rozpěrná tyč...

Brzdy, tlumiče, výfuk, prostě o všem co je pod autem.
Jetelíček
Příspěvky: 16
Registrován: 06 lis 2007, 12:30
Bydliště: okr. Prostějov

rozpěrná tyč...

Příspěvek od Jetelíček » 07 lis 2007, 00:07

Zdarec lidi chtěl bych si dát na Astičku rozpěrnou tyč předních tlumiču na mém minulem autě(favorit) to byla genialní věc....poradte jestli ji tam dát popřípadě jestli by šla vykutit doma....dík za odpovědi

Reklama
 

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 07 lis 2007, 12:46

na par astrach jsem ji videl namontovanoou ale bohuzel nikdy ne nazivo :!: takze bez zkusenosti nemuzu slouzit :!: neraz bych radil blbe :!: 8)
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
Zdeněk Lbc
Příspěvky: 1744
Registrován: 26 úno 2006, 21:57
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Zdeněk Lbc » 07 lis 2007, 17:20

Při tuhosti karoserie ASTRY G vcelku zbytečné pro jízdní vlastnosti. Pokud otevřeš kapotu, pak je to hezké. Taky záleží na motoru, na jeho výkonu, kde a jakým stylem budeš jezdit. :D

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 07 lis 2007, 17:28

Zdeněk Lbc píše:Při tuhosti karoserie ASTRY G vcelku zbytečné pro jízdní vlastnosti. Pokud otevřeš kapotu, pak je to hezké. Taky záleží na motoru, na jeho výkonu, kde a jakým stylem budeš jezdit. :D
no ja bych ji spise uvital vzadu ale pak bych ztracel prakticnost kufru a sklopnych sedacek i kdyz se ta tyc dela :!: osobne kdyz uz tak obe jak tu horni tak tu pod motorem :!:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
veski
Příspěvky: 220
Registrován: 05 kvě 2007, 10:28
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od veski » 07 lis 2007, 17:55

Asi blbý dotaz. Ale k čemu je to dobré?
9/99, 1.6 16V (X16XEL), Caravan, Edice 100

Uživatelský avatar
Zdeněk Lbc
Příspěvky: 1744
Registrován: 26 úno 2006, 21:57
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Zdeněk Lbc » 07 lis 2007, 18:32

Popravdě? K ničemu. :D Význam to mělo tak u FAVORITA, aby to vystužilo karoserii proti kroucení. Bylo to pod kapotou mezi vrchním uchycení tlumičů.

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 07 lis 2007, 19:01

si myslim ze to ma vyznam kdyz mas auto premotorovany a nebo se vzduchovym podvozkem
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 07 lis 2007, 20:23

Gčko má dost pevnou kastli, přesně jak píše Zdenek, je to na ní opravdu jen na design, ne na účel.
Taktéž musím souhlasit se Zdendou, že rozpěrná tyč se používá proti kroucení karoserie (nemocnej na to byl favorit ale měla s tím problém i felda), kde předek díky váze klesal a kola pak byla de facto do A, z toho důvodu se pak auta vozila ke klempířům (V Liberci třeba k Póňovi - Zdenda jistě zná) aby auto roztáhli a díky rozpěrné tyči se předek zpevnil a neklesal. Jinak tyč se montuje do motorového prostoru, na horní uložení tlumičů. Na Gčku by jste ale museli vrtat díry do podběhů, což by se vám asi nikomu nelíbilo, protože horní uložení nemá obvyklé 3 šroubky, které se na upevnění tyče používají. :wink:
END

Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 6551
Registrován: 21 led 2006, 13:03
Bydliště: Ústecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milosh » 07 lis 2007, 21:17

A hlavne pokud by te nekdo naboril z boku tak bude vic skody nez uzitku !!!!
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet

Uživatelský avatar
synologic
Příspěvky: 2016
Registrován: 29 dub 2007, 20:25
Bydliště: BigCityHranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od synologic » 07 lis 2007, 21:23

