trasenie auta

Brzdy, tlumiče, výfuk, prostě o všem co je pod autem.
calibraturbo.ga
Příspěvky: 2
Registrován: 06 dub 2008, 00:37

trasenie auta

Příspěvek od calibraturbo.ga » 06 dub 2008, 00:42

Nevie niekto poradit.....nad 110km zacne cele auto triast, vibrovat. Prejavuje sa to v nepravidelnych intervaloch. Tlmice, poloosi, ulozenia, spojka, loziska atd atd atd su uz vymene. Moze to byt v brzdach resp kotuce? Mechanik nevie zistit pricinu, a uz nechce bezcielne menit dalsie veci. Je to astra karavan 2.0 dtl 99. Kolesa su OK, riadenie tiez....

Reklama
 

accessories
Příspěvky: 1
Registrován: 21 dub 2008, 15:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od accessories » 21 dub 2008, 15:58

Vítej v klubu roztřesených aut. Já řeším úplně stejný problém. Už jsem se tady díval na příspěvky podobně postižených - plyne mi z toho že problém bude zejména v nedostatečně přesně vyvážených kol. Protože v případě "naraženého" disku se to pozná hned - vím o čem mluvím a kolo vlastně ani nejde vyvážit, protože Ty nevývahy v takovém případě jsou tam..děsivé. Obecně je ASTRA na vyvážení kol hodně citlivé auto. Moje rada zní..vyvažovat a reklamovat, reklamovat až se to podaří. Oni v těch pneuservisech jsou hrozní fušeři. Mám momentálně obuto 205/50 R16 nové F1 EAGLE na originálních alu (z OMEGY) a vibruje to svíca ..tak jako u všech, mezi 120 - 140. Jen jsem si všiml, že třeba když jedu z kopce, tak ty vibrace nejsou tak výrazné.
Astra Coupe 1,8i 16V, model 2001, 92 kW, 125 HP

calibraturbo.ga
Příspěvky: 2
Registrován: 06 dub 2008, 00:37

tak tak

Příspěvek od calibraturbo.ga » 21 dub 2008, 16:05

Uz som na to dosiel aj ja. |Je to urcite v kolesach, len ma zarazilo to, ze uplne nove kola aj pneu, k tomu vyskusane 3 sady - kamarat ma predajnu a tak zapozical stale triaslo. Teraz to uz trocha ustalo, bol som X krat na vyvazovanie aj na geo.... Mam aj calibru turbo, tiez nove kolesa aj obutie. Tam to netriaslo a ked som to obul na astru tak ano....

Uživatelský avatar
mi-sicek
Příspěvky: 134
Registrován: 22 říj 2007, 23:05
Bydliště: Turzovka, Slovensko

Příspěvek od mi-sicek » 23 dub 2008, 11:27

no urcite to bude kolesami..... A ake tam mas ET????? lebo ja mam na zimnych disky a ET 49 a ani pri 150 mi to netrasie.... Ale teraz som dal letne na elektrony a dal som tam az ET 28 je to dost vysunute a presne, ak idem viac ako 120 tak mi trasie... ale iba s volantom.... nic ine.

reicho
Příspěvky: 63
Registrován: 22 srp 2006, 08:54
Bydliště: bratislava,SR

Příspěvek od reicho » 06 kvě 2008, 10:43

caute,mne to zase trasie/chveje do volantu nad 130 a stale az do 160,v zime mi to nerobilo az teraz ako sa zacalo oteplovat,kolesa boli vymenene,vyvazene,aj ine a stale to chveje,zaujimave ze nie vzdy...na chvilu to prestane a potom sa to zase rozochveje.

neviete niekdo poradit,auto ma 3 roky,62 tis. km

dakujem

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 06 kvě 2008, 20:05

kontrola tlumičů, zda nejsou vadné.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 06 kvě 2008, 21:26

V 99,9% případů je to skutečně ve vyvážení kol. Nechávám si u nás kola převažovat tak jednou za dva měsíce, bohužel astra je na to fakt citlivá. Stačí pár šutrů ve vzorku, ulítlejch 5g záváží a nad 130 už je to na volantu cítit.
Doporučuju mít disky umyté a vzorky na kolech taky. Aby tam nebyl žádný kamínek. Potom na vyvážení (důležité vidět přesné hodnoty, vyvažovačka má většinou nastaveno +-3g jako OK, ale na astře to ok není. A dostat všechny tři hodnoty co nejblíže nule. Je to piplačka, ale jde to, obzvlášť u nalepovacích závaží.
No a při nasazování zpět na auto pohlídat i tlak pneu a hlavně středící kroužky!! :wink:
END

Uživatelský avatar
Chavron
Příspěvky: 657
Registrován: 10 črc 2007, 20:20
Bydliště: Slovensko - Zilina

Příspěvek od Chavron » 07 kvě 2008, 12:51

Presne tak, jadolezitejsie su ciste disky, ked som po zime videl co sa usadilo zvnutra na plechoch pochopil som preco sa to trasie.....pred zimou sa netriaslo. jednoducho sa tam nalepi blato kamienky a robi to potom bordel s volantom

Uživatelský avatar
eXp10it
Příspěvky: 632
Registrován: 04 úno 2008, 20:31
Bydliště: Hlučín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eXp10it » 07 kvě 2008, 18:23

Stejný problém, zimní jsou OK a letní teď s novými pneu a po vyvážení dělají takovou nepochopitelnost, že se roztřesou při 120 a přestanou se třepat ve 130 :) rozhodně to ale není tak že by se třepalo auto, ale jenom lehce volant :)

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 08 kvě 2008, 21:19

eXp10it píše:Stejný problém, zimní jsou OK a letní teď s novými pneu a po vyvážení dělají takovou nepochopitelnost, že se roztřesou při 120 a přestanou se třepat ve 130 :) rozhodně to ale není tak že by se třepalo auto, ale jenom lehce volant :)
No to je přesně to o čem mluvím. Lehce roztřáslej volant ve vyšší rychlosti = špatné vyvážení kol. :wink:
END

Uživatelský avatar
Wurzelfleisch
Příspěvky: 27
Registrován: 25 úno 2008, 19:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wurzelfleisch » 09 kvě 2008, 21:41

Muze to byt i celkova geometrie rizeni. Mel jsem ten samy problem, nad 130 vybroval volant, spravila to az navsteva servisu, kde seridili zadni napravu
1.8 Caravan ´99 - 85 kw, elegance, nadst. výb.- radio SONY CDX-GT616U, zesik, sub, skvrna od horcice v kufru

Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 6551
Registrován: 21 led 2006, 13:03
Bydliště: Ústecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milosh » 09 kvě 2008, 22:26

Wurzelfleisch píše:Muze to byt i celkova geometrie rizeni. Mel jsem ten samy problem, nad 130 vybroval volant, spravila to az navsteva servisu, kde seridili zadni napravu
U opla nebo na stk?
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 09 kvě 2008, 22:58

Wurzelfleisch píše:Muze to byt i celkova geometrie rizeni. Mel jsem ten samy problem, nad 130 vybroval volant, spravila to az navsteva servisu, kde seridili zadni napravu
Zadní nápravu? :shock:
END

Uživatelský avatar
Wurzelfleisch
Příspěvky: 27
Registrován: 25 úno 2008, 19:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wurzelfleisch » 10 kvě 2008, 01:30

Nechal jsem to nejdriv promerit u znamyho v servisu a ten mi rek ze mam geometrii ok, ale auto porad tahlo mirne doleva a pri vyssich rychlostech vybrovalo a pak sem to nechal prohlidnout v oplu, kde mi rekli ze prej byla zadni naprava spatne serizena (predni byla ok). Kazdopadne k tomu aby to opravili stacilo dotahnout jenom nejakej sroub a cela oprava me stala 400,- (geometrie u opla me jinak stala 1500,-) 8)
1.8 Caravan ´99 - 85 kw, elegance, nadst. výb.- radio SONY CDX-GT616U, zesik, sub, skvrna od horcice v kufru

Uživatelský avatar
burčak
Příspěvky: 172
Registrován: 25 črc 2007, 13:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od burčak » 10 kvě 2008, 06:11

taky to muže byt špatná guma jednou jsem porad vyvažoval a nic až mě kamoš v pneuservisu tam dal jiny gumy a bylo to v pohodě :) špatnou gumu nepozna ani na te vyvažovačce
X14XE HATCHBACK

Odpovědět