Stránka 1 z 1
Střední díl výfuku
Napsal: 05 čer 2007, 09:50
od Vavroch
Zdravim lidičky, chtěl bych se zeptat zda lze použít střední díl výfuku z motorizace 1,4 16V na motorizaci 1,6 16V. Na vrakarne mi prodali uplne novej díl a že prej ok. Co se tyce uchyceni se mi zda totožný. Jenže ať kouknu kam kouknu, tak je rozdil v tlumiči. Na 1,4 16V je takovej kulatej a na 1,6 16V je takovej ovalnej .... poraďte. Na jámu se dostanu až o víkendu a nechci pak zjistit, že mam díl k ničemu.
Napsal: 05 čer 2007, 11:31
od Stand
Podle mně tam může byt rozdíl pouze v objemu toho tlumiče(větší obsah=větší tlumič) , tudíž musí ten větší být oválný, protože kdyby byl kulatý měl by při svém obějmu moc velký průměr a trčel by ze spod auta..
Ale může to být i rozdíl výrobce což znamená že jeden je kulatý a druhý oválný při stejném objemu..
Jestli tě připadaj objemově stejný, vůbec se ničeho neboj.Ale jestli je ten pro 1,4 menší raděj bych bejt tebou pátral dál...
A co koukam do ceníku neoriginálních dílů, tak 1,6 a 1,4 maj u středních dílů výfuku rozdílná katalogová čísla!!
Napsal: 06 čer 2007, 16:30
od kai81
Stejně pokud nekoupíš origo.tlumič tak repliky jsou už vzhledově jiný.Např u 1.4 16V Bosal,Walker,MTS - všichni v katalogu uvádějí stř.tlumič vzhledově podobnej originálu,tzn."trojúhelníkovej tvar",ale když pak koukneš na kohokoliv tak už to neřeší a tlumič je kulatej.
Myslím,že bude jinej,pro pomoc koukni tady:
1.6 16V
1.4 16V
Napsal: 08 čer 2007, 05:35
od A.P.
Já bych rozhodně nedával prostřední díl z 1,4 na 1,6. Loni jsem kupoval na 1,6 prostřední díl a bylo mi řečeno že i mezi 16V a 8V jsou rozdíly. 8V má prej povrch tlumiče z plechu a 16V je nějaká skořepina či co. Mimochodem kupoval jsem neoriginál a padl tam jak ulitý. Už je to rok a OK.
Napsal: 08 čer 2007, 14:17
od štír
rozdíl je i mezi motory X16XEL a Z16XE. Podívej se na
www.bosal.com. Když daš jiný můše se stát, že neprojdeš emisní kontrolou.
Vyřešeno
Napsal: 23 čer 2007, 11:40
od Vavroch
Nakonec jsem sehnal origo z 1,6 16V taky jsem koukal do ruznejch katalogu a servisnich podkladu ... myslim, ze jedinej rozdil je opravdu v objemu toho tlumice a vliv to muze mit asi pri vyssich rychlostech/otackach, kdy bude potreba odvadet a zaroven tlumit vetsi mnozstvi spalin.