Příspěvek
od denny » 12 led 2011, 13:54
P0170 Bohaté výfukové plyny C-030
P0170 Chudé výfukové plyny C-030
Zapalování VYP
Konektor svazku kabelů stáhnout z:
B117 Senzor - kyslíkový, výfuk, vyhřívaný 1
Zapalování ZAP
Napětí měřit mezi následujícími svorkami:
B117 Senzor - kyslíkový, výfuk, vyhřívaný 1
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka 2
&
Kostra
400 ... 500 mV
Pracovní instrukce Požadovaná hodnota
Napětí měřit mezi následujícími svorkami:
B117 Senzor - kyslíkový, výfuk, vyhřívaný 1
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka 4
&
Kostra
menší než 0,3 V
Pracovní instrukce Požadovaná hodnota
Zapalování VYP
Konektor svazku kabelů stáhnout z:
A6 Řídicí jednotka - Simtec
(Zástrčka kabelového svazku X58)
Odpor měřit mezi následujícími svorkami:
A6 Řídicí jednotka - Simtec
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka 8 (X58)
&
B117 Senzor - kyslíkový, výfuk, vyhřívaný 1
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka 4
menší než 5 ohm
Pracovní instrukce Požadovaná hodnota
Odpor měřit mezi následujícími svorkami:
B117 Senzor - kyslíkový, výfuk, vyhřívaný 1
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka 4
&
Kostra
větší než 500 kOhm
Vadné součásti:
A6 Řídicí jednotka - Simtec
nebo
B117 Senzor - kyslíkový, výfuk, vyhřívaný 1
Důležité:
Před provedením výměny znovu nastavte (resetujte) pomocí diagnostického testovacího zařízení řídicí jednotku (řídicí jednotku motoru nebo imobilizéru). Na diagnostickém testovacím zařízení vyberte imobilizér a vyvolejte odpovídající test v menu PŘÍDAVNÉ FUNKCE. Je třeba dávat pozor na to, aby obě řídicí jednotky nebyly znovu nastaveny a vyměněny současně.