brzdy kopou, nemam ABS

Brzdy, tlumiče, výfuk, prostě o všem co je pod autem.
Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: brzdy kopou, nemam ABS

Příspěvek od denny » 28 lis 2009, 20:25

Pokud mají kotouče dostatečnou tloušťku je možno je sestružit.Nejlepší řešení je stružička,která se montuje místo třmenu a dvěma noži současně se kotouč srovná.Tento "zázrak" již používám asi 15let.

Reklama
 

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: brzdy kopou, nemam ABS

Příspěvek od Trdlo » 28 lis 2009, 21:14

Denny, to máš na servisu? To chci vidět, jak to vypadá, slyším něco takového poprvé, ale rozhodně to musí být parádička. 8)
END

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: brzdy kopou, nemam ABS

Příspěvek od denny » 28 lis 2009, 22:21

Ti asi budu muset udělat exkursi :D .A pak tě vyzkouším ze znalostí co tam mám :lol:

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: brzdy kopou, nemam ABS

Příspěvek od spermin » 29 lis 2009, 10:59

jde to i na klasickém soustruhu, ale pouze 1x uchytit. nesmi se znovu upínat.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Pavel V.
Příspěvky: 71
Registrován: 28 srp 2007, 12:54
Bydliště: Brno a okolí

Re: brzdy kopou, nemam ABS

Příspěvek od Pavel V. » 04 pro 2009, 10:39

Se stáčením kotoučů už neriskuji, taky jsem měl křivé (pravda na jiném autě- MB 220D), stočil jsem, už to potom nekopalo :D . Pak jsem jednou z prudka šlápl na brzdu a uslyšel rup, rup a kotouče na předku se prostě odlomily (je fakt že motor u piána měl 300 kg a kozouče měly tak 12 mm). Byl jsem následně poučen jedním odborníkem na MB, že na kotouči je v patce, kde se spojuje třecí(brzdná) část s částí, která drží na šroubech (jak se říká ve vinglu), je tento kotouč naschvál zeslaben, aby se při velkém sjetí ulomil. A jak řekl, tak se i mě stalo.
Myslím si že jakýkoliv nový double kotouč bude lepší než ojetý a pokřivený (je potřeba se zamyslet, jak k poškození došlo - přehřátím, negunguje prase ?) a ceny zase nejsou tak závratné. Je fakt že cca 2000,- Kč/sada, může být pro někoho spoustu peněz, ale ono zastupování před soudem, když neubrzdíš před přechodem u školy, taky něco stojí. Přesně podle staré zásady:"Co neubrzdíš, to neukecáš!" Pánové, když nesvítí jedno světlo, zlobí EGR, výfuk je děravej, stěrače špatně stírají tj. blbé, ale dá se s tím jezdit hodně dlouho. Ale bez řádně fungujících brzd?
A ještě dodatek, fakt pochybuji, že na tom autě nemá ABS. Já mám Astru úplného "pitomce" a jediné co to auto má z nadstandardní výbavy je ABS!
Astra J 1.7 CDTI ST, 96000 km.

Odpovědět