Zdravím ,chci si přetáhnout komplet brzdy ale nevím jaká je velikost trubky ? Někde jsem tu viděl že je to trubka 4.75mm ale nevím jestli se měří jen holá trubka a nebo i ten plast . Měřil jsem jí s plastem a má to 5mm/klasická hliníková oplastovaná/s obsahem se to snad neliší ??
Díky za odpověď
Jaká je velikost brzdových trubiček na Astru ?
- Reklama
Re: Jaká je velikost brzdových trubiček na Astru ?
Těpéro
No tak to bude ten průměr (4,75), ale jestli mužu doporučit, dělal bych to z mědi (kupoval sem metráž v Benexu, myslim). Daleko líp se s tim dělá a měď je prostě měď, dřív Ti shnije vůz než ty trubky. Akorát to má menší závadu na kráse, a to, že to neradi viděj chlapci na technickej. Nevim proč, ale když sem si to dělal na Patrola (nejni to sice německej osobák, ale brzdit musí taky), tak sem je stříknul prďákem, aby byly černý a byl klid. Jo a myslim (ale třeba se mejlim), že ta trubka s tou bužírkou, co máš na mysli nejni hliníková, ale vocelová, a práce s ní je fakt divná, páč je tvrdá jak hrom. A navíc ta slavná bužírka, jak se někde sekne, tak se tam dostane vhko, a v prdu začne korodovat!! To u mědi sice hrozí taky, ale dřív Ti urezne za vocelová matka, kterou to máš připojený k brzdiči. uf
No tak to bude ten průměr (4,75), ale jestli mužu doporučit, dělal bych to z mědi (kupoval sem metráž v Benexu, myslim). Daleko líp se s tim dělá a měď je prostě měď, dřív Ti shnije vůz než ty trubky. Akorát to má menší závadu na kráse, a to, že to neradi viděj chlapci na technickej. Nevim proč, ale když sem si to dělal na Patrola (nejni to sice německej osobák, ale brzdit musí taky), tak sem je stříknul prďákem, aby byly černý a byl klid. Jo a myslim (ale třeba se mejlim), že ta trubka s tou bužírkou, co máš na mysli nejni hliníková, ale vocelová, a práce s ní je fakt divná, páč je tvrdá jak hrom. A navíc ta slavná bužírka, jak se někde sekne, tak se tam dostane vhko, a v prdu začne korodovat!! To u mědi sice hrozí taky, ale dřív Ti urezne za vocelová matka, kterou to máš připojený k brzdiči. uf
Astra G wagon 1998 x16szr zadní tlumiče s měchama (zásobovací vůz)
ex:
Astra F HB 1996 x16szr automat
ex:
Astra F HB 1996 x16szr automat
Re: Jaká je velikost brzdových trubiček na Astru ?
No a jak je to s tou mědí ? může to být na autu nebo ne ? proč to STK nebere ?
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Jaká je velikost brzdových trubiček na Astru ?
.. že by hand made home!lawer píše:No a jak je to s tou mědí, proč to STK nebere ?
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: Jaká je velikost brzdových trubiček na Astru ?
No tak to tě nedokážou, žes to dělal sám. Prostě to dělaj v servisech. Já spíš myslim, že na to bude nějaká euronorma, či eurovyhláška. Zašel bych se zeptat na STK který plánuješ navštívit, a s místníma soudruhama se dohodnout co a jak. Jak je známo, všechno je nakonec hlavně vo lidech. Ty trubky budou každopádně testovaný ve zkušebnách na tlak, no a ta měděná nebude vyhovovat zas nějaký normě. Za mejch mladejch let byly na autech všechny trubky měděný, a tekla vždy jen po mechanickym poškození. Nikdy sem nevyděl skrz zkorodovanou trubku z mědi, a vo prošlápnutí nemůže bejt řeč. (u Patrola brzdíš minimálně 2x větší váhu než u vosobáku, a v terénu na tom věčně stojíš, a nic)
Astra G wagon 1998 x16szr zadní tlumiče s měchama (zásobovací vůz)
ex:
Astra F HB 1996 x16szr automat
ex:
Astra F HB 1996 x16szr automat
Re: Jaká je velikost brzdových trubiček na Astru ?
Budu citovat proč ne měď na moderní auta .
Čert
Měď je zakázána, dokonce, zákonem,v okamžiku kdy se sypou silové kostry na autě, je měď trubičky lepším vodičem, než plech karoserie. Pak během startování proudy co tečou skrze měď mají takový výkon, že měď vyžíhají a při nutnosti dupnout na brzdy a stát na fleku se trubky nafouknou a nezabrzdí. ale k věci, spousta lidí si všimla, že trubičky jsou poměděné z vnitřní strany a z venku jsou potaženy něčím černým, šedým a z toho usoudili, že se vyrábějí i z mědi. Bohužel, nevyrábějí, měď na vnitřní straně je film, silný v řádech setin milimetru a má za úkol dvě věci, zaprvé, zapravit pórovitost železa, za druhé, snížit průtokový odpor média vůči stěně trobičky. Venkovní černý nebo šedý potah, je plastická pryskyřice, ta má za úkol chránit proti vnější korozi a díky její elastičnosti není nutno ihned po montáži je zatírat barvou nebo antirezovými nátěry, ale když, kdo to udělá, jen dobře.
Čert
Měď je zakázána, dokonce, zákonem,v okamžiku kdy se sypou silové kostry na autě, je měď trubičky lepším vodičem, než plech karoserie. Pak během startování proudy co tečou skrze měď mají takový výkon, že měď vyžíhají a při nutnosti dupnout na brzdy a stát na fleku se trubky nafouknou a nezabrzdí. ale k věci, spousta lidí si všimla, že trubičky jsou poměděné z vnitřní strany a z venku jsou potaženy něčím černým, šedým a z toho usoudili, že se vyrábějí i z mědi. Bohužel, nevyrábějí, měď na vnitřní straně je film, silný v řádech setin milimetru a má za úkol dvě věci, zaprvé, zapravit pórovitost železa, za druhé, snížit průtokový odpor média vůči stěně trobičky. Venkovní černý nebo šedý potah, je plastická pryskyřice, ta má za úkol chránit proti vnější korozi a díky její elastičnosti není nutno ihned po montáži je zatírat barvou nebo antirezovými nátěry, ale když, kdo to udělá, jen dobře.
Opel Astra H GTC 1.9 CDTI 110 kW
pajakuv ASTROLET.
Opel Astra G caravan 2.2 DTI Y22DTR r.v.2004 .....EX
pajakova Esmeralda, EGR šidítko by Alzafir od 254 500 km
pajakuv ASTROLET.
Opel Astra G caravan 2.2 DTI Y22DTR r.v.2004 .....EX
pajakova Esmeralda, EGR šidítko by Alzafir od 254 500 km