PROBLEM !!!
PROBLEM !!!
ZDRAVIM MAM ASTRU G 1.6 16V...KED ZASTAVIM PO JAZDE SO ZOHRIATYM MOTOROM V OTACKACH 3000 A VYSSIE SA MI Z MIESTA KDE SA SPAJAJU ZVODY S DALSOU CASTOU VYFUKU VALU BIELY SMRADLAVY DYM...VIE MI NIEKTO POVEDAT CO TO MOZE BYT??DAKUJEM RP
- Reklama
Re: PROBLEM !!!
Hribek píše:co jiného než netěsnost výfukového potrubí by to mělo být?
Akurat ze ten dym odtial ide aj po zastaveni a vypnuti motora
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: PROBLEM !!!
A ako dlho, hádam že nie ešte pol hodky!Marat131 píše:Hribek píše:co jiného než netěsnost výfukového potrubí by to mělo být?
Akurat ze ten dym odtial ide aj po zastaveni a vypnuti motora
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: PROBLEM !!!
Nic ine ma bohuzial nenapadlo....manduss píše:Za dva dny druhý příspěvek s podobným, nic neříkajícím názvem
Re: PROBLEM !!!
Cca 1 min.jerry mouse píše:A ako dlho, hádam že nie ešte pol hodky!Marat131 píše:Hribek píše:co jiného než netěsnost výfukového potrubí by to mělo být?
Akurat ze ten dym odtial ide aj po zastaveni a vypnuti motora
Re: PROBLEM !!!
No, ja mam praskle svody (stejny motor) uz nekolik let (5-6), ale prasklina je mala a nezvetsuje se.
Ta dalsi napojena cast je taky uz v nic moc stavu a uplne asi netesni, ale menit ji znamena nesjpis i vymenit svody Dym ale nepozoruju, bo pokud je to zahrate, trhlina ve svodech "neni".
Ta dalsi napojena cast je taky uz v nic moc stavu a uplne asi netesni, ale menit ji znamena nesjpis i vymenit svody Dym ale nepozoruju, bo pokud je to zahrate, trhlina ve svodech "neni".
Re: PROBLEM !!!
Tak ja uz vazne neviem co s tym je...z miesta kde sa zvody napajaju na dalsiu cast vyfuku ide biely stiplavy dym to moze byt sposobene tou netesnostou vyfukoveho potrubia...ale ked po jazde zastavim a necham auto bezat na volnobeh tak sa teplota zdvihne az tak ze sa spusti ventilator chladica...a ked otvorim kapotu a pridam plyn tak do nadrzky kde je chladiac kvapalina z hadiciek pri pridani plynu ide aj voda a bubliny...voda v oleji nieje...som uz z toho na nervy mal som predtym tiez opel astru g ale diesel a s tym bol tiez stale nejaky problem...o auto sa staram vymena oleja filtrov naplni pravidelne...uz ma do toho nebavi vrazat peniaze a neviem ci teraz nemam tesnenie pod hlavou v prdeli nedaj boze celu hlavu...
Re: PROBLEM !!!
a co takhle únik oleje ??? Od víka ventilů ti může unikat a na svodech se odpařovat. Za jízdy to nepozoruješ jelikož nápor vzduchu to nedovolí. A co smrádek v kabině????
OPEL ZAFIRA 1.8 16v 85kw - rok 2000 X18XE1
https://picasaweb.google.com/106136654297466934849/Zafira
Jsou jen dva druhy aut - Opel Zafira a ty ostatní
https://picasaweb.google.com/106136654297466934849/Zafira
Jsou jen dva druhy aut - Opel Zafira a ty ostatní
Re: PROBLEM !!!
Ja som mal podobný problém. Nejaký pi**s v servise mi vymenil víčko na olejovom hrdle, resp. vzal tesnenie z víčka a ono sa uvoľnilo pri vyšších otáčkach a olej začal cez neho špliechať od vačkovky. ten pomaly stekal na zvody a tam sa odparoval. Dal som si tam iné tesnenie a odvtedy mám kľud...
Opel Zafira B 1.8 16V, 88kW - 2014 (A18XEL)
Opel Astra G 1.6 16V, 74kW - 1998 (X16XEL)
+ Opel Meriva 1.7 DTi - 2005 +
+ Škoda 105L +
Opel Astra G 1.6 16V, 74kW - 1998 (X16XEL)
+ Opel Meriva 1.7 DTi - 2005 +
+ Škoda 105L +
- Mike.S
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 28 zář 2007, 13:15
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: PROBLEM !!!
podívej se na víčko oleje, jestli je tam šlem, tak máš nejspíš prasklé těsnění pod hlavou
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........