


Za 15000,-už neuděláš ani GO Š120.Jen druhovýroba pístů na Opel je cca 2500,-za ks.Koukni co stojí třeba 1ks výf ventilu/máš jich 8/a sacích ventilů/máš jich taky 8/.Pak ještě ložiska kliky a ojnic 50000,-je málo.Řekneš si nový motor-žádná GO,až si zjistíš cenu tak se vylomíš.Dost OT.gErda píše:![]()
takova palka jo, to je jak GO
a to je to sami jak se tu resi pokud by to byli vstriky? nebo to je dalsi moznost? ty jo to me docela polil studenej pot
díly se mění pouze vadné,ale u GO je to jiné,tam se brousí vše na jiný rozměr.gErda píše:takze se to neda delat stylem, spatny vstriky, nechat vymenit 2 ventily na vstrik co sou spatny, no bylo by to takhle asi snadny ale ptredpokladam ze to takhle nejde
Od čeho by byla mokrá svíčka?Tím vstřikem nejspíš palivo jde.A kdyby propouštěl,tak už máš v pístu díru.Odzkoušet to jde tak,že vytočíš svíčku,zapneš zapalování a po dobu chodu pal.pumpy by ti do toho válce valil pod tlakem benzín/to by propouštěl/.gErda píše:aha jasny, tak uz to chapu o neco vic , no ale moc me to teda netesineni tu jeste nejaka nadeje ze by byl tedy vadny jen ten vstrik?
Treba kvuli zatizeni motoru ?a že je to nejvíc znát do kopce,kterej za studena skoro nevyjedu.
Aspoň budeš mít pokoj.Dnes jsem dokončil ten 2litr-cena 13800,-,zítra bude 1,6 19800,-/ta je teda i s novými rozvody,vodní pumpou,olejem,chl.kap,servisem brzd a filtrama.gErda píše:tak auto sem prave dal do servisu, mechanik si auto prohlid a hned konstatoval ze to vypada na ventily, ze to promerej a daj mi vedet, pak mi popsal v podstate to sami co mi rek denny s tim ze se sundava hlava, pak se menen ventily, tesneni pod hlavu, pistni krouzky, ze se omezi zrani oleje atd. rozpocet vetsinou kolem 10 000 - 15 000 podle velikosti poskozeni ventilu a celkove opravy. tak sem na to zvedavej, no nic nomusim se s tim smirit
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |