Stránka 1 z 1

Vrzání zadní nápravy

Napsal: 09 lis 2010, 21:12
od tokin
Mám dotaz,na foru pro Peugeota http://xrms.free.fr/phpwebgallery/categ ... expand=all
jsem našel možnost, jak pomoci vrzající zadní nápravě. Dalo by se toto aplikovat i na ASTRU G r.v. 98?

Re: Vrzání zadní nápravy

Napsal: 09 lis 2010, 21:39
od Mailo
Já myslím, že nedalo, protože zadní náprava je uchycená v silentblocích, pokud jsem se dobře díval. Jestli ti vrže zadní náprava, je třeba přesně zjistit co a kde... Je možné že se utrhl silentblok a někde to tam tře železo o železo..

Re: Vrzání zadní nápravy

Napsal: 10 lis 2010, 06:33
od tokin
Právě že železo o železo to není. Jedná se spíše o takové vrzání jako právě silentblok na železo.Na foru jsem se dočetl o prostříkání všech gumových částí na nápravě WD 40, to jsem udělal na jaře a vrzání ihned zmizelo.Ale teď je to pomalu zpátky. Tak jsem právě myslel, že kdyby se na nápravu navrtala maznice a pravidělně se právě těmto silentblokům "dodávalo" mazivo zevnitř, nevrzali by a naopak by mazivo vytěsnilo věškeré nečistoty, sůl či vodu.

Re: Vrzání zadní nápravy

Napsal: 10 lis 2010, 07:04
od langdon2
Vzadu ti toho nema moc co vrzgat....Ked tak lubia pruziny o tu spodnu a vrchnu gumu vrzgat, alebo potom uz total K.O tlmice zadne....

Re: Vrzání zadní nápravy

Napsal: 10 lis 2010, 07:05
od Losob
A nestačilo by vrzající místa postříkat nějakou kvalitnější vazelínou ve spreji? WD z vlastní zkušenosti nikde moc dlouho nevydrží. To je dobré tak na nějaké rozhýbání součást,ale jako mazadlo u mě neobstálo,protože se právě rychle omeje a vůbec nějak rychle vyschne. Dřív jsem s WD mazal panty u dveří,ale i když se na panty moc vody nedostane, brzy to bylo stejné,jak když jsem to nemazal.
Ted mám od Würtha vyzelínu ve spreji HHS2000 a pokud bych s ní měl mazat pouze panty, mám ten jeden sprej asi do smrti 8) Má výbornou vzlínavost a když vyschnou ty unášecí látky,máš co dělat dostat tu vazelínu z prstu :D

Re: Vrzání zadní nápravy

Napsal: 10 lis 2010, 12:41
od csala
Na klasickom silentbloku nema co vrzat. Silentblok je guma navulkanizovana na kov. Ta guma sa len ohyba, alebo torzne kruti.
Pokial je tam silentblok nejaky tvarovany s odlahcovacimi dutinami, mozno by vzajomne trenie gumy nejaky zvuk vydavalo a nejake mazanie by malo zmysel. Ale pozor na to, ze ta guma nemusi byt odolna voci vsetkym mazivam.
Mne sa rozpadol silentblok predneho ramena tak, ze sa nanho pri vymene filtra dostala nafta. Ten silentblok bol uplne rozleptany :twisted:
Ak je guma silentbloku od kovovej casti odtrhnuta, tak je silentblok po smrti a je na vymenu.