Stránka 1 z 1

servo 1.7 DTI

Napsal: 14 lis 2012, 18:35
od Stanislav
Hezký večer.

Moc se v tom tady nevyznám, resp. vůbec ne a tak budu vděčný za každou nápovědu. Zapnu klíček do druhé polohy (před startem), kontrolky zhasnou krom mazání a baterie, chvilku čekám a slyším rozjíždějící se servomotorek. Výsledkem je, že jde otáčet lehce volantem, aniž by ovšem běžel motor. Takže, prosím, kdo máte podobnou zkušenost, rád si ji přečtu. Možná stačí jen vyčistit zaolejované kontakty, vedle nádržky.

Re: servo 1.7 DTI

Napsal: 27 lis 2012, 01:01
od sopel1,7
Alternátor KO.. přesně toto mi to dělalo..a dle voltmetru to dobíjelo jen pár desetin pod spodní hranici.

Re: servo 1.7 DTI

Napsal: 27 lis 2012, 08:32
od Stanislav
Jo. přesně. Druhý den jsem již nenastartoval. Vyměnil barerku, naskočil a asi za minutu kontrolka dobíjení a výměna altíku. Teď scháním diodový můstek. Takže je dobré mít dva alternátory.

Re: servo 1.7 DTI

Napsal: 02 pro 2012, 23:31
od sopel1,7
STačí vyměnit diody a přeletovat. cena diody cca 40Kč

Re: servo 1.7 DTI

Napsal: 02 pro 2012, 23:32
od sopel1,7
A místo origo 35A dávám 50A a to už neodejde

Re: servo 1.7 DTI

Napsal: 03 pro 2012, 08:16
od Stanislav
Dík za nápovědu, zkusím sehnat diody 50A. Ještě se chci zeptat, samozřejmě i ostatních, kdo s tím má zkušenosti, nejde mi zamykat dálkovým ovládáním. Vyměním baterku v klíčích , znova nastavim, ale při druhém -třetím použití se objeví stejná závada.

Re: servo 1.7 DTI

Napsal: 05 pro 2012, 00:35
od sopel1,7
Si nejspíš kontakt baterky... taky to mám už asi 2x přeletovávaný.... jak klíče padaj.. tak se to uklepe

Re: servo 1.7 DTI

Napsal: 05 pro 2012, 07:38
od Stanislav
To je ale dobrý nápad, zkusím to a dám vědět a že mě to též nenapadlo už dřív, vždyť to samé mám s jednou žárovkou, vyndám ji, očistím kontakty, nastavím je , zasunu, svítí a jen ujedete cca 100 km, přestane zase svítit.

Dík

Standa

Re: servo 1.7 DTI

Napsal: 15 čer 2016, 21:33
od Silas
ahojte zháňam 50amp diodoví mostík, nemá niekto číslo toho produktu ? diki :wink: