Stránka 1 z 2
Účinek ruční brzdy
Napsal: 08 srp 2007, 21:02
od katamar
Ahoj všem.Nikde jsem to tu nenašel,tak se ptám:moje ručka brzdí strašně málo.Když ji zatáhnu v prudším kopci auto se mi rozpohybuje(směrem dolů).Když ji zatáhnu při pomalé jízdě na neutrál,auto sotva zpomaluje.Je to chyba,nebo vlastnost?Jo,vzadu mám bubny.Jak to brzdí vám?
Dík.
Napsal: 08 srp 2007, 21:12
od Juris
Čau tak já mám taky bubny a brzdí to mizerně teda na ruční brzdu
,trochu jsem ji dotáhl a trošku se to zlepšilo
.V nejblisí době mě čeká generalka na brzdach tak uvidim potom
.Juris
Napsal: 08 srp 2007, 21:17
od Lomikar
Jsem na tom ouplně stejně
Ale budu to muset nechat vopravit.Zas na druhý straně le to lepčí než kdyby brzdila imrvére že. . .
Napsal: 08 srp 2007, 21:23
od veski
Mám kotouče. Při stání ve sjezdu ke garáži (hodně prudké) stojí astra i s celou rodinou a plným kufrem. Ale pokud zatáhnu za jízdy není brzdný účinek ruční brzdy nijak přesvědčivý.
Napsal: 08 srp 2007, 21:49
od green
Zdaréc,
mám s ručkou stejný problém, mechanik mi říkal, že už mám celkem jetý lanovody, na jaře bude menší generálka více věcí (před STK), lanovody budou mezi nima
Pro sichr ještě nechávám zařazenej kvalt, co kdyby náhodou...
EDIT: vzadu mám bubny...
Napsal: 08 srp 2007, 21:55
od Trdlo
No vzhledem k tomu, že to porovnávám jen subjektivními pocity, a navíc s fordy, tak mi přijde, že to brzdí skvěle. Ale je fakt, že na válcích to tak slavný nebylo, ale přesto si nestěžuju.
Napsal: 08 srp 2007, 22:15
od Sršeň
No ja mám v zadu kotúče a v pohode. Nedávno pri garážovaní som zabudol rad.páku na D, auto bolo naštartované a ani sa nepohlo. Tak isto ani v kopci nemám žiadny problém, teda aspoň zatiaľ.
Napsal: 09 srp 2007, 07:22
od medva1
Sršeň píše:No ja mám v zadu kotúče a v pohode. Nedávno pri garážovaní som zabudol rad.páku na D, auto bolo naštartované a ani sa nepohlo. Tak isto ani v kopci nemám žiadny problém, teda aspoň zatiaľ.
Já mám bubny a taky žádná sláva, nevim jak vy ale ručku používám jen sporadicky drtivou většinu podrží kvalt
Napsal: 09 srp 2007, 08:58
od peeter007
mam vzadu taky bubny a rucni brzda nic moc, ale pokud se zatahne az na max, tak mi to udrzi i v prudkym kopci u garaze, ale musi se az na ten posledni zatah, o jedno cvaknuti min a auto se zacne bez kvaltu posunovat z kopce
Napsal: 09 srp 2007, 10:42
od rychlyradim
áá další nemoc astřičky.... mě to funguje taktéž musím ručku dát až nahoru aby mi to vůbec brzdilo a to mám vzadu kotouče...ale také mi to půjde na generálku brzd tak se pak uvidí..
Napsal: 09 srp 2007, 11:53
od A.P.
Mě to taky drží jak přibité (mám vzadu kotouče) a v zimě ještě víc hlavně když mrzne
Napsal: 09 srp 2007, 12:01
od manli2
vloni po servise na čtvrtym zubu...
http://manli2.rajce.idnes.cz/manlis_ast ... 929gi7.jpg ted už brzdí jen jedno kolo..
ale v řijnu de na technickou tak snad...
Napsal: 09 srp 2007, 19:15
od Salám
Ten Manliho obrázek mě nenechal chladným a tak jsem to dneska na ručku otočil-na suchém betonu..pohodička..
vzadu mám kotouče ajak za tu ručku zarvu, tak s tím autem nehne nikdo..
a to ji používám pořád..na křižovatkách, při parkování..prostě furt..
Napsal: 09 srp 2007, 19:17
od Charlie
Já mám vzadu kotouče a ruční brzda perfektní, za jízdy není problém zablokovat zadní kola. Na letišti jsem si toho užil dosytosti.
Napsal: 17 úno 2008, 15:46
od Mildo
mne sa auto aj na 9zub posuvalo k prudkeho kopca, tak som dotiahol lanko rucnej brzdy (asi 1/2 hodina prace) a teraz drzi vynikajuco na 5tom zube. Ale ked ju zatiahnem za pohybu vozidla tak je ucinok slaby a to nehovorim o tom ze sa mi kola zablokovali (vid Manli
)
PS mam vzadu kotuce