Trdlo píše:Gčko má dost pevnou kastli, přesně jak píše Zdenek, je to na ní opravdu jen na design, ne na účel.
Taktéž musím souhlasit se Zdendou, že rozpěrná tyč se používá proti kroucení karoserie (nemocnej na to byl favorit ale měla s tím problém i felda), kde předek díky váze klesal a kola pak byla de facto do A, z toho důvodu se pak auta vozila ke klempířům (V Liberci třeba k Póňovi - Zdenda jistě zná) aby auto roztáhli a díky rozpěrné tyči se předek zpevnil a neklesal. Jinak tyč se montuje do motorového prostoru, na horní uložení tlumičů. Na Gčku by jste ale museli vrtat díry do podběhů, což by se vám asi nikomu nelíbilo, protože horní uložení nemá obvyklé 3 šroubky, které se na upevnění tyče používají. :wink:

Takže když si koupím origo tyč na Astru G, tak stejně budu muset vrtat? Přemýšlel jsem o ní, jako o estetickém prvku, ale v tom případě na to házím bobek.
Caravan
Obrázek
I pád na držku je pohyb dopředu...
Obrázek

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 07 lis 2007, 21:46

synologic píše: Takže když si koupím origo tyč na Astru G, tak stejně budu muset vrtat? Přemýšlel jsem o ní, jako o estetickém prvku, ale v tom případě na to házím bobek.
No teď jsem na ně koukal a podle mně je i na astru nutné ji přivrtat. Sice sedne jakoby konusem na podběh - horní uložení, ale stejně je tam min. jeden šroub. Alespoň podle fotky. :wink:
END

Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Příspěvek od AstraMan » 07 lis 2007, 21:51

milosh píše:A hlavne pokud by te nekdo naboril z boku tak bude vic skody nez uzitku !!!!
S tím naprosto souhlasím :!:
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 08 lis 2007, 09:35

milosh píše:A hlavne pokud by te nekdo naboril z boku tak bude vic skody nez uzitku !!!!
ale kdyz to nezavinis ty tak te to muze bejt jedno..... ale vetsinou auto naborene z boku na motor tak je stejne ko :!: ale mas pravdu pak delas oba predni tlumice :!: 8)
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Sádlo
Příspěvky: 197
Registrován: 08 zář 2006, 16:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sádlo » 11 lis 2007, 19:46

Trdlo píše:Gčko má dost pevnou kastli, přesně jak píše Zdenek, je to na ní opravdu jen na design, ne na účel.
Taktéž musím souhlasit se Zdendou, že rozpěrná tyč se používá proti kroucení karoserie (nemocnej na to byl favorit ale měla s tím problém i felda), kde předek díky váze klesal a kola pak byla de facto do A, z toho důvodu se pak auta vozila ke klempířům (V Liberci třeba k Póňovi - Zdenda jistě zná) aby auto roztáhli a díky rozpěrné tyči se předek zpevnil a neklesal. Jinak tyč se montuje do motorového prostoru, na horní uložení tlumičů. Na Gčku by jste ale museli vrtat díry do podběhů, což by se vám asi nikomu nelíbilo, protože horní uložení nemá obvyklé 3 šroubky, které se na upevnění tyče používají. :wink:
S tim bych nesouhlasil. Sice neznam presny parametry co se tyce zkrouceni karoserii u Astry ale jelikoz se pro zavody rozperny tycy davaji bezne i na sportovni auta ktery urcite maji urcite lepsi tuhost nez nejakyho Opela tak urcite vyznam to ma. Rozperna tyc je celkem levna a jednoducha na montaz takze i kdyby to pridal jen par procenta tuhosti tak to stoj za to.

Jetelicek: jestli to vyrobis doma, radim abys ta tyc udelal lehce zahnuta - takhle to bude fungovat nejlip jelikoz i ta tyc musi mit nejaka pruznost.
Teď: Ford Fiesta mk6.5 ST150 2.0 16v 150bhp
Předtím: Opel Tigra A 1.8 16v 160bhp
(Moje (ex-)Tigra - Click)

Uživatelský avatar
TOMHAJ
Příspěvky: 607
Registrován: 24 led 2006, 12:22

Příspěvek od TOMHAJ » 11 lis 2007, 19:58

ted jen,aby sem dal nekdo jeji presny vykres a muzeme se pustit do prace,ze?? :D
1,6 16V XEL 100PS 4xAirbag,klima,ABS...vsak to znate -)

Odpovědět