provozní teplota 1.8,16V
provozní teplota 1.8,16V
Nazdárek,
mám nově Zafiru 1.8.16V (92kW) a mám k ní jeden dotaz: Auto se celkem normálně ohřejvá a po cca 4 kilometrech začne teploměr stoupat hore.Postupně vyleze lehce nad 80st a tam se při normální jízdě drží.Jedu-li ale pak např. z kopce,(neutral i rychlostl), začne ručka klesat a jedu-li z kopce dlouho, klesne klidně i na "nulu".Celkově abych auto ohřál na nějakejch 90st nebo přes, to musím hóódně popojíždět po městě,,, je to normál nebo mám termostat v tahu???Nebo něco jinýho?
JInak spotřeba cca 8,7 kombinovaná - což je asi v normě - nebo? Díky za názory...
mám nově Zafiru 1.8.16V (92kW) a mám k ní jeden dotaz: Auto se celkem normálně ohřejvá a po cca 4 kilometrech začne teploměr stoupat hore.Postupně vyleze lehce nad 80st a tam se při normální jízdě drží.Jedu-li ale pak např. z kopce,(neutral i rychlostl), začne ručka klesat a jedu-li z kopce dlouho, klesne klidně i na "nulu".Celkově abych auto ohřál na nějakejch 90st nebo přes, to musím hóódně popojíždět po městě,,, je to normál nebo mám termostat v tahu???Nebo něco jinýho?
JInak spotřeba cca 8,7 kombinovaná - což je asi v normě - nebo? Díky za názory...
Zafira 1.8;16V,92kW- Elegance
- Reklama
záleží jak to bylo v zimě, tam se to hodně projeví...
měl jsem podobné potíže co ty a po výměně termostatu je to permanentně na devadesáti stupních, což mi vyhovuje
termostat je záležitost pár stovek (samotný) nebo asi 1500Kč (vč. pouzdra, to může být třeba vymleté) - a vyměníš to sám v garáži za půl hodiny
měl jsem podobné potíže co ty a po výměně termostatu je to permanentně na devadesáti stupních, což mi vyhovuje
termostat je záležitost pár stovek (samotný) nebo asi 1500Kč (vč. pouzdra, to může být třeba vymleté) - a vyměníš to sám v garáži za půl hodiny
Naposledy upravil(a) sovicka dne 23 kvě 2008, 19:29, celkem upraveno 1 x.
Astra G sportive r.v. 99, 3dv, X18XE1 (jezdí i pod 6l/100km!), polarmeerblau, pár vychytávek, žádný tuzing... - a najdete jí tady: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 821#120821
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 06 lis 2006, 09:20
- Bydliště: Havířov
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 06 lis 2006, 09:20
- Bydliště: Havířov
ale kdyz jsemja mel mrtvej termostat (stale otevreny velky okruh), tak to pomale ohrivani po startu + padani teploty na neutral byly jen 2 priznaky: treti byl ze pri popojizdeni v kolonach (nebo i kratkem stani na semaforech) neustale teplota pres 90 a caste zapinani vetraku na chladici - to jak se snazil porad zchladit ten stale otevreny velky okruh
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm
Tak je to asi jasný,,,termostat bude asi na výměnu Poradíte ještě kde se dá za rozumný peníze sehnat? U Opla mi řekli 1980kč za celej a že prej není moc dobrý měnit jenom tu vložku... že to většinou nefachá jak má,,,.Jo a co ta spotřeba u tohodel motoru? Jezdíte obdobně nebo?A to to dost šetřim (2-4tis. otáček)
Zafira 1.8;16V,92kW- Elegance
já ho kupoval na mjauto.cz ... naprostá spokojenost = rychle vyexpedovali, za parádní cenu, super přístup (dobře, ten katalog není nejpřehlednější, ale normálně pošleš email a poradí ti)
kombinovanou spotřebu mám jen lehce nad osm litrů = a to jezdím dost malé vzdálenosti, takže je to spíš jako kdybych jezdil jen město (dost ho šetřím, no)
...jo, kupoval jsem taky s vložkou, protože kdyby to náhodou nepasovalo, tak samotná vložka se shání blbě
kombinovanou spotřebu mám jen lehce nad osm litrů = a to jezdím dost malé vzdálenosti, takže je to spíš jako kdybych jezdil jen město (dost ho šetřím, no)
...jo, kupoval jsem taky s vložkou, protože kdyby to náhodou nepasovalo, tak samotná vložka se shání blbě
Astra G sportive r.v. 99, 3dv, X18XE1 (jezdí i pod 6l/100km!), polarmeerblau, pár vychytávek, žádný tuzing... - a najdete jí tady: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 821#120821