EGR

Co nenajdete na fóru v sekcích Astra G, pravděpodobně to bude zde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
libor pospisl
Příspěvky: 39
Registrován: 26 črc 2007, 09:20
Bydliště: brno

EGR

Příspěvek od libor pospisl » 19 lis 2007, 21:50

DNES jse zaslepil egr ventil na motoru 1.8.
Zatím žádný problém jen je to jiné než u 1.6 kde ventil funguje na opak, U 1.6 jehla při otevirání zajíždi do vnitř takže stačí hlinikový plech o síle 3mm.
U 1.8 jehla při otevirání vyjíždí ven tak jse použil hliník 10mm z vyfrézovaným otvorem projehlu do hloubky 7.mm

Reklama
 

ANTIMON
Příspěvky: 58
Registrován: 03 kvě 2007, 20:58
Bydliště: KOUSEK OD PŘEROVA

Příspěvek od ANTIMON » 20 lis 2007, 08:59

U 1,8 taky stačí 3 mm hliníkový plech.Jenom ho dáš na blok motoru pod mezikus,na kterém je egr ventil.

Uživatelský avatar
libor pospisl
Příspěvky: 39
Registrován: 26 črc 2007, 09:20
Bydliště: brno

Příspěvek od libor pospisl » 20 lis 2007, 16:37

To by musela být vyfrézovaná dira přes celou tlouštku plechu protože osazení zavřeného ventilu je přesně 3mm a ventil byl zaslepen jen odvodem.
Proto jsem volil 10mm

Uživatelský avatar
libor pospisl
Příspěvky: 39
Registrován: 26 črc 2007, 09:20
Bydliště: brno

Příspěvek od libor pospisl » 20 lis 2007, 16:41

omlouvám se to mě nenapadlo že to dát pod mezikus je to míň pracné.

ANTIMON
Příspěvky: 58
Registrován: 03 kvě 2007, 20:58
Bydliště: KOUSEK OD PŘEROVA

Příspěvek od ANTIMON » 21 lis 2007, 07:16

Omlouvat se nemusíš.Od toho tu forum je,abychom si poradili.Každý má nějakou tu svou zkušenost.Pro někoho je jednodušší si sehnat tenší hliníkový plech jak 10 mm.Nehledě na možnost vyfrézování díry na jehlu.

Uživatelský avatar
duff74
Příspěvky: 127
Registrován: 10 říj 2007, 21:16
Bydliště: Holešov

Příspěvek od duff74 » 21 lis 2007, 16:34

Tak jestli jsem to dobře pochopil, tak je technicky jednodušší zaslepit otvor na bloku motoru před kusem, na kterém je přišroubován egr. Měl jsem sundaný jen egr, tak nevím jak je to na tom bloku. Pokud jsou tam dva otvory jak pod egrem, který zaslepit? Nebo oba? Přijde mi to fakt jednodušší, než shánět 10 mm hliník a shánět někoho s frézou.
Opel Zafira 1,8 16V CDX, X18XE1

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 21 lis 2007, 17:04

Mam 1,6 16V Z16XE motor,nevite teda jak tam ta jehla vyjizdi?Dik
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

Uživatelský avatar
libor pospisl
Příspěvky: 39
Registrován: 26 črc 2007, 09:20
Bydliště: brno

Příspěvek od libor pospisl » 21 lis 2007, 19:42

mame v praci frezku a materiál tak proto jsem to dělal takhle, to řešení to zaslepit hned u bloku je ale jednoduší a dá se udělat i doma.
Lepší je zaslepit obě díry,zamezíte zanášení ventilu ale nejprve je lepší ventil vyčistit a nakonzervovat.
U 1.6 se ten plech dává přímo pod ventil ale musí se zahloubit díra pro jehlu asi 1mm,beru to podle vectry 1.6.

Uživatelský avatar
duff74
Příspěvky: 127
Registrován: 10 říj 2007, 21:16
Bydliště: Holešov

Příspěvek od duff74 » 21 lis 2007, 21:17

libor pospisl píše:mame v praci frezku a materiál tak proto jsem to dělal takhle, to řešení to zaslepit hned u bloku je ale jednoduší a dá se udělat i doma.
Lepší je zaslepit obě díry,zamezíte zanášení ventilu ale nejprve je lepší ventil vyčistit a nakonzervovat.
U 1.6 se ten plech dává přímo pod ventil ale musí se zahloubit díra pro jehlu asi 1mm,beru to podle vectry 1.6.
Pokud máš přístup k materiálu a ke stroji, tak není co řešit. Já si musím vystačit s domácí dílnou. Zítra na to mrknu.
Opel Zafira 1,8 16V CDX, X18XE1

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 22 lis 2007, 16:11

muzes dat fota jak to tak asi ma vypadat ta podlozka?
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

Uživatelský avatar
duff74
Příspěvky: 127
Registrován: 10 říj 2007, 21:16
Bydliště: Holešov

Příspěvek od duff74 » 22 lis 2007, 16:51

Tak jsem dneska zaslepil AGR ventil a to na bloku motoru. Auto se chová normálně a ŘJ nesignalizuje žádnou chybu. Na můj vkus to bylo až moc jednoduché. Ventil ani nebyl nějak moc zasr..., ale to kolínko, na kterém je přišroubovaný bylo zanesené fest. Tak jsem zvědav, jak to bude fachčit.
Opel Zafira 1,8 16V CDX, X18XE1

Uživatelský avatar
libor pospisl
Příspěvky: 39
Registrován: 26 črc 2007, 09:20
Bydliště: brno

Příspěvek od libor pospisl » 22 lis 2007, 20:47

Mě se to taky zdalo jednoduché,nic zvláštního se nestalo akorád jsem po tankování postřehl o trochu nižší spotřebu ale to se ukáže aš po čase.

Uživatelský avatar
libor pospisl
Příspěvky: 39
Registrován: 26 črc 2007, 09:20
Bydliště: brno

Příspěvek od libor pospisl » 22 lis 2007, 20:51

[quote="Majklus"]muzes dat fota jak to tak asi ma vypadat ta podlozka?[/quo
te]
Tohle je záslepka phttp://www.ukazto.com/img/1081852,EGRopel.no_extro motor 1.6
Naposledy upravil(a) libor pospisl dne 22 lis 2007, 21:28, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
libor pospisl
Příspěvky: 39
Registrován: 26 črc 2007, 09:20
Bydliště: brno

Příspěvek od libor pospisl » 22 lis 2007, 21:19

Záslepka pro 1.6

Odpovědět