Stránka 1 z 1

Teče TĚSNĚNÍ HNACÍ HŘÍDELE (poloosa)

Napsal: 29 dub 2009, 22:41
od Vape
Ahoj všichni mám opel astra g combi 2.0 di a problém v tom že mi teče levé TĚSNĚNÍ, HNACÍ HŘÍDEL PŘEDNÍ NÁPRAVY Hnací hřídel jsem demontoval těsněni vyměnil ale zhruba po týdnu začalo téct znovu po každé jízdě zhruba 30Km se pod autem objeví pár kapek oleje a na převodovce je jasně vidět že to teče znovu mám tedy dojem že budu muset vyměnit celou poloosu máte jiný názor? Další otázka jestli někdo neví jakou silou nebo jakým způsobem se utahuje KROUŽEK PŘÍDRŽNÝ, LOŽISKO DIFERENCIÁLU Č. dílu 9030434 já jsem ho utáhl na Max a pak zhruba o čtvrt závitu povolil a zajistil může tohle byt také ten problém nevíte někdo jak se to má správně utáhnout.

Re: Teče TĚSNĚNÍ HNACÍ HŘÍDELE (poloosa)

Napsal: 29 dub 2009, 23:01
od denny
Nové 80Nm a znovu použité 60Nm.

Re: Teče TĚSNĚNÍ HNACÍ HŘÍDELE (poloosa)

Napsal: 30 dub 2009, 22:13
od Vape
Ahoj díky moc za odpověď jedná se mi přesně o kroužek přídržný č.13 jde o to že jak uvádíš ty údaje tak to je asi za předpokladu že máš momentovej klíč ale pokud ne dá se to nějak obejít a dále jak jsem tedy pochopil nejdříve se tedy utáhne ten kroužek přídržný a teprve pak se nasadí poloosa protože jinak si ani nedovedu představit jak by vypadal ten klíč na to utažení za další co jsi myslíš o tom že i po výměně nového těsnění mi olej stále teče asi mi nezbyde nic jiného než vyměnit celou poloosu nebo muže byt něco s převodovkou druha poloosa neteče ložiska nehučí tak jedině že by byla ta poloosa vydřena jinak už nevím.

Re: Teče TĚSNĚNÍ HNACÍ HŘÍDELE (poloosa)

Napsal: 01 kvě 2009, 08:37
od denny
Je na to i specielní klíč.Pozor,dost často taky teče těsněním 14.Poloosa se na sazuje až nakonec.Simering používám pouze originální.