Klepání při brždění motorem

Brzdy, tlumiče, výfuk, prostě o všem co je pod autem.
Uživatelský avatar
milode
Příspěvky: 472
Registrován: 03 dub 2006, 21:22
Bydliště:

Příspěvek od milode » 30 dub 2007, 19:16

Pavel Levák píše::mrgreen: To křupání v kole je 100% homokinetický kloub (jak je již výše uvedeno). Mohla se poškodit manžeta a kloub běžel na sucho a v prachu ze silnice. Budeš s tím jezdit tak dlouho než praskne klec a poloosa bude bez pohonu. Nový kloub stojí kolem 1600kč a manžeta asi 200kč. Práce není obtížná, jen trochu trpělivosti :x
Je možný,abych kdysi na Kadeta platil pouze za kloub 2500 Kč?
Opel Astra G 3Dv.edition 100, 1.6 X16SZR,Polar-Sea Blue
Chytrý člověk dělá nové chyby,hloupý stále stejné...

Má Astra G

Reklama
 

Laser
Příspěvky: 12
Registrován: 28 dub 2007, 19:18

Příspěvek od Laser » 01 kvě 2007, 15:08

Tak jsem s tím byl včera u mechanika a schválně jsem mu neříkal, že by to mohl být homokinetický kloub a jen jsem mu závadu popsal. Typ na homokinetický kloub měl sám od sebe. Pak to se mnou byl projet a nebyl z toho moc moudrý. Pak to zvednul a bez zařazené rychlosti zkoušel ty klouby a prý drží fest. Myslí si, že to jma není. Tím mě teda totálně zmátl. Říkal, že to spíš vypadá na něco v převodovce.

No a dal mi teda radu, která mě moc nepotěšila. Prý to mám nechat a dál to poslouchat, až se to projeví víc. :( Teda řeknu vám, že nechci čekat, až se to projeví víc. Ještě mám typ na jednoho mechanika, tak ještě zajedu k němu.

Docela už bych to chtěl mít jisté, protože na výměnu těch kloubů jsem už psychicky připraven. Nechal bych si asi vyměnit rovnou oba. Něco to stojí, ale není to taková katastrofa.

Každopádně díky vám všem. Dám vědět až se nějak pohnu z místa.
Astra G Caravan X18XE, 98
modrá metalíza

Uživatelský avatar
Pavel Levák
Příspěvky: 71
Registrován: 05 dub 2007, 22:08
Bydliště: Kadaň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel Levák » 01 kvě 2007, 18:11

milode píše:
Pavel Levák píše::mrgreen: To křupání v kole je 100% homokinetický kloub (jak je již výše uvedeno). Mohla se poškodit manžeta a kloub běžel na sucho a v prachu ze silnice. Budeš s tím jezdit tak dlouho než praskne klec a poloosa bude bez pohonu. Nový kloub stojí kolem 1600kč a manžeta asi 200kč. Práce není obtížná, jen trochu trpělivosti :x
Je možný,abych kdysi na Kadeta platil pouze za kloub 2500 Kč?
:mrgreen: Ono záleží také na tom, zda ten Kadet byl benzínový či naftový, s ABS nebo bez ABS...., ale ta cena za kloub 2500kč mi připadá i s výměnou. :( Na 1.6 benzín se dal pořídit do 1000 kč.
OPEL ASTRA G, r.v. 10/2001 1,4 16 V je mým koníčkem

Laser
Příspěvky: 12
Registrován: 28 dub 2007, 19:18

Příspěvek od Laser » 04 kvě 2007, 09:40

Tak jsem to dál poslouchal a začlo to dělat i při neutrálu a při sešlápnutí brzdového pedálu.

Bylo mi řečeno, že to tím spíš nebude ten homokinetický kloub, ale nějaké ložisko v převodovce.

Tak jsem z toho tak akorát zmatený. Že bych musel měnit půlku auta, to ne. :(
Astra G Caravan X18XE, 98
modrá metalíza

Laser
Příspěvky: 12
Registrován: 28 dub 2007, 19:18

Vnitřní kloub

Příspěvek od Laser » 02 čer 2007, 22:10

Tak jsem s tím byl ještě u jednoho mechanika. Opět zkoušel hýbat s klouby a na obou stranách drží prý fest. Jediný volný kloub je ten vnitřní vedoucí z převodovky na pravou stranu.

Údajně to může být buď špatným tím kloubem, nebo vymletými zoubky na té hřídelce kloubu, která je zasazena do diferenciálu. A nebo to může být přímo problém v diferenciálu.

Nevím přesně jak je co uloženo do čeho, byl bych vděčný za nějaký laický popis, jak přesně to na sebe navazuje.

jinak jsem koukal, že u opela kloub přední hřídele úplný vnitřní vyjde na cca 7500 s DPH. Je to ono? Dá se sehnat i od jiných dodavatelů?

Jinak bych zřejmě volil postup nechat si vyndat ten vnitřní kloub, zkontrolovat tu hřídelku a pak podle stavu buď nechat vyměnit, nebo se zaměřit na uložení v převodovce.
Astra G Caravan X18XE, 98
modrá metalíza

Uživatelský avatar
milode
Příspěvky: 472
Registrován: 03 dub 2006, 21:22
Bydliště:

Příspěvek od milode » 02 čer 2007, 22:14

Pavel Levák píše:
milode píše:
Pavel Levák píše::mrgreen: To křupání v kole je 100% homokinetický kloub (jak je již výše uvedeno). Mohla se poškodit manžeta a kloub běžel na sucho a v prachu ze silnice. Budeš s tím jezdit tak dlouho než praskne klec a poloosa bude bez pohonu. Nový kloub stojí kolem 1600kč a manžeta asi 200kč. Práce není obtížná, jen trochu trpělivosti :x
Je možný,abych kdysi na Kadeta platil pouze za kloub 2500 Kč?
:mrgreen: Ono záleží také na tom, zda ten Kadet byl benzínový či naftový, s ABS nebo bez ABS...., ale ta cena za kloub 2500kč mi připadá i s výměnou. :( Na 1.6 benzín se dal pořídit do 1000 kč.
Byl to benzín 1.8i a cena byla pouze za kloub cca před 5 lety :(
Opel Astra G 3Dv.edition 100, 1.6 X16SZR,Polar-Sea Blue
Chytrý člověk dělá nové chyby,hloupý stále stejné...

Má Astra G

Uživatelský avatar
Mojmec11
Příspěvky: 1554
Registrován: 20 zář 2009, 11:03
Bydliště: Kdysi okolí Třebíče, teď Jižní Čechy,vesnice,okna na všecky strany

Re: Klepání při brždění motorem

Příspěvek od Mojmec11 » 20 kvě 2010, 16:47

Tohle jsem psal dennymu,ale dám to i sem,chci co nejdřív co nejvíc info.

Mám dotaz ohledně levého vnějšího homokloubu.
Při jízdě s nohou na plynu se auto chová normálně,(až na lehké vibrace volantu což jsem sváděl na nedávné přezutí gum)ale při ubrání nebo jízdě na neutrál,brždění,zjistil jsem to na přivaděči v 90km/h,klepání dle otáček kola,hukot a po 50 km jízdy jsem jel už jen 30tkou a při zatočení doleva,asi tak 1/2 otáčky volantu a víc i sem tam rána.
Takže za předpokladu,že je to ono,dá se vyměnit (koupit)jen vnější kloub,nebo musím celou poloosu? Nebo nemusím ale měl bych? Už jsem měl i strach o převodovku.
Je divné,že ráno a cestou z práce nejdřív nic,začlo to až tak po 5 km jízdy.Zkoušel jsem cvičně vůli na ložiskách a prachovky na poloose a nikde nic,všecko se zdá ok.
Astra 1.6 16v 74kW,X16XEL,Caravan sport,"stříbrná sršeň" z Itálie
Astra 1.8 16V,Caravan,"stříbrná sršeň" z Německa - už jen jako zdroj náhradních dílů.
[color=#0000FF][b]Diagnostika OP-COM Dačice a okolí,ceny lidové,vytáhnu z vašeho auta všecky data- pak je na vás,co s nima uděláte[/b][/color] :lol:

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepání při brždění motorem

Příspěvek od denny » 20 kvě 2010, 18:51

Mojmec-už jsem ti psal SZ-zkus pro srandu dotažení kol. :) :) :)

Uživatelský avatar
Mojmec11
Příspěvky: 1554
Registrován: 20 zář 2009, 11:03
Bydliště: Kdysi okolí Třebíče, teď Jižní Čechy,vesnice,okna na všecky strany

Re: Klepání při brždění motorem

Příspěvek od Mojmec11 » 20 kvě 2010, 19:02

No zkusím,ale spíš ne,takový štěstí mít nebudu a taky by mne asi trefilo.Po zaparkování jsem cvičně zacloumal oběma př. koly a obě stejné vůle.
Astra 1.6 16v 74kW,X16XEL,Caravan sport,"stříbrná sršeň" z Itálie
Astra 1.8 16V,Caravan,"stříbrná sršeň" z Německa - už jen jako zdroj náhradních dílů.
[color=#0000FF][b]Diagnostika OP-COM Dačice a okolí,ceny lidové,vytáhnu z vašeho auta všecky data- pak je na vás,co s nima uděláte[/b][/color] :lol:

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepání při brždění motorem

Příspěvek od denny » 20 kvě 2010, 19:12

Necloumej,vezmi hever,trošku auto odlehči a dotahni kola,pak se uvidí.

