mno to by me celkem tez zajimalo jako Miro.designa na kolik to tak prijde predelani zadnich bubnu na kotouce??? a jestli to delaj u prodejce nebo nie???
Ordog píše:mno to by me celkem tez zajimalo jako Miro.designa na kolik to tak prijde predelani zadnich bubnu na kotouce??? a jestli to delaj u prodejce nebo nie???
nesmysl, nikde ti to neudělaj už jenom proto že by to stálo jak ojetina
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Fešáci, ja mám tiež 4x kotúče pri výbave comfort (aspoň podľa lišty na dverách), ale je to dovoz zo Švajcu, myslím že práve pôvod resp. výrobca sú rozhodujúce, made in Poland asi nemajú 4X kotúče?
stejne je to zajimave jak se obecne klade pri vyberu bubny/kotouce vaha na vykon (nebo spis objem) motoru. prece i ta 1.2jka umi auto rozjet urcite pres 150, tak nevim, proc se na "silnejsi vozy" davaji kotouce na na papirove slabsi zase bubny...
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm
ondrazalsky píše:stejne je to zajimave jak se obecne klade pri vyberu bubny/kotouce vaha na vykon (nebo spis objem) motoru. prece i ta 1.2jka umi auto rozjet urcite pres 150, tak nevim, proc se na "silnejsi vozy" davaji kotouce na na papirove slabsi zase bubny...
když si přečteš todle téma od začátku tak se to dozvíš
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel