Já s úspěchem používám Alkyton. Mám kotouče i brzdiče na modro, při přezouvání kol léto zima stačí jen umýt od prachu, drží to.
Hammerite jsem použil ještě na Favoritu, tam mi to na zadních bubnech časem zkrabatilo. Vydrželo to asi 2 roky , spíš míň.
V konečném výsledku to asi bude jedno, čím se to natře, je tu spíš ta technologická odlišnost, Alkyton se nanáší v další vrstvě po 16 hodinách, kdežto Hammerite se musí nanést v další vrstvě do , a teď si nejsem jistý, do 4 hodin? Takže jsi s Hammeritem schopen za den udělat celé auto. U Alkytonu to zabere o den víc. Ale za mně, Alkyton.
Co se práškové technologie týče, nechával jsem si pískovat a poté komaxitovat plechové disky na zimní obutí, už po první zimě to začalo reznout, po další je to total rez. Teď jsem to obrušoval, původní barva tam není, takže to fakt bylo opískované dobře. Ale komaxit už nikdy více.