Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE str 26 - vyměna výfuku
Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8
Protože jedna jednotka nefungovala jak má a vše nasvědčovalo špatnému přiletování kabelů, kontaktoval jsem prodejce a ten mi dovolil krabičku otevřít a spoje přeletovat bez ztráty záruky. Přeletování nepomohlo, ale aspoň vám můžu ukázat co si za 2.100 - 8.000 Kč kupujeme.
1,6 X16XEL
- Reklama
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8
Pěkný hov.o za ty prachy... Sem se akorát nasral...
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8
co jsem zkoumal možnosti tak jsem viděl tuten odkaz
http://www.e85sokolov.wbs.cz/Prestavba- ... a-E85.html
a v referencích jsou krásně vidět uplně stejné krabičky
takže v čr se asi nic jiného nenajde
http://www.e85sokolov.wbs.cz/Prestavba- ... a-E85.html
a v referencích jsou krásně vidět uplně stejné krabičky
takže v čr se asi nic jiného nenajde
Born From Jets
Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8
No to je jasný. Liší se max samolepkou a hrabičkou, ve který přijdou. Mě to přišlo jen v bublinkový obálce, proto cena 2150 Kč
Marťas - co si čekal? Nic složitýho to být ani nemohlo. Naopak bych byl rád, že tam toho je tak málo. Aspoň se toho nemá tolik co rozbít
Jinak výrobní náklady budou určitě nízký. Ale to je fuk. Sám si to udělat neumím a pokud bude vše šlapat jak má, tak bych to mohl mít do 0,5 - 0,75 roku zpátky.
Tohle je ten procesor - odhalil ho Kroup ve svém tématu Projekt Astra lihová
http://www.gme.cz/mikroprocesory-atmel- ... -p432-201/
Marťas - co si čekal? Nic složitýho to být ani nemohlo. Naopak bych byl rád, že tam toho je tak málo. Aspoň se toho nemá tolik co rozbít
Jinak výrobní náklady budou určitě nízký. Ale to je fuk. Sám si to udělat neumím a pokud bude vše šlapat jak má, tak bych to mohl mít do 0,5 - 0,75 roku zpátky.
Tohle je ten procesor - odhalil ho Kroup ve svém tématu Projekt Astra lihová
http://www.gme.cz/mikroprocesory-atmel- ... -p432-201/
1,6 X16XEL
Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8
TWL tak když na to tak koukám, tak někdo kdo si kdysi uměl uděla plošňák (a že tady těch nadšenců bylo) by si to dokázal zbastlit klidně sám a možná že sou tady i koumáci co by to uměli i naprogramovat
No nic, už podle toho že to jen přidává palivo E85 aby nebyli starty v zimě problém, tak to mne zklamalo. Já myslel že to má palivo šetřit a né korigovat jen studené starty, takže za mne - je to darhý i za cenu pod 1T kačen
No nic, už podle toho že to jen přidává palivo E85 aby nebyli starty v zimě problém, tak to mne zklamalo. Já myslel že to má palivo šetřit a né korigovat jen studené starty, takže za mne - je to darhý i za cenu pod 1T kačen
Mobil : 602318645
Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8
No určitě by si to někdo dokázal udělat sám. Důkazem může být tenhle borec(tkupilik), co si sám upravil FW v tý krabičce.
http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/view ... 3cbd792969
Na str. 4 jsou fotky, co se mu stalo. Ale toho bych se v našem případě nebál. My máme ty kvalitnější silnější dráty
Jinak krabička dělá jen to, že prodlužuje dobu vstřiku. Jsou tam celkem 4 režimy. E70, E85, Auto a studený start. Každej režim se programuje sólo. Z výroby je to nastavují, že E70 má prodloužení o 5-8%, E85 20-30%, Auto 10-15% a studený start 30-60%. Režim studenýho startu je,že to prodlouží na těch cca 50% a potom to, snad postupně, minutu ubírá až na prodloužení nastaveného režimu.
A pokud jsem to pochopil, tak to šetří tím, že to prodlouží tu dobu vstřiku a lamda potom nevyhodnocuje směs jako chudou a jednotka auta se to nesnaží doregulovat.
http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/view ... 3cbd792969
Na str. 4 jsou fotky, co se mu stalo. Ale toho bych se v našem případě nebál. My máme ty kvalitnější silnější dráty
Jinak krabička dělá jen to, že prodlužuje dobu vstřiku. Jsou tam celkem 4 režimy. E70, E85, Auto a studený start. Každej režim se programuje sólo. Z výroby je to nastavují, že E70 má prodloužení o 5-8%, E85 20-30%, Auto 10-15% a studený start 30-60%. Režim studenýho startu je,že to prodlouží na těch cca 50% a potom to, snad postupně, minutu ubírá až na prodloužení nastaveného režimu.
A pokud jsem to pochopil, tak to šetří tím, že to prodlouží tu dobu vstřiku a lamda potom nevyhodnocuje směs jako chudou a jednotka auta se to nesnaží doregulovat.
1,6 X16XEL
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8
No já nevím za ty prachy to je fakt předražený
Naposledy upravil(a) Marťasek dne 25 led 2014, 12:28, celkem upraveno 1 x.
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8
Naposledy upravil(a) Marťasek dne 25 led 2014, 12:28, celkem upraveno 1 x.
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8
Tak to je fakt hrůza!!!
