Možnosti vibrace volantu, co jsem za pár let osobně zjistil:
1) Špatně vyvážené
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Pokud máš lepené závaží ( což dává většina lidí na ALU disky na léto ), tak stačí i sebemenší odchylka
-----------------------
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Pokud máš nabouchávací závaží, tak se málo kdy stane že by byl s tímto vyvážením problém
2) Bouchlý disky
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Záleží jak moc hlubokou díru vymeteš v silnici a také kterou částí kola
-------------------
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Pokud ji vymeteš krajem disku, tak to poznáš hned na pohled jakmile kolo z auta sundáš. V tomto případě mě vždy začal ihned unikat vzduch z pneu
-------------------
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Pokud ji vymeteš středem disku, tak to mnohdy ani nepoznáš
3) Špatné pneu
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Některé pneu jsou méně kvalitní a tudíž se začne vzorek jakoby trhat. To poznáš už při pohledu na pneu, jestli není vzorek poškozený ve směru otáčení
------------------
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Pokud vymeteš díru v silnici a pneu není moc kvalitní, tak se ti jednak může rovněz potrhat vzorek ( viz o řádek výše ) a nebo dokonce poškodit boční výztuha pneu ( některé pneu mají zesílené bočnice )
4) Odcvaknutý plastový kryt nadkolí
Jinak jak psali i ostatní, mohou to dělat např. poklice
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Pak také čepy řízení apod, ale to by si měl i jiné příznaky než pouhé vibrace volante při vyšší rychlosti
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)