Brzdy, tlumiče, výfuk, prostě o všem co je pod autem.
Eddy
Příspěvky: 101 Registrován: 08 led 2009, 13:59
Bydliště: Hlohovec, Slovakia
Příspěvek
od Eddy » 08 led 2009, 14:26
Ahojte, Astráci som tu nový tak chcem prispieť svojim poznatkom. Blbne mi kontrolka ABS na Astre 2.0 DTL a diagnostika ukázala chybu snímača pravého predného kola /pri spolujazdcovi/ a tachometer/rýchlosť/ mi ukazuje OK.
Astra G, Y20DTL /60kW/r.v.99
Trdlo
Příspěvky: 6220 Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd
Příspěvek
od Trdlo » 08 led 2009, 14:38
No nevím co tím chtěl autor říct....
Potřebuješ vyměnit snímač na pravém kole, tedy pravý náboj. Snímač pro tacho je v levém náboji....
END
Slag
Příspěvky: 1153 Registrován: 09 led 2007, 09:13
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Slag » 08 led 2009, 15:10
Spíš jde o to zjistit, kterej náboj je v hajzlu...páč náboj SKF na přední nápravu je stejnej pro levý i pravý kolo.
VKBA 3510 = 4 díry bez ABS
VKBA 3511 = 4 díry s ABS
VKBA 3512 = 5 děr bez ABS
VKBA 3513 = 5 děr s ABS
Astra 1.4 (X14XE) , sedan, r.v. 98, ABS, pal. PC, CCR600 8 repro, 2x el. okna, sport. sedačky, orig. 15" alu...
FOTO
VW T3 Caravelle GL 1.6TD
slag.loziska@email.cz
Trdlo
Příspěvky: 6220 Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd
Příspěvek
od Trdlo » 08 led 2009, 15:13
Slag píše: Spíš jde o to zjistit, kterej náboj je v hajzlu...páč náboj SKF na přední nápravu je stejnej pro levý i pravý kolo.
VKBA 3510 = 4 díry bez ABS
VKBA 3511 = 4 díry s ABS
VKBA 3512 = 5 děr bez ABS
VKBA 3513 = 5 děr s ABS
Píše že mu diag. ukázala pravej, a tacho mu jde v poho, to je v levým, takže opavdu pravý.
END
Motorkar
Příspěvky: 8 Registrován: 08 led 2009, 15:31
Příspěvek
od Motorkar » 08 led 2009, 15:38
no ja mam podobny problem,z nicoho nic my zacalo svietit ABS a TC.Asi po troch dnoch prestal ist tacho.Moze byt ze by odisly hned dve cidla naraz?
Trdlo
Příspěvky: 6220 Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd
Příspěvek
od Trdlo » 08 led 2009, 15:58
Může, nebo taky jen jedno, levý.
Chce to napíchnout na diagnostiku a hned budeš chytřejší.
END
Motorkar
Příspěvky: 8 Registrován: 08 led 2009, 15:31
Příspěvek
od Motorkar » 08 led 2009, 16:32
este mam otazku ci to moze byt aj iba kontakt.Pred nedavnom so menil platnicky a asi tri dny potom to prestalo ist.
Trdlo
Příspěvky: 6220 Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd
Příspěvek
od Trdlo » 08 led 2009, 16:36
To může, prostříkni to a uvidíš.
END
Motorkar
Příspěvky: 8 Registrován: 08 led 2009, 15:31
Příspěvek
od Motorkar » 08 led 2009, 16:39
Diky moc za radu a cim je to najlepsie prestreknut?Bude stacit aj CONTOX.
Trdlo
Příspěvky: 6220 Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd
Příspěvek
od Trdlo » 08 led 2009, 16:42
Jo, bohatě stačí.
END
Motorkar
Příspěvky: 8 Registrován: 08 led 2009, 15:31
Příspěvek
od Motorkar » 08 led 2009, 16:43
diky skusim a dam vediet ci pomohlo.
Trdlo
Příspěvky: 6220 Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd
Příspěvek
od Trdlo » 08 led 2009, 16:45
Když Ti nepomůže ten spray, tak určitě
Slag .
END
Slag
Příspěvky: 1153 Registrován: 09 led 2007, 09:13
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Slag » 08 led 2009, 18:47
Trdlo píše: Píše že mu diag. ukázala pravej, a tacho mu jde v poho, to je v levým, takže opavdu pravý.
Nehádám se...jen řikám, že levej náboj je stejnej jako pravej...tzn, že třeba v obchodě nemusíš hlásit na kterou stranu potřebuješ náhradní díl
...tudíž asi budou obě čidla v obou
Astra 1.4 (X14XE) , sedan, r.v. 98, ABS, pal. PC, CCR600 8 repro, 2x el. okna, sport. sedačky, orig. 15" alu...
FOTO
VW T3 Caravelle GL 1.6TD
slag.loziska@email.cz
Trdlo
Příspěvky: 6220 Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd
Příspěvek
od Trdlo » 08 led 2009, 20:40
Slag píše:
Nehádám se...jen řikám, že levej náboj je stejnej jako pravej...tzn, že třeba v obchodě nemusíš hlásit na kterou stranu potřebuješ náhradní díl
...tudíž asi budou obě čidla v obou
No ty jsi na to odborník, s Tebou bych se ani nepřel, je dost možný, že jsou v obou, ale napojuje se to na levý (tacho) tak když mu jde normálně, má asi opravdu pryč pravý.
END
Eddy
Příspěvky: 101 Registrován: 08 led 2009, 13:59
Bydliště: Hlohovec, Slovakia
Příspěvek
od Eddy » 09 led 2009, 12:56
Díky, za príspevky aj ja skusím ten KONTOX a dám vedieť či pomohol. Čaute !
Astra G, Y20DTL /60kW/r.v.99