Stránka 1 z 1
EGR
Napsal: 19 lis 2007, 21:50
od libor pospisl
DNES jse zaslepil egr ventil na motoru 1.8.
Zatím žádný problém jen je to jiné než u 1.6 kde ventil funguje na opak, U 1.6 jehla při otevirání zajíždi do vnitř takže stačí hlinikový plech o síle 3mm.
U 1.8 jehla při otevirání vyjíždí ven tak jse použil hliník 10mm z vyfrézovaným otvorem projehlu do hloubky 7.mm
Napsal: 20 lis 2007, 08:59
od ANTIMON
U 1,8 taky stačí 3 mm hliníkový plech.Jenom ho dáš na blok motoru pod mezikus,na kterém je egr ventil.
Napsal: 20 lis 2007, 16:37
od libor pospisl
To by musela být vyfrézovaná dira přes celou tlouštku plechu protože osazení zavřeného ventilu je přesně 3mm a ventil byl zaslepen jen odvodem.
Proto jsem volil 10mm
Napsal: 20 lis 2007, 16:41
od libor pospisl
omlouvám se to mě nenapadlo že to dát pod mezikus je to míň pracné.
Napsal: 21 lis 2007, 07:16
od ANTIMON
Omlouvat se nemusíš.Od toho tu forum je,abychom si poradili.Každý má nějakou tu svou zkušenost.Pro někoho je jednodušší si sehnat tenší hliníkový plech jak 10 mm.Nehledě na možnost vyfrézování díry na jehlu.
Napsal: 21 lis 2007, 16:34
od duff74
Tak jestli jsem to dobře pochopil, tak je technicky jednodušší zaslepit otvor na bloku motoru před kusem, na kterém je přišroubován egr. Měl jsem sundaný jen egr, tak nevím jak je to na tom bloku. Pokud jsou tam dva otvory jak pod egrem, který zaslepit? Nebo oba? Přijde mi to fakt jednodušší, než shánět 10 mm hliník a shánět někoho s frézou.
Napsal: 21 lis 2007, 17:04
od Majklus
Mam 1,6 16V Z16XE motor,nevite teda jak tam ta jehla vyjizdi?Dik
Napsal: 21 lis 2007, 19:42
od libor pospisl
mame v praci frezku a materiál tak proto jsem to dělal takhle, to řešení to zaslepit hned u bloku je ale jednoduší a dá se udělat i doma.
Lepší je zaslepit obě díry,zamezíte zanášení ventilu ale nejprve je lepší ventil vyčistit a nakonzervovat.
U 1.6 se ten plech dává přímo pod ventil ale musí se zahloubit díra pro jehlu asi 1mm,beru to podle vectry 1.6.
Napsal: 21 lis 2007, 21:17
od duff74
libor pospisl píše:mame v praci frezku a materiál tak proto jsem to dělal takhle, to řešení to zaslepit hned u bloku je ale jednoduší a dá se udělat i doma.
Lepší je zaslepit obě díry,zamezíte zanášení ventilu ale nejprve je lepší ventil vyčistit a nakonzervovat.
U 1.6 se ten plech dává přímo pod ventil ale musí se zahloubit díra pro jehlu asi 1mm,beru to podle vectry 1.6.
Pokud máš přístup k materiálu a ke stroji, tak není co řešit. Já si musím vystačit s domácí dílnou. Zítra na to mrknu.
Napsal: 22 lis 2007, 16:11
od Majklus
muzes dat fota jak to tak asi ma vypadat ta podlozka?
Napsal: 22 lis 2007, 16:51
od duff74
Tak jsem dneska zaslepil AGR ventil a to na bloku motoru. Auto se chová normálně a ŘJ nesignalizuje žádnou chybu. Na můj vkus to bylo až moc jednoduché. Ventil ani nebyl nějak moc zasr..., ale to kolínko, na kterém je přišroubovaný bylo zanesené fest. Tak jsem zvědav, jak to bude fachčit.
Napsal: 22 lis 2007, 20:47
od libor pospisl
Mě se to taky zdalo jednoduché,nic zvláštního se nestalo akorád jsem po tankování postřehl o trochu nižší spotřebu ale to se ukáže aš po čase.
Napsal: 22 lis 2007, 20:51
od libor pospisl
[quote="Majklus"]muzes dat fota jak to tak asi ma vypadat ta podlozka?[/quo
te]
Tohle je záslepka phttp://
www.ukazto.com/img/1081852,EGRopel.no_extro motor 1.6
Napsal: 22 lis 2007, 21:19
od libor pospisl
Záslepka pro 1.6