EGR
- libor pospisl
- Příspěvky: 39
- Registrován: 26 črc 2007, 09:20
- Bydliště: brno
EGR
DNES jse zaslepil egr ventil na motoru 1.8.
Zatím žádný problém jen je to jiné než u 1.6 kde ventil funguje na opak, U 1.6 jehla při otevirání zajíždi do vnitř takže stačí hlinikový plech o síle 3mm.
U 1.8 jehla při otevirání vyjíždí ven tak jse použil hliník 10mm z vyfrézovaným otvorem projehlu do hloubky 7.mm
Zatím žádný problém jen je to jiné než u 1.6 kde ventil funguje na opak, U 1.6 jehla při otevirání zajíždi do vnitř takže stačí hlinikový plech o síle 3mm.
U 1.8 jehla při otevirání vyjíždí ven tak jse použil hliník 10mm z vyfrézovaným otvorem projehlu do hloubky 7.mm
- Reklama
- libor pospisl
- Příspěvky: 39
- Registrován: 26 črc 2007, 09:20
- Bydliště: brno
- libor pospisl
- Příspěvky: 39
- Registrován: 26 črc 2007, 09:20
- Bydliště: brno
Tak jestli jsem to dobře pochopil, tak je technicky jednodušší zaslepit otvor na bloku motoru před kusem, na kterém je přišroubován egr. Měl jsem sundaný jen egr, tak nevím jak je to na tom bloku. Pokud jsou tam dva otvory jak pod egrem, který zaslepit? Nebo oba? Přijde mi to fakt jednodušší, než shánět 10 mm hliník a shánět někoho s frézou.
Opel Zafira 1,8 16V CDX, X18XE1
Mam 1,6 16V Z16XE motor,nevite teda jak tam ta jehla vyjizdi?Dik
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
- libor pospisl
- Příspěvky: 39
- Registrován: 26 črc 2007, 09:20
- Bydliště: brno
mame v praci frezku a materiál tak proto jsem to dělal takhle, to řešení to zaslepit hned u bloku je ale jednoduší a dá se udělat i doma.
Lepší je zaslepit obě díry,zamezíte zanášení ventilu ale nejprve je lepší ventil vyčistit a nakonzervovat.
U 1.6 se ten plech dává přímo pod ventil ale musí se zahloubit díra pro jehlu asi 1mm,beru to podle vectry 1.6.
Lepší je zaslepit obě díry,zamezíte zanášení ventilu ale nejprve je lepší ventil vyčistit a nakonzervovat.
U 1.6 se ten plech dává přímo pod ventil ale musí se zahloubit díra pro jehlu asi 1mm,beru to podle vectry 1.6.
Pokud máš přístup k materiálu a ke stroji, tak není co řešit. Já si musím vystačit s domácí dílnou. Zítra na to mrknu.libor pospisl píše:mame v praci frezku a materiál tak proto jsem to dělal takhle, to řešení to zaslepit hned u bloku je ale jednoduší a dá se udělat i doma.
Lepší je zaslepit obě díry,zamezíte zanášení ventilu ale nejprve je lepší ventil vyčistit a nakonzervovat.
U 1.6 se ten plech dává přímo pod ventil ale musí se zahloubit díra pro jehlu asi 1mm,beru to podle vectry 1.6.
Opel Zafira 1,8 16V CDX, X18XE1
muzes dat fota jak to tak asi ma vypadat ta podlozka?
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
Tak jsem dneska zaslepil AGR ventil a to na bloku motoru. Auto se chová normálně a ŘJ nesignalizuje žádnou chybu. Na můj vkus to bylo až moc jednoduché. Ventil ani nebyl nějak moc zasr..., ale to kolínko, na kterém je přišroubovaný bylo zanesené fest. Tak jsem zvědav, jak to bude fachčit.
Opel Zafira 1,8 16V CDX, X18XE1
- libor pospisl
- Příspěvky: 39
- Registrován: 26 črc 2007, 09:20
- Bydliště: brno
- libor pospisl
- Příspěvky: 39
- Registrován: 26 črc 2007, 09:20
- Bydliště: brno
[quote="Majklus"]muzes dat fota jak to tak asi ma vypadat ta podlozka?[/quo
te]
Tohle je záslepka phttp://www.ukazto.com/img/1081852,EGRopel.no_extro motor 1.6
te]
Tohle je záslepka phttp://www.ukazto.com/img/1081852,EGRopel.no_extro motor 1.6
Naposledy upravil(a) libor pospisl dne 22 lis 2007, 21:28, celkem upraveno 1 x.