Lepčí brzdy na X16SZR

Brzdy, tlumiče, výfuk, prostě o všem co je pod autem.
Odpovědět
conny
Příspěvky: 90
Registrován: 21 črc 2014, 05:57
Bydliště: Jíláč

Lepčí brzdy na X16SZR

Příspěvek od conny » 29 črc 2014, 20:10

Je mi jasný, že daleko vopodstatněný by to bylo u motoru s výkonem, ale i tadle herka se dá v určitejch podmínkách rozvášnit, a pak to zastavit, je vždycky výzva. Dávno už nejsem závodník, ale líbí se mi technika, takže k věci: Na Vašem foru sem se dočet že... Mám skrátka těhlice z dýzlu X20DTL, tzn 280mm, 5X110, ale na mý mrdce je 4x100, mám nový kola i pryže, takže to chci zachovat. Znamená to tedy, že pouze vyměnim těhlice, nový kotouče s desky z Merivy (4x100 - 280mm), a brzdiče budou pasovat, nebo je taky musim směnit z tého dýzla?
Astra G wagon 1998 x16szr zadní tlumiče s měchama (zásobovací vůz)
ex:
Astra F HB 1996 x16szr automat

Reklama
 

jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: Lepčí brzdy na X16SZR

Příspěvek od jerry mouse » 29 črc 2014, 20:14

conny píše: nebo je taky musim směnit z tého dýzla?
Ano presne tak, ale možu byť aj z 1.8 až 2.2 benzin v podstate všetko čo ma 5-dierove kotuče! 8)
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957

conny
Příspěvky: 90
Registrován: 21 črc 2014, 05:57
Bydliště: Jíláč

Re: Lepčí brzdy na X16SZR

Příspěvek od conny » 29 črc 2014, 20:23

jerry mouse píše:
conny píše: nebo je taky musim směnit z tého dýzla?
Ano presne tak, ale možu byť aj z 1.8 až 2.2 benzin v podstate všetko čo ma 5-dierove kotuče! 8)
Málo gdo si umí užít kloudný brzdy (každeh hlavně čipy a podobný vychytávky, ale na brzdy většinou serou), tak doufám, že se moje snaha (s Vaší pomocí) v dobré vobrátí.
Tzn. že teda mám zrepasovat i ty svěráky z dýzla? Ty co tam mám současně sou malý?
Astra G wagon 1998 x16szr zadní tlumiče s měchama (zásobovací vůz)
ex:
Astra F HB 1996 x16szr automat

jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: Lepčí brzdy na X16SZR

Příspěvek od jerry mouse » 29 črc 2014, 20:44

Ak maš čas a chuť tak tie stare brzdiče trochu utesni na šrubovych spojoch daj to nasledne prepieskovať zo zasunutymi piestikmi a potom si kúp len tesniacu sadu a po kolorizacii to zmontuj, mimochodom nezabudny že k brzdičom patria ešte take medzi kusy do ktorých sa vkladaju samotne dosky a sú úplne iné ako tie z maloražiek 1.6 a menej 8) ! My ked sme vymenili komplet brzdovy system z 4-dier na 5-dier tak rozdiel bol taky badaťelny že nám skoro pri brzdeni miešalo mozgy! :lol: :lol: :lol:
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957

conny
Příspěvky: 90
Registrován: 21 črc 2014, 05:57
Bydliště: Jíláč

Re: Lepčí brzdy na X16SZR

Příspěvek od conny » 29 črc 2014, 21:01

Jasné.
Brzdiče rozhodně "kolorizovať" nebudu, nejni mi 15, ale rozhodně počitám s tim, že je komplet přetěsnim, a zrepasuju, vlastní držáky svěráků taky vyměnim, to dá rozum. Špatně sem to napsal, držáky desek sem tušil, ale nebylo mi jasný jestli původní svěráky pudou na ty nerezový čepy dýzlovýho tuningu. Díky za mnoho kloudných poznatků. Géčko mě docela baví.

OT: Gdysi sem měl G III 1.9TDI, a vodešli mi silentbloky na zadní nápravě, zajel sem na vrakáč za kámošem, ať mi vytlačí nový silentbloky, a von pudal, že s výměnou je dost sraní, a dal mi za talíř celou zadní nápravu z VR6. No ty vogo, uplně si pamatuju jak sem to tam namontoval (samo, že nový deky, kotouče, a lanovody, ale kára brzdila vo poznání líp, možná i vo trochu víc. Ato to byla jen zadní osa!
Astra G wagon 1998 x16szr zadní tlumiče s měchama (zásobovací vůz)
ex:
Astra F HB 1996 x16szr automat

ZoD
Příspěvky: 200
Registrován: 02 lis 2013, 17:28

Re: Lepčí brzdy na X16SZR

Příspěvek od ZoD » 31 črc 2014, 19:14

v porovnání s koncernem ač nerad podle zkušeností přiznávám že astry brzdí hůř a mají měkčí řízení ale zas ochcávka1 proti g podvozek mrdka!


