to vypadalo, jako, když nohou stačíte plyn, po vteřině zase víc a zase....

Víte prosím někdo na co mám v domácích podmínkách kouknout? Jinak už jsem v OPLU Staiger objednán na kompletní rozvody a olej. Může být toto AGR , či co..? :roll:

beaver
Příspěvky: 15
Registrován: 12 bře 2008, 20:34

AGR u 2.0 DTi

Příspěvek od beaver » 12 bře 2008, 20:41

AGR u 2.0 DTi je rozdělen na 2 části. Jedna je vpravo od baterie s 2 hadičkami podtlaku a druhá je pod škrtící klapkou s přívodem jedné hadičky. Díl vedle baterie má konektor. Ví prosím někdo cenu a jestli se pod číslem 9128022 (na víčku) prodávají oba díly, nebo jde o samostatné věci. Jinak je to shodné s AGR u SAAB 9-3. Tam ho inzerují za 4400 bez DPH.

Uživatelský avatar
iwo126
Příspěvky: 283
Registrován: 28 úno 2008, 17:16

Příspěvek od iwo126 » 14 bře 2008, 21:58

ako zistim ci EGR ventil funguje spravne

Saša
Příspěvky: 1861
Registrován: 02 lis 2006, 14:40
Bydliště: VALASSKE MEZIRICI-ZLIN

Příspěvek od Saša » 14 bře 2008, 22:42

U mě se špatný egr ventil projevoval takto-rozvěcovala se kontrolka,klesání otáček při volnoběhu až na hranici 500 otáček,nepravidelný tah motoru-prostě hnus.Po výměně vše jak má být. :wink:
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261

Uživatelský avatar
iwo126
Příspěvky: 283
Registrován: 28 úno 2008, 17:16

Příspěvek od iwo126 » 15 bře 2008, 17:32

takze dnes som sa do toho pustil.prve som si to vyblikal a zistil som ze EGR poskodeny nechal som to prepojene a nastartoval chvilu to islo dobre a odrazu otacky zacali kolisat medzi 500 az1100 tak som to zacal rozoberat. vycistil som ventil a napojil priamo na baterku nieco v nom cvaklo ale neotvoril sa tak som ho namontoval prepol kluc v zapalovani zas to cvaklo ako keby sa otvoril ale islo to na 3 valce,tak som ho zas vymontoval a ta ihla ostala vysunuta jemne som ju zatlacil palcom a zaskocila dnu namontoval som ho nastartoval a vsetko ok. takze dospel som k zaveru ze ten EGR ventil je chybny.ale mne sa kontrolka rozsvieti len pri 90-100kmh a pri otackach nad 3500.

Uživatelský avatar
iwo126
Příspěvky: 283
Registrován: 28 úno 2008, 17:16

Příspěvek od iwo126 » 17 bře 2008, 19:07

Kde a za aku cenu sa da zohnat EGR ventil

Uživatelský avatar
monderka1
Příspěvky: 779
Registrován: 02 lis 2007, 17:06
Bydliště: Moravák žijící dočasně v Plzni
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od monderka1 » 17 bře 2008, 19:12

Dá se sehnat za trojku novej.
1,6 8V r.v. 10/98 - je to dravec !!!
https://www.astra-g.cz/galerie/etien/

kukik20
Příspěvky: 126
Registrován: 21 dub 2007, 16:53
Bydliště: Raspenava
Kontaktovat uživatele:

agr

Příspěvek od kukik20 » 04 dub 2008, 20:15

Ahoj panove chtěl bych se zeptat ted jsem měl auto v oprave dělal mi tam kroužky gufera a hydra no a auto 2 dny ok až na to že to v zaběru cukalo no a ted už to skoro nejede.Když startuji tak musím přidat plyn a hlavně když ho pustím tak to chcipne a huli to.A svítí mi kontrolka motoru a na diagnostice mi to řika agr ventil.
Astra G Caravan 1,6 16V,2000

Uživatelský avatar
iwo126
Příspěvky: 283
Registrován: 28 úno 2008, 17:16

Re: agr

Příspěvek od iwo126 » 04 dub 2008, 20:40

kukik20 píše:Ahoj panove chtěl bych se zeptat ted jsem měl auto v oprave dělal mi tam kroužky gufera a hydra no a auto 2 dny ok až na to že to v zaběru cukalo no a ted už to skoro nejede.Když startuji tak musím přidat plyn a hlavně když ho pustím tak to chcipne a huli to.A svítí mi kontrolka motoru a na diagnostice mi to řika agr ventil.
to ti menili kruzky na piestoch kolko mas nabehane. pod ten agr ventil skus dat zaslepovacie tesnenie.

kukik20
Příspěvky: 126
Registrován: 21 dub 2007, 16:53
Bydliště: Raspenava
Kontaktovat uživatele:

agr

Příspěvek od kukik20 » 04 dub 2008, 21:59

Mam nalitano asi 128tis.Auto jsem dal do opravy protože to chcipalo a jelo na 3valce a on mi řekl že je to tímto,ale auto nejezdí a vyhodil jsem 12tis a stoji v garaži
Astra G Caravan 1,6 16V,2000

Odpovědět