rozpěrná tyč...
rozpěrná tyč...
Zdarec lidi chtěl bych si dát na Astičku rozpěrnou tyč předních tlumiču na mém minulem autě(favorit) to byla genialní věc....poradte jestli ji tam dát popřípadě jestli by šla vykutit doma....dík za odpovědi
- Reklama
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
- Zdeněk Lbc
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 26 úno 2006, 21:57
- Bydliště: Liberec
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
no ja bych ji spise uvital vzadu ale pak bych ztracel prakticnost kufru a sklopnych sedacek i kdyz se ta tyc dela osobne kdyz uz tak obe jak tu horni tak tu pod motoremZdeněk Lbc píše:Při tuhosti karoserie ASTRY G vcelku zbytečné pro jízdní vlastnosti. Pokud otevřeš kapotu, pak je to hezké. Taky záleží na motoru, na jeho výkonu, kde a jakým stylem budeš jezdit.
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
- Zdeněk Lbc
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 26 úno 2006, 21:57
- Bydliště: Liberec
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
Gčko má dost pevnou kastli, přesně jak píše Zdenek, je to na ní opravdu jen na design, ne na účel.
Taktéž musím souhlasit se Zdendou, že rozpěrná tyč se používá proti kroucení karoserie (nemocnej na to byl favorit ale měla s tím problém i felda), kde předek díky váze klesal a kola pak byla de facto do A, z toho důvodu se pak auta vozila ke klempířům (V Liberci třeba k Póňovi - Zdenda jistě zná) aby auto roztáhli a díky rozpěrné tyči se předek zpevnil a neklesal. Jinak tyč se montuje do motorového prostoru, na horní uložení tlumičů. Na Gčku by jste ale museli vrtat díry do podběhů, což by se vám asi nikomu nelíbilo, protože horní uložení nemá obvyklé 3 šroubky, které se na upevnění tyče používají.
Taktéž musím souhlasit se Zdendou, že rozpěrná tyč se používá proti kroucení karoserie (nemocnej na to byl favorit ale měla s tím problém i felda), kde předek díky váze klesal a kola pak byla de facto do A, z toho důvodu se pak auta vozila ke klempířům (V Liberci třeba k Póňovi - Zdenda jistě zná) aby auto roztáhli a díky rozpěrné tyči se předek zpevnil a neklesal. Jinak tyč se montuje do motorového prostoru, na horní uložení tlumičů. Na Gčku by jste ale museli vrtat díry do podběhů, což by se vám asi nikomu nelíbilo, protože horní uložení nemá obvyklé 3 šroubky, které se na upevnění tyče používají.
END
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
A hlavne pokud by te nekdo naboril z boku tak bude vic skody nez uzitku !!!!
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- synologic
- Příspěvky: 2016
- Registrován: 29 dub 2007, 20:25
- Bydliště: BigCityHranice
- Kontaktovat uživatele:
Trdlo píše:Gčko má dost pevnou kastli, přesně jak píše Zdenek, je to na ní opravdu jen na design, ne na účel.
Taktéž musím souhlasit se Zdendou, že rozpěrná tyč se používá proti kroucení karoserie (nemocnej na to byl favorit ale měla s tím problém i felda), kde předek díky váze klesal a kola pak byla de facto do A, z toho důvodu se pak auta vozila ke klempířům (V Liberci třeba k Póňovi - Zdenda jistě zná) aby auto roztáhli a díky rozpěrné tyči se předek zpevnil a neklesal. Jinak tyč se montuje do motorového prostoru, na horní uložení tlumičů. Na Gčku by jste ale museli vrtat díry do podběhů, což by se vám asi nikomu nelíbilo, protože horní uložení nemá obvyklé 3 šroubky, které se na upevnění tyče používají.
Takže když si koupím origo tyč na Astru G, tak stejně budu muset vrtat? Přemýšlel jsem o ní, jako o estetickém prvku, ale v tom případě na to házím bobek.
No teď jsem na ně koukal a podle mně je i na astru nutné ji přivrtat. Sice sedne jakoby konusem na podběh - horní uložení, ale stejně je tam min. jeden šroub. Alespoň podle fotky.synologic píše: Takže když si koupím origo tyč na Astru G, tak stejně budu muset vrtat? Přemýšlel jsem o ní, jako o estetickém prvku, ale v tom případě na to házím bobek.
END
S tím naprosto souhlasímmilosh píše:A hlavne pokud by te nekdo naboril z boku tak bude vic skody nez uzitku !!!!
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
ale kdyz to nezavinis ty tak te to muze bejt jedno..... ale vetsinou auto naborene z boku na motor tak je stejne ko ale mas pravdu pak delas oba predni tlumicemilosh píše:A hlavne pokud by te nekdo naboril z boku tak bude vic skody nez uzitku !!!!
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
S tim bych nesouhlasil. Sice neznam presny parametry co se tyce zkrouceni karoserii u Astry ale jelikoz se pro zavody rozperny tycy davaji bezne i na sportovni auta ktery urcite maji urcite lepsi tuhost nez nejakyho Opela tak urcite vyznam to ma. Rozperna tyc je celkem levna a jednoducha na montaz takze i kdyby to pridal jen par procenta tuhosti tak to stoj za to.Trdlo píše:Gčko má dost pevnou kastli, přesně jak píše Zdenek, je to na ní opravdu jen na design, ne na účel.
Taktéž musím souhlasit se Zdendou, že rozpěrná tyč se používá proti kroucení karoserie (nemocnej na to byl favorit ale měla s tím problém i felda), kde předek díky váze klesal a kola pak byla de facto do A, z toho důvodu se pak auta vozila ke klempířům (V Liberci třeba k Póňovi - Zdenda jistě zná) aby auto roztáhli a díky rozpěrné tyči se předek zpevnil a neklesal. Jinak tyč se montuje do motorového prostoru, na horní uložení tlumičů. Na Gčku by jste ale museli vrtat díry do podběhů, což by se vám asi nikomu nelíbilo, protože horní uložení nemá obvyklé 3 šroubky, které se na upevnění tyče používají.
Jetelicek: jestli to vyrobis doma, radim abys ta tyc udelal lehce zahnuta - takhle to bude fungovat nejlip jelikoz i ta tyc musi mit nejaka pruznost.
Teď: Ford Fiesta mk6.5 ST150 2.0 16v 150bhp
Předtím: Opel Tigra A 1.8 16v 160bhp (Moje (ex-)Tigra - Click)
Předtím: Opel Tigra A 1.8 16v 160bhp (Moje (ex-)Tigra - Click)