brzdy kopou, nemam ABS
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: brzdy kopou, nemam ABS
Pokud mají kotouče dostatečnou tloušťku je možno je sestružit.Nejlepší řešení je stružička,která se montuje místo třmenu a dvěma noži současně se kotouč srovná.Tento "zázrak" již používám asi 15let.
- Reklama
Re: brzdy kopou, nemam ABS
Denny, to máš na servisu? To chci vidět, jak to vypadá, slyším něco takového poprvé, ale rozhodně to musí být parádička.
END
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: brzdy kopou, nemam ABS
Ti asi budu muset udělat exkursi .A pak tě vyzkouším ze znalostí co tam mám
Re: brzdy kopou, nemam ABS
jde to i na klasickém soustruhu, ale pouze 1x uchytit. nesmi se znovu upínat.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Re: brzdy kopou, nemam ABS
Se stáčením kotoučů už neriskuji, taky jsem měl křivé (pravda na jiném autě- MB 220D), stočil jsem, už to potom nekopalo . Pak jsem jednou z prudka šlápl na brzdu a uslyšel rup, rup a kotouče na předku se prostě odlomily (je fakt že motor u piána měl 300 kg a kozouče měly tak 12 mm). Byl jsem následně poučen jedním odborníkem na MB, že na kotouči je v patce, kde se spojuje třecí(brzdná) část s částí, která drží na šroubech (jak se říká ve vinglu), je tento kotouč naschvál zeslaben, aby se při velkém sjetí ulomil. A jak řekl, tak se i mě stalo.
Myslím si že jakýkoliv nový double kotouč bude lepší než ojetý a pokřivený (je potřeba se zamyslet, jak k poškození došlo - přehřátím, negunguje prase ?) a ceny zase nejsou tak závratné. Je fakt že cca 2000,- Kč/sada, může být pro někoho spoustu peněz, ale ono zastupování před soudem, když neubrzdíš před přechodem u školy, taky něco stojí. Přesně podle staré zásady:"Co neubrzdíš, to neukecáš!" Pánové, když nesvítí jedno světlo, zlobí EGR, výfuk je děravej, stěrače špatně stírají tj. blbé, ale dá se s tím jezdit hodně dlouho. Ale bez řádně fungujících brzd?
A ještě dodatek, fakt pochybuji, že na tom autě nemá ABS. Já mám Astru úplného "pitomce" a jediné co to auto má z nadstandardní výbavy je ABS!
Myslím si že jakýkoliv nový double kotouč bude lepší než ojetý a pokřivený (je potřeba se zamyslet, jak k poškození došlo - přehřátím, negunguje prase ?) a ceny zase nejsou tak závratné. Je fakt že cca 2000,- Kč/sada, může být pro někoho spoustu peněz, ale ono zastupování před soudem, když neubrzdíš před přechodem u školy, taky něco stojí. Přesně podle staré zásady:"Co neubrzdíš, to neukecáš!" Pánové, když nesvítí jedno světlo, zlobí EGR, výfuk je děravej, stěrače špatně stírají tj. blbé, ale dá se s tím jezdit hodně dlouho. Ale bez řádně fungujících brzd?
A ještě dodatek, fakt pochybuji, že na tom autě nemá ABS. Já mám Astru úplného "pitomce" a jediné co to auto má z nadstandardní výbavy je ABS!
Astra J 1.7 CDTI ST, 96000 km.