Čefa představuje . . . . .
Napsal: 31 bře 2011, 18:39
KONEČNĚ JSEM NAŠEL ČAS NA PŘEDVEDENÍ - po dvou srazech a před třetím asi nejvyšší čas . . . . .
Na základě fotografií emailem jsem si nechal dovézt z Itálie tuto Žofku v dubnu roku 2009. Model 2000 1,8 16V výbava CDX. Najeto 76 600 Km při koupi, teď 95 000 Km. Na zadku měla bebino – vlivem nepříliš šikovného klempíře je to viditelné i teď. Místo kol měla škaredý plechy a plastový puklice NONAME. (při první jízdě jsem jednu hned ztratil). Takže plány do budoucna byly jasné-kola ! Jelikož jsme ve firmě používali auta s xenony tak další úkol byl origo xenony, které jsem koupil o dva měsíce dřív než auto – dobrá koupě. Na inzerát zřejmě jednoho z členů tady. Nechal jsem našopovat výfuk hliníkem v domění, že déle vydrží – blbost ! U svodů se hliník rozteče a odloupe a na zadním díle zateče voda se solí pod dvojitý plášť samotného výfuku a odloupne se to i našopované. Prostřední díl je stejně v pořádku jako na každé jiné s tolika kilometry, která předtím jezdila v Itálii. Na zadní nápravě byly pružiny s pružinami uprostřed – ani RomanK neví-nezná proč. Auto bylo celkově o 3cm výš než jiná Žofka a jízdně při nezatíženém autě poskakovala. Po výměně za předepsané se uklidnila.
Na základě fotografií emailem jsem si nechal dovézt z Itálie tuto Žofku v dubnu roku 2009. Model 2000 1,8 16V výbava CDX. Najeto 76 600 Km při koupi, teď 95 000 Km. Na zadku měla bebino – vlivem nepříliš šikovného klempíře je to viditelné i teď. Místo kol měla škaredý plechy a plastový puklice NONAME. (při první jízdě jsem jednu hned ztratil). Takže plány do budoucna byly jasné-kola ! Jelikož jsme ve firmě používali auta s xenony tak další úkol byl origo xenony, které jsem koupil o dva měsíce dřív než auto – dobrá koupě. Na inzerát zřejmě jednoho z členů tady. Nechal jsem našopovat výfuk hliníkem v domění, že déle vydrží – blbost ! U svodů se hliník rozteče a odloupe a na zadním díle zateče voda se solí pod dvojitý plášť samotného výfuku a odloupne se to i našopované. Prostřední díl je stejně v pořádku jako na každé jiné s tolika kilometry, která předtím jezdila v Itálii. Na zadní nápravě byly pružiny s pružinami uprostřed – ani RomanK neví-nezná proč. Auto bylo celkově o 3cm výš než jiná Žofka a jízdně při nezatíženém autě poskakovala. Po výměně za předepsané se uklidnila.