Vypadá to, že úkolem opravdu bylo to tam nabastlit, nikoliv se vyvarovat možných problémů s vlhkostí a přechodovými odpory. Kdyby bylo na mně, tak bych se snažil to udělat tak, aby se vše dalo jednoduše a beze stop uvést do původního stavu. Kontakty ke vstřikům jsou čtyři a vyházejí z ŘJ motoru. V tomto místě bych je vytáhnul z konektoru a do konektoru bych dal nové piny s potřebnou délkou drátu. Stávající vytáhnuté piny bych propojil s dalšími čtyřmi dráty a spoj ošetřil smršťovací bužírkou kvůli vlhkosti. Tímto by mi z konektoru ŘJ motoru vycházelo dalších osm drátů (4x vývod z jednotky a 4x na vstřiky). 4 dráty bych dal na čtyřnásobný přepínač, aby se dal jednoduše eliminovat případný problém s jednotkou E85. Podle desky jednotky je vidět, že signál z jednotky motoru (pro jednotlivý vstřik) jde do jednotky E85 a pak z ní ven na vstřik. Zakže osm drátů se týká vstřiků, a já mám z jednotky nachystaných právě osm drátů. Takže to stačí propojit a umístit někam, kde by byla jednotka E85 chráněna proti vlhkosti a zase ne moc daleko od ŘJ motoru kvůli délce kabelu a případným zákmitům. Pokud budu chtít vyřadit jednotku E85, přepnu přepínač. Pokud budu chtít jednotku E85 demontovat, v konektoru vytáhnu nové piny a vrátím zpět původní. Lišty se vstřiky jsem se ani nedotknul, jediné co potřebuji, je přepínač, 4x pin do jednotky s kusem drátu, 4x drát ukončený zlaceným pinem, stejně jako vypadá pin v ŘJ motoru (třeba z nějakého konektoru PSH02-04PG), kousek smršťovací bužírky a černou látkovou izolační pásku TESA. Při troše pečlivosti to na autě nepůjde ani vidět a svůj účel by to jistě splnilo. Ovšem tohle...
Vypadá to, že úkolem opravdu bylo to tam nabastlit, nikoliv se vyvarovat možných problémů s vlhkostí a přechodovými odpory. Kdyby bylo na mně, tak bych se snažil to udělat tak, aby se vše dalo jednoduše a beze stop uvést do původního stavu. Kontakty ke vstřikům jsou čtyři a vyházejí z ŘJ motoru. V tomto místě bych je vytáhnul z konektoru a do konektoru bych dal nové piny s potřebnou délkou drátu. Stávající vytáhnuté piny bych propojil s dalšími čtyřmi dráty a spoj ošetřil smršťovací bužírkou kvůli vlhkosti. Tímto by mi z konektoru ŘJ motoru vycházelo dalších osm drátů (4x vývod z jednotky a 4x na vstřiky). 4 dráty bych dal na čtyřnásobný přepínač, aby se dal jednoduše eliminovat případný problém s jednotkou E85. Podle desky jednotky je vidět, že signál z jednotky motoru (pro jednotlivý vstřik) jde do jednotky E85 a pak z ní ven na vstřik. Zakže osm drátů se týká vstřiků, a já mám z jednotky nachystaných právě osm drátů. Takže to stačí propojit a umístit někam, kde by byla jednotka E85 chráněna proti vlhkosti a zase ne moc daleko od ŘJ motoru kvůli délce kabelu a případným zákmitům. Pokud budu chtít vyřadit jednotku E85, přepnu přepínač. Pokud budu chtít jednotku E85 demontovat, v konektoru vytáhnu nové piny a vrátím zpět původní. Lišty se vstřiky jsem se ani nedotknul, jediné co potřebuji, je přepínač, 4x pin do jednotky s kusem drátu, 4x drát ukončený zlaceným pinem, stejně jako vypadá pin v ŘJ motoru (třeba z nějakého konektoru PSH02-04PG), kousek smršťovací bužírky a černou látkovou izolační pásku TESA. Při troše pečlivosti to na autě nepůjde ani vidět a svůj účel by to jistě splnilo. Ovšem tohle...
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8
jasně Romane, tak jak píšeš by to bylo supr
Naposledy upravil(a) Marťasek dne 25 led 2014, 12:28, celkem upraveno 1 x.
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 21 bře 2012, 18:18
Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8
Zdravím, nárazník 400 kč a dveře 500 kč.
Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8
moje řešení velmi jednoduché, do -4°C funguje, nyní snad se zimní směsi i při-6°C bez problému a 10x levnější, jinak
toto řeší za přijatelnou cenu Alzafír
toto řeší za přijatelnou cenu Alzafír
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8
Počkej, počkej!!! Aleš to dotáhl do konce? Že se mi potvora neozval jak to dopadlo?!! Říkal že něco kuje, ale byl tajemný jako hrad v Karpatech
Tak že máš tu jeho úpravu přímo na éčko?
Tak že máš tu jeho úpravu přímo na éčko?
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8
Nevyhnutelné se stalo skutečností. Dneska jsem málem zůstal viset u kaflandu tak že nas. jsem zajel pro novou baterii a jen tak si nechal přeměřit tu původní. Byla totálně odepsaná startovací proud měla jen 25% s původní hodnoty
Tak že 1670kč Varta 61A 600mAH Trio Silver
No uvidím zda se i teď objeví můj problém s náhodným totálním okamžitým vybitím baterie...
Tak že 1670kč Varta 61A 600mAH Trio Silver
No uvidím zda se i teď objeví můj problém s náhodným totálním okamžitým vybitím baterie...
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504