
klepání přední nápravy
- Reklama
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 06 lis 2006, 09:20
- Bydliště: Havířov
moje lehke poklepavani klepani od predni napravy na mensich nerovnostech znamenalo pri jednom servisnim zasahu: vymenu 2 cepu rizeni, 2 tycek rizeni a 2 vzper stabilizatoru, bratru za 4.900 i s geometrii
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm
Re: klepání přední nápravy
po vymene tohto capu geometriu netreba robit.Ak by si menil aj zvisly cap tak tam je geometria potrebna.Na tvojom mieste vymenim obidve
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 06 lis 2006, 09:20
- Bydliště: Havířov
Nejčastěji se mění tyčky stabilizátoru. Po našich cestách vydrží okolo 50 tis km. Čepy ramene a čepy řízení se začínají projevovat tak po 120 tis km. Jsou ale i případy že vydrží i 200 tis km. Pokud tedy máš najeto víc jak 150 tis km, doporučoval bych udělat vše.
Pokud se mění jen tyčky stabilizátoru, geometrie se dělat nemusí, pokud čepy ramene nebo čepy řízení, je třeba ji udělat.
Pokud se mění jen tyčky stabilizátoru, geometrie se dělat nemusí, pokud čepy ramene nebo čepy řízení, je třeba ji udělat.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line

Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Nejjednodušší je dát auto na zvedák a zkustit zahýbat tyčkami stabilizátoru, řízení nebo kolem (do strany kvůli zjištění vůle čepu). Pokud je někde vůle, tak příslušnou součástku vyměnit. Doporučuji měnit zároveň obě strany aby se to za pár tisíc km nemuselo dělat znovu i na druhé straně.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line

Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Pokud to jsou tyčky stabilizátoru, tak stačí klidně i rozhoupat auto na zemi a poslouchat odkud to klepe.....pak jak říká, zjistit vůle jednotlivých dílů. Věř mi rozdíl nových a opotřebených je extrémně znát. Já měnil i tlumiče co byly ješte originál a ty klepali taky, protože už byla strašně zpuchřelá guma v tom oku. Prostě klepat můžou všechny ty mršky.RomanK píše:Nejjednodušší je dát auto na zvedák a zkustit zahýbat tyčkami stabilizátoru, řízení nebo kolem (do strany kvůli zjištění vůle čepu). Pokud je někde vůle, tak příslušnou součástku vyměnit. Doporučuji měnit zároveň obě strany aby se to za pár tisíc km nemuselo dělat znovu i na druhé straně.
Víc kW je víc kW, to neokecáš ....
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic. ... 2064#82064
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic. ... 2064#82064
Ako zistím že su tie tyčky zle? Ja som s nimi skúšal trochu pokyvať a išli podozrivo ľahko, ale iba zo strany na stranu, nie z dola na hor. Su teda v haji? Ak ano tak je to ok a vymením to. Začína mi tam niečo klepkať a vrzgať a už som z toho nervozny, hlavne ked idem do zákrutyRomanK píše:Nejjednodušší je dát auto na zvedák a zkustit zahýbat tyčkami stabilizátoru, řízení nebo kolem (do strany kvůli zjištění vůle čepu). Pokud je někde vůle, tak příslušnou součástku vyměnit. Doporučuji měnit zároveň obě strany aby se to za pár tisíc km nemuselo dělat znovu i na druhé straně.

X20DTL-G CARAVAN, AUTOMAT, PC, TEMPOMAT, KLIMA, KOŽA, 100 EDITION
-
- Příspěvky: 108
- Registrován: 31 črc 2006, 08:49
tycky
tycky vymente hned jak citite vuli na naprave. Stoji 600 korun a vetsinou to pomuze.
Rozhoupej auto a poslouchej...když klepe....vyměň tyčky...90% jsou to onySršeň píše:Ako zistím že su tie tyčky zle? Ja som s nimi skúšal trochu pokyvať a išli podozrivo ľahko, ale iba zo strany na stranu, nie z dola na hor. Su teda v haji? Ak ano tak je to ok a vymením to. Začína mi tam niečo klepkať a vrzgať a už som z toho nervozny, hlavne ked idem do zákrutyRomanK píše:Nejjednodušší je dát auto na zvedák a zkustit zahýbat tyčkami stabilizátoru, řízení nebo kolem (do strany kvůli zjištění vůle čepu). Pokud je někde vůle, tak příslušnou součástku vyměnit. Doporučuji měnit zároveň obě strany aby se to za pár tisíc km nemuselo dělat znovu i na druhé straně.
Víc kW je víc kW, to neokecáš ....
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic. ... 2064#82064
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic. ... 2064#82064