Uživatelský avatar
Mojmec11
Příspěvky: 1554
Registrován: 20 zář 2009, 11:03
Bydliště: Kdysi okolí Třebíče, teď Jižní Čechy,vesnice,okna na všecky strany

Re: Klepání při brždění motorem

Příspěvek od Mojmec11 » 20 kvě 2010, 21:30

Tak na hever a kontrolu až zítra.
Dneska totiž denny moc dííííííkyyyyyyyy,spravil jsi mi auto. 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
3 šrouby povolené a 4-tý jsem málem ztratil.Dneska prostě den blbec a cestou mi to vůbec nedocvaklo,že může být volné kolo,po návštěvě pneuservisu jsem to jak napotvoru nekontroloval.Jakože to vždycky dělám.Zítra asi známého zaškrtím,no i když,taky jsme u toho furt kecali....
Ale je divné,že to nedělalo furt,ale jen když motor netáhl a jezdilo to takhle od minulého úterý.
Astra 1.6 16v 74kW,X16XEL,Caravan sport,"stříbrná sršeň" z Itálie
Astra 1.8 16V,Caravan,"stříbrná sršeň" z Německa - už jen jako zdroj náhradních dílů.
[color=#0000FF][b]Diagnostika OP-COM Dačice a okolí,ceny lidové,vytáhnu z vašeho auta všecky data- pak je na vás,co s nima uděláte[/b][/color] :lol:

Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Re: Klepání při brždění motorem

Příspěvek od AstraMan » 20 kvě 2010, 21:47

Opravdu klikař, jezdit s tím takovou dobu při dnešním stavu silnic :D
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!

Uživatelský avatar
Mojmec11
Příspěvky: 1554
Registrován: 20 zář 2009, 11:03
Bydliště: Kdysi okolí Třebíče, teď Jižní Čechy,vesnice,okna na všecky strany

Re: Klepání při brždění motorem

Příspěvek od Mojmec11 » 20 kvě 2010, 21:57

A to jsem jel z práce nejkratší cestou.tzn. po těch největších prdelích,samá díra,hrb a když ne tak stejně hrbatá silnice.Chudák Astra.Tudy zase dlouho nepojedu.
Astra 1.6 16v 74kW,X16XEL,Caravan sport,"stříbrná sršeň" z Itálie
Astra 1.8 16V,Caravan,"stříbrná sršeň" z Německa - už jen jako zdroj náhradních dílů.
[color=#0000FF][b]Diagnostika OP-COM Dačice a okolí,ceny lidové,vytáhnu z vašeho auta všecky data- pak je na vás,co s nima uděláte[/b][/color] :lol:

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepání při brždění motorem

Příspěvek od denny » 21 kvě 2010, 07:36

Vždy po výměně kol je potřeba po ujetí 30-50km znovu zkontrolovat a dotahnout kola.

Uživatelský avatar
Mojmec11
Příspěvky: 1554
Registrován: 20 zář 2009, 11:03
Bydliště: Kdysi okolí Třebíče, teď Jižní Čechy,vesnice,okna na všecky strany

Re: Klepání při brždění motorem

Příspěvek od Mojmec11 » 21 kvě 2010, 13:13

Tak jsem si to zkontroloval skoro po 1000 km. :lol: :lol:
Dneska to ještě zkouknu,doufám,že nebude v háji disk nebo náboj,brzdy.Ale hlavně,že jsem mi neupadlo kolo a jsem naživu,vzhledem k mému stylu jízdy. :lol:
Astra 1.6 16v 74kW,X16XEL,Caravan sport,"stříbrná sršeň" z Itálie
Astra 1.8 16V,Caravan,"stříbrná sršeň" z Německa - už jen jako zdroj náhradních dílů.
[color=#0000FF][b]Diagnostika OP-COM Dačice a okolí,ceny lidové,vytáhnu z vašeho auta všecky data- pak je na vás,co s nima uděláte[/b][/color] :lol:

Odpovědět