Možnosti vibrace volantu, co jsem za pár let osobně zjistil:
1) Špatně vyvážené

Pokud máš lepené závaží ( což dává většina lidí na ALU disky na léto ), tak stačí i sebemenší odchylka
-----------------------

Pokud máš nabouchávací závaží, tak se málo kdy stane že by byl s tímto vyvážením problém
2) Bouchlý disky

Záleží jak moc hlubokou díru vymeteš v silnici a také kterou částí kola
-------------------

Pokud ji vymeteš krajem disku, tak to poznáš hned na pohled jakmile kolo z auta sundáš. V tomto případě mě vždy začal ihned unikat vzduch z pneu
-------------------

Pokud ji vymeteš středem disku, tak to mnohdy ani nepoznáš
3) Špatné pneu

Některé pneu jsou méně kvalitní a tudíž se začne vzorek jakoby trhat. To poznáš už při pohledu na pneu, jestli není vzorek poškozený ve směru otáčení
------------------

Pokud vymeteš díru v silnici a pneu není moc kvalitní, tak se ti jednak může rovněz potrhat vzorek ( viz o řádek výše ) a nebo dokonce poškodit boční výztuha pneu ( některé pneu mají zesílené bočnice )
4) Odcvaknutý plastový kryt nadkolí
Jinak jak psali i ostatní, mohou to dělat např. poklice

Pak také čepy řízení apod, ale to by si měl i jiné příznaky než pouhé vibrace volante při vyšší rychlosti