pokud už se do toho pustíš zrob tam i nějaké to chlazení at nezvadnou
5dv Z14XE(?kW,?Nm)bílý lak+černé dopln'ky+sport sedačky komplet nastavitelné+EGRoff+odhlučnění vozu+panel navigace samo-domo+OPCpředek+dvětrání kapoty+15''ZIMNI BLIZZAK-XENONY depo+OSTŘIK

conny
Příspěvky: 90
Registrován: 21 črc 2014, 05:57
Bydliště: Jíláč

Re: Lepčí brzdy na X16SZR

Příspěvek od conny » 01 srp 2014, 08:49

ZoD píše:v porovnání s koncernem ač nerad podle zkušeností přiznávám že astry brzdí hůř a mají měkčí řízení ale zas ochcávka1 proti g podvozek mrdka!


pokud už se do toho pustíš zrob tam i nějaké to chlazení at nezvadnou
Neboj, já zas takovej závodník nejsem (je to přeci zásobovací vůz!!!), už teď sem s bržděním fakt spokojenej, a na muj styl jízdy to bude po upgrejdu už uplně boží.
S podvozkem sem docela spokojenej, voktáfku sem nikdy neměl, ale měl sem pár Golfů (I, III, IV), a teda i minulá Astra F se mi chovala líp, co se podvozku tejká.
A eště k těm brzdám, brácha má AG 2006 17ccdtdtci, to má vzadu BUBNY, a voproti mej starej mrtce to brzdí fakt na prt. Když už sem v tom tak mu tam asi, pokud bude chtít, vrazim tu zadní nápravu z tého dýzla, aby si hošánek taky moch drobet zablbnout.
Astra G wagon 1998 x16szr zadní tlumiče s měchama (zásobovací vůz)
ex:
Astra F HB 1996 x16szr automat

conny
Příspěvky: 90
Registrován: 21 črc 2014, 05:57
Bydliště: Jíláč

Re: Lepčí brzdy na X16SZR

Příspěvek od conny » 21 srp 2014, 09:46

Tak sem si vybral kotouče TA TECHNIX, ale teď jaký desky? Který sou podle Vás nejměkčí. Nikdo mi pořídně nedokáže vysvětlit, jestli je to někde specifikovaný, a mám zkušenost, že měkčí desky sice dřív zmizej, ale zato líp fungujou
dik
Astra G wagon 1998 x16szr zadní tlumiče s měchama (zásobovací vůz)
ex:
Astra F HB 1996 x16szr automat

conny
Příspěvky: 90
Registrován: 21 črc 2014, 05:57
Bydliště: Jíláč

Re: Lepčí brzdy na X16SZR

Příspěvek od conny » 22 srp 2014, 19:00

Tak co chlapáci,
nikdo nemění desky? Žerou Vám kotouče, který sou nejměkčí? TRW, MAXGEAR, VALEO, BOSCH, BENDIX, ATE, NEBO BREMBO
Astra G wagon 1998 x16szr zadní tlumiče s měchama (zásobovací vůz)
ex:
Astra F HB 1996 x16szr automat

Uživatelský avatar
Hardy
Příspěvky: 1460
Registrován: 10 dub 2010, 01:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Lepčí brzdy na X16SZR

Příspěvek od Hardy » 22 srp 2014, 20:36

Daj tam hocičo z tých značiek. Rozdiel bude aj tak taký malý že to ani nepoznáš. Ale tým že to bude nové si budeš aj tak pochvaľovať. Ak chceš vyložene niečo športové tak dierované kotúče aby sa to lepšie chladilo a dosky by som volil EBC Green Stuff (zo skúsenosti), alebo ešte lepšie Yellow Stuffy. Vyššie rady už nie lebo majú v sebe toľko keramiky že by si sa zabil keby si ich pred brzdením poriadne nezahrial. Poriadne by nebrzdili studené či za dažda. Moje skúsenosti s Green Stuffmi sú dobré, o radu lepšie jak sériovky. Nabudúce by som šiel do Yellow Stuff ktoré sú ešte na tej hranici použiteľnosti v bežnej premávke. Pre tvoje účeli ti ale bohato postačuje akýkoľvek značkový druhovýrobca. Ja mám na mojej starej Astre G 1.6 16V (X16XEL) dobré skúsenosti s ATE ktoré brzdili veľmi pekne (dosky+kotúče).
Moje prvé auto: Astra G 3door X16XEL - R.I.P

Kód: Vybrat vše

https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=18192
Moje terajšie auto: Astra G Bertone Coupé Z20LET

Kód: Vybrat vše

https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=50&t=25292
In memoriam Paul Walker - R.I.P

conny
Příspěvky: 90
Registrován: 21 črc 2014, 05:57
Bydliště: Jíláč

Re: Lepčí brzdy na X16SZR

Příspěvek od conny » 22 srp 2014, 22:35

Jo, díky pěkně popsáno. Je mi jasný, a ani sem nechtěl tam cpát keramiku, jen sem se domníval, že měkčí desky by se mohli k těm kotoučum "lepší" chovat, a hned je nesprasit. Když sem měl v roce 97 Toyotu Hiace (byla nová), a najel sem s tim 200.000 km po městě za 4 roky na dvoje voriginal desky, a kotouče stále původní bez náznaku po hraně. Je fakt že sem pravidelně ladil zadní samoštely na paknách (který se sami nikdy nedoštelovaly), ale i přesto sem to pak už nikdy u auta nezažil, takovou životnost kotoučů.
Astra G wagon 1998 x16szr zadní tlumiče s měchama (zásobovací vůz)
ex:
Astra F HB 1996 x16szr automat

Odpovědět