Stránka 1 z 1

ABS

Napsal: 07 zář 2008, 16:48
od endriko
zdravičko lidi. Mam maly problem. nedavno jsem si koupil Opel Astru 1,8 16v Sportive rv. 1999 3 dver. a jak nastartuji tak mi sviti kontrolky TC a ABS. ale po pojeti s autem treba jen o 5 cm. a vypnuti a nastartovani motoru kontrolky zhasnou a je klid. Ani za jizdy se nerožnou ani při prudkym bržděni. na palubnim počitači neni psana žadna chyba ani Cheack nesviti. čim to muže byt ?? děkuji za odpověd.

Re: ABS

Napsal: 14 zář 2008, 14:13
od endriko
nemohlo by to byt treba velkou vzdalenosti senzoru od ozubu abs na kole??

Napsal: 17 zář 2008, 23:10
od Milans
alebo snimac otacok kolesa, mal som podobny problem, svietili signalky ABS a ESP, po opatovnom nastartovani a rozbehu zhasli a pocas jazdy sa opat rozsvietili, skus vycistit tie kontakty, mne to pomohlo

Napsal: 17 zář 2008, 23:12
od Milans
zabudol som pripomenut, ze uz mam Astru H, ale podvozky su vraj rovnake pre oba modely

Napsal: 29 zář 2008, 12:40
od Red_Dragon
Čau, mám problém s nefunkčím ABS, ale žádná kontrolka mi nesvítí. Když se připojím s AB-Comem, tak jsem bez závad. Live data od senzorů chodí, vidím aktuální rychlosti na každém kole. Když přední kola prokluzují bliká mi kontrolka TC. Nevím kde je chyba, poraďte prosím. Mám ABS s TC Plus a ESP.

Re: ABS

Napsal: 29 zář 2008, 14:17
od Mike.S
endriko píše:zdravičko lidi. Mam maly problem. nedavno jsem si koupil Opel Astru 1,8 16v Sportive rv. 1999 3 dver. a jak nastartuji tak mi sviti kontrolky TC a ABS. ale po pojeti s autem treba jen o 5 cm. a vypnuti a nastartovani motoru kontrolky zhasnou a je klid. Ani za jizdy se nerožnou ani při prudkym bržděni. na palubnim počitači neni psana žadna chyba ani Cheack nesviti. čim to muže byt ?? děkuji za odpověd.
zkus před startem první nechat pozhasínat všechny kontrolky a potom teprve nastartuj, mě to pomohlo :wink:

Napsal: 02 říj 2008, 07:43
od APiK
ABS přestává fungovat (a kontrolka se rozžhne), když je napětí palubní sítě nižší než 10,5V. Pokud zhasne po zvýšení otáček (auto začne dobíjet baterii), tak zkontrolovat dobíjení. V háji může být i samotná baterie. Takže multimetr a měřit a měřit.

Jinak nechat pozhasínat kontrolky před startem je základ - už se to tu probíralo.

Napsal: 02 říj 2008, 09:58
od spermin
APiK píše:ABS přestává fungovat (a kontrolka se rozžhne), když je napětí palubní sítě nižší než 10,5V. Jinak nechat pozhasínat kontrolky před startem je základ - už se to tu probíralo.
při tomto napětí by asi velice těžko nastartoval. :cry: ale jinak souhlas, nic nezkazí.

Napsal: 02 říj 2008, 10:22
od APiK
Výtah z knihy "Jak na to".

Jinak nastartovat se dá i při nižším napětí, pokud odejde jeden článek v baterii, jsou na ní obrovské úbytky napětí, ale většinou nastartuje.

EDIT: Kdysi mi na dovolené odešel 1 článek v baterii na Š120L. Celou dovolenou jsem startoval sice eh eh eh, ale chytlo to vždycky (naštěstí léto). Napětí na ní bylo kolem 10V a při startování šlo i pod 6V.

Napsal: 02 říj 2008, 10:33
od spermin
nejsem si jistý, jestli tato diskuse k něčemu povede, ale obsah 1200 a 1800 je v kompresi o něčém jiném, a jestli udělá
eh tak asi jenom 1x 8) 8) 8)

Napsal: 02 říj 2008, 10:43
od APiK
spermin píše:nejsem si jistý, jestli tato diskuse k něčemu povede, ale obsah 1200 a 1800 je v kompresi o něčém jiném, a jestli udělá
eh tak asi jenom 1x 8) 8) 8)
Né, tak to je jasný :) . Na druhou stranu startér ve škodě 120 a současné moderní startéry se taky nedají srovnávat. Jo a Astry se taky dělaly s obsahem 1200 :lol: .